Witam
Naliczono mi 480zł za 4 dniowe korzystanie z internetu po wykorzystaniu limitu 2GB.
Może ktoś z Was miał już podobny problem i może mi pomoże....
Mam sony ericsona AINO w sieci PLAY
taryfa:
LONG PLAY INTERNET 69
w tym internet o limicie 2 GB.
z internetu korzystam sporadycznie i od ponad roku nie zdarzyło mi się wykorzystać limitu 2GB "aż do teraz...." co jest strasznie dziwne......
Jeśli chce sprawdzić pocztę, wejść na Facebooka, czy inną tego typy stronę podłączam kabelkiem tel. z komputerem i w ten sposób się z nim łączę.
Mój okres rozliczeniowy faktur w PLAY to
od 1 do 1 każdego miesiąca.
16.02.2011r. po sprawdzeniu stanu konta, po wciśnięciu na klawiaturze tel *101#
zauważyłem:
"Bierzące saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem wynosi 480zł"
Oznacza to że:
W niespełna pół okresu rozliczeniowego wykorzystałem cały limit 2GB [co jest niemożliwe] przy mojej czestotliwości korzystania z internetu...
Ponadto sprawdziłem na PLAY24, że limit został przekroczony już
12.02.2011r. i do
16.02.2011r., czyli w
4 dni zostało naliczone
480zł
Byłem w punkcie PLAY-a i przyjeli reklamację, powiedziano mi, że jeśli chodzi o internet w telefonie [nawet jak go się wykorzystuje jako modem poprzez podłączanie do kompa] po przekroczeniu limitu nalicza się 12gr. za każde rozpoczęte 100kb.
Tylko przy mojej prędkości tego internetu ciężko jest przekroczyć limit a nawet to ciężko jest nabić tyle kasy..... przez sporadyczne korzystanie z internetu.
Ma ktoś z Was kontakt z urzytkownikiem
"play for you1" lub
"play for you2"
Podobno pomagają w rozwiązywaniu trudnych spraw... taką jest właśnie ta moja.
Z góry dzięki za każdą odpowiedź
Pozdrawiam
Hubert