DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 146 z 241
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 241

 #535200  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 09:54
Na play24 jak jakiś pakiet zdezaktywuje to zawsze pisze komunikat obok tego pakietu w trakcie wyłączania i w następnym okresie rozliczeniowym pisze już wyłączony

[ Dodano: 2012-02-16, 09:55 ]
Taki system jest tylko dla abonamentu i może mixa bo w prepaidzie wyłączy się w ciągu 24 h

Pozdrawiam :)

 #535206  autor: play4you2
 16 lut 2012, 10:54
Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej, która Cię obowiązuje, środki po dezaktywacji pakietu są blokowane: "o) Dezaktywacja pakietu następuje w ciągu 24 godzin od momentu wysłania dyspozycji dezaktywacji. Po dezaktywacji Abonent ma zablokowaną moŜliwości korzystania ze środków w Pakiecie, które przepadają z końcem Okresu Rozliczeniowego. W przypadku aktywacji pakietu Internet na zasadach opisanych w Regulaminie Usługi ”Pakiet Internet”, jest przywrócona możliwość korzystania z zablokowanych środków".
Także informacja, którą otrzymałeś wpisując kod USSD była poprawna, lecz dotyczyła zablokowanych środków.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #535208  autor: bledos
 16 lut 2012, 11:25
Czuję, jakby ktoś chciał ze mnie zrobić idiotę... Poniżej świeże screeny - z play24 i z telefonu. Nigdzie nie ma info, że pakiet jest zablokowany! Wobec tego:
- transmisja danych powinna być rozliczona w ramach pakietu, bo poniższe sugeruje jego aktywność, bez słowa o blokadzie - stąd moja prośba o rozliczenie w ramach pakietu, a nie poza nim;
- informacja poniższa powinna być poprawiona, bo wprowadza w błąd.
Czuję, że moja interwencja nic nie da. Dlatego zamierzam po kolejnym odrzuceniu reklamacji (40807827) skierować swe kroki do UKE i Rzecznika Praw Konsumenta. System pokazuje, że coś mam i mogę to wykorzystać do końca miesiąca, ale nie wspomina o blokadzie. To są jasne zasady współpracy?
Obrazek
Obrazek

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535216  autor: Karlos20
 16 lut 2012, 12:12
bledos, mój znajomy też ma abonament, na próbę wykupił 100 MB na neta, po czym wykorzystał z tego prawie cały pakiet. Po wyłączeniu pakietu też kilka MB zostało "zamrożonych" (widoczne na koncie), a opłaty za neta były naliczane zgodnie z cennikiem LongPlay II (Stan Darmowy).
Tak więc problem jest tylko z informacją o pakiecie, który został wyłączony. A czy w zakładce USŁUGI pali Ci się zielona kontrolka Pakietu Internet 200 MB w Play24?
Jeśli rzeczywiście coś jest nie tak, należy Ci się jakaś rekompensata.

Zresztą konsultant Play4You ma rację - wszystko odbywa się zgodnie z regulaminem: wyłączasz pakiet, niewykorzystana ilość jest blokowana, a potem przepada w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Jeśli kupisz kolejny pakiet przed końcem okresu rozliczeniowego, w którym pakiet został zamrożony, środki są przywracane i sumowane ze starego pakietu.

Wyciąg z regulaminu:
21. Dezaktywacja pakietu następuje w ciągu 24 godzin od momentu wysłania dyspozycji dezaktywacji.
Po dezaktywacji Abonent ma zablokowaną możliwości korzystania ze środków w pakiecie, które
przepadają z końcem Okresu Rozliczeniowego. W przypadku ponownej aktywacji zgodnie z pkt 16
jest przywrócona możliwość korzystania z zablokowanych środków.
22. Po dezaktywacji Abonent może dokonać ponownej aktywacji w danym Okresie Rozliczeniowym. W
takim przypadku zostaną mu przyznane środki oraz naliczona opłata proporcjonalnie do pozostałej
liczby dni w danym Okresie Rozliczeniowym.
23. Po dezaktywacji pakietu, jeżeli Abonent nie ma aktywnych innych pakietów transferu danych
działających w sieci Telekomunikacyjnej P4, opłata za transfer danych jest naliczana poza kwotą
abonamentu., zgodnie z Cennikiem Oferty LongPlay II

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535221  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 12:26
Zawsze myślałem że jak się zdezaktywuje pakiet to on jeszcze działa do końca okresu rozliczeniowego jednak tak nie jest z tego co widzę.

