DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

 #524650  autor: Ricki1980
 29 gru 2011, 11:10
Ja wpisałem po osiem kodów 25 grudnia na dwóch numerach i kolejne osiem 26 grudnia na jednym numerze PF i jak do tej pory nic nie dostałem. Szykuje się grubsza sprawa z tymi doładowaniami. Pewnie będziemy zmuszeni wysłać większą ilość zgłoszeń do UKE, aby zareagowali.

 #524706  autor: bolek2004
 29 gru 2011, 15:11
Najgorsze jest to że rzecznik play piszę o awarii doładowań natomiast nie pisze nic o doładowaniach z korków fanty, nie koniecznie musi to być powiązane, bo ludzie kody z fanty wysłali nawet 23.12 i do tej pory nic nie dostali, a awaria doładowań jest podobno od wczoraj czy od przedwczoraj, coś tu jest nie halo. Może coca cola zakończyła promocję przed czasem?? bo skoro rzecznik się na ten temat nie wyszczególnia to różnie może być.

 #524715  autor: zoltan666
 29 gru 2011, 16:12
Jeśli zakonczyliby promocje przed czasem to raczej niemozliwe byłoby wpisywanie kodów na stronie, a to wciąż działa. W wakacje przez jakiś czas też to nie działało i wtedy tez nikt oficjalnie sie na ten temat nie wypowiadał.
Najlepsze, że ludzie wciąż te kody na Allegro kupują i pewnie co bardziej narwani obdarują sprzedających nagatywami jak doładowania nie bedzie.

 #524722  autor: kovalskybobi
 29 gru 2011, 16:58
potwierdzam kłopot z doładowaniami sprite - czekam już 2 dni

 #524729  autor: cesarz
 29 gru 2011, 17:24
Play ma czas ,doładowanie może nastąpić do 72 godzin. :(

CNN

 #524730  autor: CZESLAW86
 29 gru 2011, 17:27
Ja czekam od 25.12 (dwa kody), więc 72 godziny już minęły. Zwykle doładowanie konta promocyjnego następowało w moim przypadku po około 8 godzinach.

Dziś wysłałem jeszcze jeden, jednakże nic się nie odblokowało :wink:

 #524731  autor: zoltan666
 29 gru 2011, 17:31
W przypadku tych co wysłali po kilka/naście kodów, a doładowań nie bedzie wysyłanie reklamacji ma sens. Ale ci co wysłali jeden/dwa kody tu reklamacja pochłonie kwote doladowań.

 #524755  autor: Golarz Filip
 29 gru 2011, 18:49
zoltan666 pisze:W przypadku tych co wysłali po kilka/naście kodów, a doładowań nie bedzie wysyłanie reklamacji ma sens. Ale ci co wysłali jeden/dwa kody tu reklamacja pochłonie kwote doladowań.
Okej, tylko pamiętaj,że w gronie tych,co doładowali jeden/dwa kody,będzie mnóstwo osób,które miało na koncie promocyjnym przynajmniej po kilkadziesiąt złotych,które chciało przedłużyć tym kodem właśnie,a kasa już przepadła...
Także ja różowo nie widzę przez następne 30 dni BOKu.
Szkoda,bo nawet tu na forum nie jedna osoba przewidywała problemy pod koniec akcji ale nikt w Play chyba nie.

 #524770  autor: kranu
 29 gru 2011, 20:47
Mnie CocaCola napisała, że z ich strony wszystko ok - przekazują zaakceptowane kody do Play.
A BOK Play, nawet po po kilku minutach, szablonowo odpisuje odwołując się do regulaminu każąc składać pisemne reklamacje podając adres skrytki pocztowej. Mam nadzieję, że ludzie je będą pisać.. nawet jakby mieli wyjść na tym do tyłu - dla zasady.

