• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #448536  autor: bolek2004
 24 gru 2010, 11:51
Mam taki problem. Otóż zawsze jak aktywuję jakiś pakiet, bardzo długo czekam na jego uruchomienie. Aktywowałem dziś o 1 w nocy 30 za 100pln i do tej pory usługa jest w trakcie zmiany. Zresztą jak chciałem aktywować kodem to pisało że usługa niedostępna spróbuj później, udało się przez play24 znaczy połowicznie bo pakiet dalej jest w trakcie zmiany Wiem że play ma 24 godziny na aktywację ale mam też drugi numer w play i na nim wszystkie pakiety aktywują się do max 10 minut kodami(telefon to nokia 3100). U mnie trwa to dłużej
Tak się zastanawiam czy może być tu winny telefon, albo karta sim bo na drugim numerze wszystko ładnie chodzi, chociaż podejrzewam że to wina play, czy ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie??
Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 12:33 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.

 #448543  autor: muchakk
 24 gru 2010, 12:19
Tutaj winna jest sieć... jest taki trochę gorący okres gdzie dużo osób coś robi na swoim koncie... Mojemu sąsiadowi włączyli dzisiaj pakiet w 5 minut, a ja czekałem około 12-13h na aktywacje pakietu internetowego :-) Jako, że miałem jeszcze pakiet to zbytnio mi to nie przeszkadzało :-)

 #448555  autor: remi89
 24 gru 2010, 12:48
Tak jak kolega mówi dzisiaj jest ostatni dzień przed świętami i dużo ludzi dokonuje aktywacji, zmian na swoich kontach.

P@weŁ

 #448557  autor: aizo
 24 gru 2010, 12:50
Winna tylko sieć. Też różnie mi się włączają pakiety.Rekord 5h chyba
Teraz czekam na 30% za doładowanie przez facebooka.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #448567  autor: bolek2004
 24 gru 2010, 13:31
No właśnie na innym numerze pakiet był aktywny w ciągu 10 minut i też aktywowany dziś w nocy, to jest dziwne, że na jednych numerach idzie jak burza a na innych trwa to pare godzin. Mi się wydaje że to nie jest zbieg okoliczności bo akurat na tym numerze gdzie się długo aktywuje to zawsze wszystkie promocje wykorzystuje na maxa natomiast na tym drugim nie koniecznie.
Na przykład jak ktoś będzie chciał przedłużyć konto promocyjne i za późno aktywuje to złotówki z konta promocyjnego mu przepadną , więc play na tym zyska, to tylko moja teoria ale może tak być.
Nadal nieaktywne to już 13 godzin :(

 #448609  autor: Claudec
 24 gru 2010, 18:58
Ja na aktywacje pakietu 100MB za 5zl też czekałem coś z 12 godz :/
Tak samo program doładowań.

 #448933  autor: margeo
 26 gru 2010, 23:47
Pozwolę sobie na podłączenie do tematu pakietów, aczkolwiek moje pytanie dotyczy pakietu 600 sms w podstawowej ofercie Play Fresh. Pakiet jest ważny przez 30 dni, jednocześnie można mieć aktywny tylko jeden - wynika to z regulaminu - ok. Czy w przypadku wykorzystania całego pakietu trzeba odczekać te 30 dni od chwili aktywacji (wykorzystanego) pakietu, by móc aktywować nowy??? Nie jest to jasno napisane w regulaminie (ja tego nie widzę). Pakiet skończył mi się wczoraj, na Play24 widnieje 0 bonusowych sms, ale w zakładce USŁUGI widnieje info, że pakiet jest aktywny. Wpisuje *109# i widzę, że sms brak, ale pakiet ważny do 30.12. Czyli trzeba czekać jak mniemam? Szkoda, że w regulaminie nie jest to jasno opisane, że kolejny pakiet można aktywować dopiero po 30 dniach od poprzedniego...

**********************
POZDRAWIAM!

 #448942  autor: maćko
 27 gru 2010, 01:31
margeo@ jeśli nie masz włączonych pakietów minut i mb oraz nie korzystasz ze zbieraj minut to najprościej będzie zmienić taryfę na internetową i tam włączyć kolejny pakiet 600smsów. Jeśli go zużyjesz to znów zmiana taryfy na "gołą" i znów pakiet, a jak będziesz uzupełniał konto to warto włączyć profil sms :) niestety mi ostatnio zmiana taryfy zajęła kilka godzin a na włączenie zbieraj minuty i programu doładowań czekałem ponad 20h.