Pozdrawiam :)

 #535256  autor: dzarafasaraja
 16 lut 2012, 16:05
Karlos20 pisze:drcox, To akurat wiem, a mi chodzi o ofertę PLAY ONLINE ABONAMENT i NOWY PLAY NA KARTĘ - z opcją "Nocny Transfer".
Tworzysz w Panelu Sterowania (w Połączenia Sieciowe) nowe połączenie. Prawy klik na nie i "właściwości". W zakładce Ogólne nr tel to oczywiście *99#. W zakładce Opcje odznaczasz wszystko w sekcji Opcje wybierania numeru. W sekcji Opcje ponownego wybierania numeru: Próby ponownego wybierania numeru: 99999; Czas między próbami: 1 sekunda; Czas bezczynności: Nigdy; I zaznaczasz Wybierz ponownie numer po przerwaniu połączenia.

Będzie zrywało połączenie, ale menagerom ściągania nie będzie przeszkadzało już.

Doświadczony Konsultant Klienta Indywidualnego.

 #535268  autor: Karlos20
 16 lut 2012, 17:24
dzarafasaraja, wiem, jak to się robi :mrgreen:
Pytałem się tylko, czy dochodzi o zrywania transmisji danych w opcji NOCNY TRANSFER. Prosta odpowiedź: TAK czy NIE ???

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535269  autor: patrix-83
 16 lut 2012, 17:42
Karlos20 pisze:dzarafasaraja, wiem, jak to się robi :mrgreen:
Pytałem się tylko, czy dochodzi o zrywania transmisji danych w opcji NOCNY TRANSFER. Prosta odpowiedź: TAK czy NIE ???

Karlos20

Nie zrywa połączeń mając aktywny NOCNY TRANSFER w ofercie NOWY PLAY ONLINE NA KARTĘ ponieważ sam to wypróbowałem - ściągnąłem jednym rzutem film dvd o wielkości 4,6 GB :D

 #535281  autor: Karlos20
 16 lut 2012, 18:40
Czyli ten problem naprawili. O taką odpowiedź mi chodziło! Patryk83żółwik, dzięki :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535328  autor: Prezesek
 16 lut 2012, 22:01
Proszę o przekazanie zgłoszenia numer 40701702.

Dziękuję i pozdrawiam! :wink:

 #535340  autor: hubert667
 16 lut 2012, 22:44
Od kilku dni nie działa aplikacja do doładowywan na facebooku. Kiedy to sie zmieni? Na czas awarii zróbice możliwość otrzymania bonusu 30% iw taryfie lubie to nnymi kanałami np przez doładowanie na doladowania.play.pl

 #535341  autor: drcox
 16 lut 2012, 22:48
Przecież można uzyskać 30% przez doładowanie mobilne...

 #535356  autor: Quetzal
 16 lut 2012, 23:43
drcox pisze:Przecież można uzyskać 30% przez doładowanie mobilne...
Czy możesz rozwinąć tą wypowiedź?

 #535357  autor: pakierhakierxd
 16 lut 2012, 23:57
Strona e-doladowania.play.pl w przeglądarce w telefonie lub w komputerze przez operę mini/mobile lub dzięki wtyczce w przeglądarce która będzie pokazywała że używasz telefonu nie pc.

Pozdrawiam :)

 #535358  autor: Quetzal
 17 lut 2012, 00:07
pakierhakierxd pisze:Strona e-doladowania.play.pl w przeglądarce w telefonie lub w komputerze przez operę mini/mobile lub dzięki wtyczce w przeglądarce która będzie pokazywała że używasz telefonu nie pc.
Aha...
A możesz podać nazwę takiej wtyczki dla Firefoxa?

