Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Podczas próby połączenia z moim numerem w Play abonent Orange dostaje komunikat "Połączenie nie może być zrealizowane". Nie pomaga restart telefonu (jednego i drugiego). Co ciekawe połączenia VoIP do Play dochodzą. BOK Play potwierdził jakieś prace techniczne i zalecił przełączenie się na sieć Plus ale to nie pomaga.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Tak - numer był w lutym przenoszony. Tak - problemy nadal występują. Od soboty żona nie może się do mnie nijak dobić (SMS też nie dochodzi).
Co ciekawe - w sobotę na żarty zrzuciłem kilkakrotnie połączenie od żony - może któraś sieć potraktowała jej numer po takiej akcji jako spam i teraz ma jakiegoś (czasowego) bana?
Jest to mocno upierdliwe. Chce przenosić do P4 kolejne numery ale z takimi problemami to mnie rodzina wyśmieje.
Kodak pisze:Tak - numer był w lutym przenoszony. Tak - problemy nadal występują. Od soboty żona nie może się do mnie nijak dobić (SMS też nie dochodzi).
Zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer. Przekażę do analizy. Chyba że, juz robiłeś takie zgłoszenia i nie stwierdzono nieprawidłowości. Jak tak, to podaj mi wówczas numer takiego zgłoszenia, w którym otrzymałeś taką odpowiedź.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Kodak pisze:Teoria spamu odpada bo okazuje sie ze na drugi przeniesiony w lutym numer tez nie mozna sie dodzwonic...
W takim razie zrób oddzielnie zgłoszenia na każdy numer, który jest Twoją własnością i na który nie można się dodzwonić.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
[ Dodano: 2011-05-10, 12:57 ]
Sprawa wyjaśniona: brak środków w orangutanie! Przepraszam za kłopot. Nie wiem dlaczego pomarańczowy jakiegoś komunikatu nie wystosował tylko "połączenie nie może być zrealizowane"...
Mam taki sam problem jak u poprzedników zresztą tak samo kilku moich znajomych w sieci Play z telefonami Sony Z, Sony Z 2 oraz Sony Z Ultra - 2szt z różnych dystrybucji.
Często telefon pokazuje mi 100% zasięgu 60% i jest ten sam problem w różnych częściach Warszawy.
Ponad to mam problem z moimi dwoma reklamacjami do Play przez co już rozwiązałem jedną umowę z tą siecią na internet (abonament 169zł) i teraz chyba i na telefon będę musiał bo tak nie da się pracować i prowadzić firmę :/