 #448991  autor: margeo
 27 gru 2010, 13:40
No właśnie problem w tym, że mam pakiety mb (193mb jeszcze mi zostały), a do tego kilka dni temu aktywowałem Nieograniczone rozmowy. Początkowo zastanawiałem się nad jakimś profilem taryfowym, ale ostatecznie zostałem przy podstawowym, bo najbardziej mi się to kalkuluje. Niestety okres aktywowania pakietu w ostatnim czasie wydłuża się maksymalnie, nie mówiąc już o tym, że co chwilę coś nie działa i ciężko zdążyć na czas. Na początku grudnia chciałem przedłużyć pakiet MB - cały dzień próbowałem się zalogować przez kompa, przez *111# i przez kody - nic... Wszystko się wysypało. Ostatecznie kilka minut przed północą dzwoniłem do BOA. Przy okazji zgłosiłem, że nie dostałem 30 min do play z Programu Doładowań... Zgłoszenie przyjęte. Ku mojemu zdziwieniu po kilku dniach dzwoni kobieta z BOA (niedziela, po 21:00!!!) i mówi, że nie dostałem pakietu, bo sam tą usługę wyłączyłem w LUTYM... a, że korzystam z tego cały czas i, że dostawałem wielokrotnie bonusy za doładowania, to znaczy, że był błąd w serwisie...!!! Ręce mi opadły - brednie totalne. Gdy usłyszałem, że w ogóle Program Doładowań nie dotyczy Play Fresh - odesłałem ją do regulaminu... Jeśli Play ma takich konsultantów, no to jedna wielka żenada... Ostatecznie przyznała mi rację, ale muszę udowodnić, że miałem usługę aktywną na koncie... To przepraszam - kto jest od tego? Ja mam podgląd do bazy, czy oni? Odbiegłem od tematu - wiem, ale może któryś z konsultantów Play, ktorzy tu zaglądają to przeczyta... Ja sprawę olałem - szkoda moich nerwów i czasu na taką żenadę dla 30 minut...
Wiem tylko jedno. Nikomu już nie polecę Play jako główny numer... Po co ma mieć problemy?

**********************
POZDRAWIAM!

 #448998  autor: KamaZ
 27 gru 2010, 14:04
Wczoraj aktywowałem pakiet 100 za 30 zł przed 18 i dopiero po 23 dostałem. Pierwszy raz mi się tak zdarzyło. Zazwyczaj po kilku minutach wszystko było.

 #449026  autor: maćko
 27 gru 2010, 16:00
Nie wiem czy można znów aktywować ten pakiet, jak coś to włącz 100=30 tam sms wychodzi po 3gr, zawsze to taniej niż z cennika.
A tak wogóle to włącz sobie profil internetowy, są tam chyba takie same pakiety jak w gołym (przynajmniej 600smsów jest) a zawsze lepiej dostać po doładowaniu troche mb niż nic :)

Co do reklamacji w bok play to faktycznie tragedia, sam zgłosiłem kiedyś reklamację bo konsultant wprowadził mnie w błąd i prosiłem o odsłuchanie rozmowy. Odpisali mi po 1,5miesiąca że konsultant nie powiedział mi tego co słyszałem i to ja źle zinterpretowałem jego słowa!! następne reklamacje też nic nie dały... dla mnie taki bok to wielka żenada.

A co do pakietów to włączją się jak chcą, na jednym numerze na wszystkie zmiany czekałem prawie regulaminowe 24h a na 2gim zmiana taryfy poszła w kilkanaście minut...

 #452076  autor: Abcn
 10 sty 2011, 13:45
Podłączę się po 'Długa aktywacja' choć nie dotyczy pakietu -
w sobotę (przed północą) doładowałem przez facebooka/play ,
na karcie 5zł zostało zablokowane w niedzielę
do tej pory, po 36+ godz. stan konta play się nie zwiększył,
(-> przepadają mi śr.promocyjne)
:(
Napisałem przez play24 zgłoszenie ,
ale teraz przy próbie wejścia pojawia się Błąd bazy danych !
[ Dodano: 2011-01-10, 17:32 ]
Błąd bazy danych ! to nie u playa, o dziwo jest (tylko?) w CHrome,
ale w FF mogę wejść normalnie

[ Dodano: 2011-01-10, 21:04 ]
mogłem , a teraz:
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

pozdrawiam
A