 #524776  autor: zoltan666
 29 gru 2011, 21:07
Ja wczoraj tuz przed północą próbowałem ratować swoje promocyjne złotówki kodem za 5zł., ale była awaria i doładowania nie działały. Uratowałem sie pakietem 10 za 5. A przed chwilą tym wczorajszym kodem z 5zł. doładowałem inny numer w Play, juz bez problemów. Wynika z tego, że próba doladowania w czasie awarii skończyła sie tym, ze system kodu wogóle nie przyjął i nie odłozył doładowania na czas po usunieciu awarii.

 #524786  autor: angelo
 29 gru 2011, 21:50
nadal od 23 czekam na doładowanie (3 różne numery telefonów). Czytając blog rzecznika dowiaduję się, że sam rzecznik w ogóle nie wie, ze taka promocja istnieje, a Play4U czy jak mu tam, może by coś tam wyjaśnił, jakby ktoś mu podał kody i kiedy doładował. Panowie z Play, potrzebne jest jasne stanowisko co z tą promocją się dzieje, czy jest jakaś awaria, kiedy usuną itp.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 00:24 przez angelo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #524820  autor: mateo704
 30 gru 2011, 00:18
Moje problemy z kodami zaczęły się już na początku grudnia. Doładowałem 6.12, po 3 dniach 9.12 wprowadziłem drugi kod i napisałem zgłoszenie ze strony coca-coli o braku doładowania. Dopiero 11.12 konto zostało doładowane kwotą 4zł, niestety nie jestem w stanie stwierdzić czy to zasługa zgłoszenia, czy po prostu ktoś się obudził po pięciu dniach. Wg. mnie wszystkie kody prędzej czy później trafią na nasze konta w postaci złotówek, lecz nie spodziewałbym się tego w regulaminowym czasie 72h. Zanim się z tym uporają to pewnie minie dobry tydzień jak nie więcej. Pozdrawiam i życzę szybkiej realizacji doładowań oraz szczęśliwego nowego ;D

 #524824  autor: Claudec
 30 gru 2011, 00:23
Pewnie tyle ludzi robi doładowania że system im nie wyrabia, każdy chce kody wykorzystać przed końcem promocji.
17 grudnia robiłem doładowanie i wszystko działało.

 #524830  autor: Golarz Filip
 30 gru 2011, 00:49
Jestem cholernie bliski tego,by zorganizować jakiś mały pozwik zbiorowy. Jak tak czytam,idziemy w niezłe kwoty

 #524831  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 00:59
No to jest tu jakaś nieścisłość odnośnie reklamacji bo rzeczywiście w regulaminie jest że tylko forma pisemna reklamacji natomiast na stronie cocacola.pl/play w zakładce Pomoc w pkt 8 jest napisane że jeżeli w ciągu 72 godzin od wysłania kodu na koncie nie pojawi się kwota doładowania to należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod nr 790 500 500, więc albo to jest kłamstwo albo celowe działanie.

 #524835  autor: nav
 30 gru 2011, 01:10
5 dzien doladowania nie ma, ja uwazam ze to celowe dzialanie z ta reklamacja aby wydluzyc sobie czas. Tu nie chodzi o 2 zl tylko o zasade ;/

 #524872  autor: Robaas
 30 gru 2011, 12:20
Taka mała sugestia, jeżeli będziecie składać reklamację pisemnie, listem poleconym, proponuję w treści zaznaczyć, że powołując się na §12, punkt 7:
7. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Komisji listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Organizator i P4 mogą ponadto powiadomić Uczestnika telefonicznie o decyzji Komisji.
nie wyrażacie zgody na telefoniczne powiadomienie o wyniku reklamacji i domagacie się powiadomienia listem poleconym na adres podany w reklamacji. Jak sobie utrudniać to w 2 strony.
pozdrawiam

 #524878  autor: wiktor
 30 gru 2011, 12:44
Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne

 #524895  autor: forum_tg
 30 gru 2011, 13:48
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16