• Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a
Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a
 #589295  autor: Treys
 18 paź 2012, 18:10
Witam , w sobotę stanę się posiadaczem Iphona 4 z OS.em 6 lecz na wstępie mam kilka pytań ponieważ jestem zielony będzie to moja 1 styczność z produktem Apple nie licząc Ipoda , no więc zaczynamy ;) mam nadzieje że uzyskam tu odpowiedz w między czasie także szukam po forum co i jak :

1. Simlock jest Orange Austria/Niemcy bodajże ile może kosztować koszt ściągnięcia na stałe takiego simlocka w komisie komórkowym ? do 150 zł ?

2. Gdzie na stronie apple mogę sprawdzić czy iphone jest oryginalny ( jest ale wole sprawdzić na przyszłość :) miałem stronę ale nie bardzo łapałem wpisywałem numer seryjny i coś wyskoczyło może mnie ktoś naprowadzi , kiedy został wydany pod jakie sieci działa ?

3. Jak to jest z numerem IMEI po zdjęciu simlocka ( telefon nie ma gwarancji zapewne ) jak ktoś mi go ukradnie ( oby nie ) to jest możliwość zablokowania telefonu na stronie Apple czy coś ? po zdjętym simlocku ?

4. Język polski powinien być w standardzie do wyboru prawda ? , Jest na forum jakiś tutorial co gdzie i jak z Iphonem 4 co należy pobrać na początku na niego ?

5. Jak coś jeszcze nie będę wiedział będę pytał :) idę poczytać na forum trochę informacji o nim

[ Dodano: 2012-10-19, 11:44 ]
up

#589565  autor: code
 19 paź 2012, 15:05
Treys pisze:1. Simlock jest Orange Austria/Niemcy bodajże ile może kosztować koszt ściągnięcia na stałe takiego simlocka w komisie komórkowym ? do 150 zł ?
na dzień dzisiejszy zależy to od wersji baseband na telefonie (nie na każdym jest to możliwe).
Treys pisze:Gdzie na stronie apple mogę sprawdzić czy iphone jest oryginalny
do wyboru:
tu: https://register.apple.com/cgi-bin/WebO ... aliReg.woa
lub tu: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
lub tu: https://www.apple.com/legal/warranty/