play4you1, ponieważ miałem podejrzenia, że nie wykonaliście tego co odpisaliście do UKE wpisałem 2 zgłoszenia (oczywiście na pierwsze odpisaliście skandalicznie, więc poszło 2). Odpowiedź:
Informuję, iż wykaz obejmujący doładowania od początku grudnia na sumę xxx* złotych jest prawidłowy.
Nie były wykonywane żadne inne doładowania na tym numerze telefonu.
* kwota wyciągnięta z play24 która obejmuje tylko moje doładowania
napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki.
Pytanie drugie, jeżeli promocja jest do odwołania z zaznaczeniem, że możecie ją zakończyć bez podania przyczyny to w jaki sposób to się odbywa? zmieniacie datę w regulaminie? informujecie na stronie? podajecie to jakoś do wiadomości czy sobie stwierdzacie, że skończyła się np wczoraj i koniec?