• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #490561  autor: Devilish
 19 lip 2011, 22:42
Witam,
od kilku dni jestem posiadaczem HTC Desire Z. Telefon został zakupiony jako nowy, a niestety już po kilku dniach w dolnej części obudowy zauważyłem brązowe ślady wzdłuż krawędzi. Z tego, co wiem, elementy plastikowe w tym modelu są pokryte gumą. Zastanawiam się, czy są to obtarcia, czy jakieś trwałe zabrudzenie. Czy jest, ktoś, kto mógłby rozwiać moje wątpliwości? Niestety nie jestem teraz w stanie wrzucić żadnych zdjęć, żeby zobrazować sytuację.

PS.
Jeśli okazałoby się, że są to obtarcia - jest sens starać się coś z tym zrobić w ramach gwarancji, czy jedyne na co mogę liczyć, to usłyszenie, że telefon był źle użytkowany? A z drugiej strony - jeśli okaże się, że to jakieś trwałe zabrudzenie, w jaki sposób można się tego pozbyć z takiego typu materiału?
 #497918  autor: Honorata
 20 sie 2011, 10:12
Witam!
Od nieco ponad miesiąca korzystam z HTC DESIRE Z. Odbarwienia obudowy pojawiły się u mnie po około 3 tygodniach użytkowania telefonu. Zdecydowałam się na reklamację. W zgłoszeniu reklamacji osoba ją przyjmująca napisała, że klient zgłasza zastrzeżenia co do jakości materiałów, z których została wykonana obudowa telefonu, zarysowania i odbarwienia itp. Wczoraj odebrałam telefon z reklamacji. Serwis w żaden sposób nie ustosunkował się do tej części reklamacji, reklamowalam bowiem jeszcze uszkodzony czytnik kart sd. Odbarwienia jak były, tak są. A Ty jak poradziles sobie z tym problemem ? Pozdrawiam

 #498099  autor: Devilish
 20 sie 2011, 22:22
Szczerze mówiąc - nie poradziłem sobie. Zanim zacząłem podejmować jakieś konkretne kroki, skontaktowałem się z serwisem, zajmującym się telefonami HTC i przedstawicielem najbliższego salonu. Odpowiedzi jakie uzyskałem, utwierdziły mnie w tym, że nie warto podejmować jakichkolwiek działań. W salonie usłyszałem, że nie warto tego typu "awarii" zgłaszać, bo jest nie do udowodnienia, że zostało to spowodowane słabością materiału, a nie nieprawidłowym użytkowaniem. Serwis natomiast stwierdził, ze mam wysłać im swój telefon, a oni wtedy rozpatrzą zgłoszenie i po iluś tam dniach odpowiedzą. Odbarwienia, które pojawiły się na moim apracie nie przeszkadzają mi jakkolwiek w użytkowaniu, więc nie zgłaszałem, żadnych reklamiacji.