Uzupełnienie:
Aplikacja na FB do doładowania promocyjnego jak widzę nadal działa tylko, że nie można do niej wejść ze strony Playa a jedynie z historii własnego konta FB (czy jak się to nazywa). Może pisze trochę niezrozumiale, ale FB używam tylko raz na 29 dni tylko do doładowania konta w Playu.

 #535367  autor: forum_tg
 17 lut 2012, 07:51
play4you2 proszę o pomoc w rozwiązaniu kolejnego problemu: 40844264 i 40819384, dotycza tego samego, czyli konsultantka przyznała mi podczas rozmowy rekompensatę finansową za niekompetencje współpracowników (nie czytanie zgłoszeń, odpisywanie nie na temat itd.), znając sposób pracy pracowników BOK od razu poprosiłem ją o potwierdzenie tego w formie pisemnej (czyli wiadomość na PLAY24) i do dnia dzisiejszego nie dostałem.
Przecież to można bardzo łatwo zweryfikować, gdyż podaje w zgłoszeniach Nazwisko konsultantki a także podczas rozmowy z nią od razu zapisałem zgłoszenie na Play24, więc można też sprawdzić to zapoznając się ze stenogramem rozmowy.

Czy rozmowy z BOKiem muszą być zawsze takie trudne i nie miłe? dlaczego jedna osoba mówi "A", a druga "B"? a potem nikt się nie chce do tego przyznać?

 #535386  autor: play4you1
 17 lut 2012, 11:08
Przekazane.

 #535387  autor: bledos
 17 lut 2012, 11:26
Karlos20 pisze: A czy w zakładce USŁUGI pali Ci się zielona kontrolka Pakietu Internet 200 MB w Play24?
Usługa nieaktywna. Według mnie nie jest to do końca fer ze strony operatora. Nie ma jasnej informacji, że tych środków nie mogę wykorzystać. Po co w takim razie Play24? Wydawało mi się do niedawna, że właśnie po to, żeby wiedzieć co mam do wykorzystania. Zwłaszcza, że i w telefonie i na www jest jeszcze podana data 29.02! A komentarza - środki zablokowane do tej daty - brak. Gdybym widział 0MB, to połączyłbym się przez WiFi...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #535389  autor: Karlos20
 17 lut 2012, 11:35
bledos, informacja o tym pakiecie jest widoczna, żebyś wiedział, ile pakietu Ci przepadnie lub ile pakietu zostanie odblokowanego, po zakupie kolejnego.
Niestety, regulamin mówi jasno - deaktywujesz pakiet, nie obowiązuje Cię. Płacisz zgodnie z cennikiem.
We Freshu też: kończy się pakiet netowy lub upływa jego ważność - płacisz zgodnie z cennikiem.

[ Dodano: 2012-02-17, 11:40 ]
Bledos - pytanko: chcesz jeszcze korzystać z zablokowanego pakietu netowego? Bo jeszcze jest szansa, abyś ten pakiet uratował i korzystał z niego do 29 lutego. Wystarczy za 5 zł kupić pakiet jednorazowy NON STOP 50 MB. Pakiet zsumuje się z obecnym i będzie możliwy do zużycia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #535390  autor: bledos
 17 lut 2012, 11:44
Karlos20 pisze:We Freshu też: kończy się pakiet netowy lub upływa jego ważność - płacisz zgodnie z cennikiem.
I też widzę środki, których wykorzystać nie mogę?
Jeżeli wyłączam - znaczy nie chcę korzystać - to po co blokować? Widzę środki, więc póki nie wyłączony, wykorzystam. Jeśli wyłączony, powinno pokazywać 0. Tymczasem w telefonie mam 180MB i info "środki możesz wykorzystać do", bez dopisku jeśli włączysz coś innego... Do tej pory nie miałem problemu z Play, zdarzało mi się też czytać regulaminy. Ale z zapisem o blokadzie spotykam się pierwszy raz, szkoda, że dla mnie w niezbyt miłych okolicznościach.

[ Dodano: 2012-02-17, 11:46 ]
Karlos20 pisze:Bledos - pytanko: chcesz jeszcze korzystać z zablokowanego pakietu netowego?
Nie wyłączałbym go, gdyby mnie interesował ;)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9
  • Strona 146 z 241
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 241
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 241