Witam!
Czy może ktoś się orientuje dlaczego nie można płacić punktami Payback za telefon? Sytuacja wygląda następująco: 10-tego lipca złożyłem wniosek o przedłużenie umowy. Wybrałem telefon i część kwoty chciałem pokryć punktami. Zamówienie moje cały czas "wisi" i ma status "przekazane do realizacji". Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę przedłużyć umowę, ale zapłacić muszę całość kwoty - punktów nie mogą mi zdjąć bo mają problem z systemem. Miał ktoś może podobną sytuację?
Czy może ktoś się orientuje dlaczego nie można płacić punktami Payback za telefon? Sytuacja wygląda następująco: 10-tego lipca złożyłem wniosek o przedłużenie umowy. Wybrałem telefon i część kwoty chciałem pokryć punktami. Zamówienie moje cały czas "wisi" i ma status "przekazane do realizacji". Po telefonie na infolinię otrzymałem informację, że mogę przedłużyć umowę, ale zapłacić muszę całość kwoty - punktów nie mogą mi zdjąć bo mają problem z systemem. Miał ktoś może podobną sytuację?
Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 12:26 przez darkson111, łącznie zmieniany 1 raz.