|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Darmowy numer w Play Fresh 2009-11-03 08:16 Drukuj RSS Newsletter Oferta Play Fresh wzbogaci się o nową usługę. Będzie to darmowy numer - napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play.
1.
host: hii126.internetdsl.tpnet.pl o kurczę ostra konkurencja dla simplusa ;-)bardzo dobrze
2.
trzeba zaczekać na szczegóły, ale po play można się spodziewać dobrej oferty
3.
host: 78.133.196.5 Ciekawo czy również smsy pomiędzy tymi numerami będą darmowe ?
host: z-cache.wcss.wroc.pl Kolejna oferta typu: doładuj konto za 30zł a przez 10 dni będziesz mieć darmowe połączenia z 1 numerem.
5.
host: p09-11.opera-mini.net Mam nadzieję,że za te 30zł będą darmowe połączenia przez cały miesiąc. :)
6.
host: public-gprs5195.centertel.pl oby bylo np bez limitu cały miesiąc albo jeszcze lepszy pomysł aktywujesz raz np 50zł i póki masz konto aktywne np ROK możesz gadać bo w simplusie 2nr utrzymuje tylko dla pakietu po10zł nolimit rozmowy :) bo w orangutanie tylko 3darmowe bez limitu mi zostały ze starej umowy z IDEA :)a to troszkę mało.
7.
WitekT a nie powinno byc darmowy zamiast "Darfmowy"??
8.
host: 193.19.165.77.osk.enformatic.pl Po pakietach internetowych kolejna duza usluga wprowadzona ostatnio do fresha.
9.
host: agd192.neoplus.adsl.tpnet.pl Do Redakcji: Robicie coraz więcej literówek w tytułach: "Darfmowy..."
10.
host: ip-94-42-35-58.multimo.pl nawet bez darmowego numeru Simplus był żadną konkurencja do fresha... :) n
11.
Najlepiej gdyby wystarczyło doładowanie za 30 zł ;) bo 50 zł na miesiąc to ja aż nie potrzebuje ( po co sobie mrozić gotówkę na tel) no chyba że za 50 zł będzie na 2 miesiące to wtedy co innego :)
12.
Bomba,darmowego brakowało, żeby jeszcze edge play było w całej Polsce to by mi internet brykał :)
host: v02-09.opera-mini.net No super. Nie spodziewałem sie tego po Play. Pewnie bedzie tylko po własnej sieci. rcicho
14.
Gość: dzięki, już poprawione! :-)
15.
host: agd192.neoplus.adsl.tpnet.pl Do usług ;)
16.
host: 188.33.13.169 ooo moojj booozeee... a ja wczoraj zlozylem wniosek o przeniesienie z ery do plusa... bo chodzilo mi o darmowe smsy do jednego numeru... ;/ ciekawe czy dobrze zrobilem ;(
17.
host: g3-69.md4.pl Mały błąd, brakło jednego słowa. "Usługi w Play Fresh wzbogacą się o nową" _usługę_
18.
User: już wypiłem kawę, ale ciągle się chyba nie obudziłem. Już poprawiłem, dzięki! :-)
19.
Teraz 2 zasadnicze pytania: 1. Na jakich nadajnikach będzie można aktywować ?? 2. Darmowy numer będzie obejmował także smsy? 3. Jakie doładowanie będzie potrzebne do tego?
20.
host: ip-89-174-122-52.multimo.pl "Usługi w Play Fresh wzbogacą się o nową usługę." a masło jest maślane - "Oferta Play Fresh wzbogaci się o nową usługę."
21.
host: 193.19.165.77.osk.enformatic.pl 19. Darmowy numer poiwnien dzialac w calej sieci wiec i w roamingu Plusa tak funkcjonuja juz pakiety 100 minut do play.
22.
@17 - nie rozumiesz sensu zdania? "Usługi w Play Fresh wzbogacą się o nową." ? Jest dobrze. Co do usługi na pewno będzie na własnych nadajnikach. I tak na razie trzyma mnie MixPlus jeszcze... ale kto wie co będzie dalej :) Tego mi brakowało w Play.
23.
host: hii126.internetdsl.tpnet.pl @10 jeesli chodzi o waznoc konta z pewnością.jednak jesli idzie o net juz niekoniecznie,@12 z edge play nie jest tak zle,srednio do obszar 20km od bts,jednak jak podpiąłem jako modem v6 to wyniki na edge nie były imponujące:zwykle 120-150kb/s i koło 40-60 uplink..na upartego będzie.a co do "wolnego numeru" w play to podejrzewam ze byc moze zmieniła sie troszke umowa p4 z polkomtelem,albo postawili juz na tyle duzo bts(oby tak dalej)że opłaca sie placic plusowi nawet za "wolny numer"??nie rozumiem jak mozna z bliskimi osobami gadac non stop(nie wiem jak komus kto ma pf nie wystarczy max 300min za 15pln z minutami w play)
host: v05-13.opera-mini.net @20: Racja. Mozna by to skrocic do: ,,Play Fresh wzbogaci sie o nowa usluge".
25.
tylko po co darmowe sms do tego numeru, skoro i tak są przy doładowaniu do wszystkich. a doładowanie to pewnie po to, żeby szły też po stacjach bazowych plusa.
26.
@23 Są osoby, które piszą dziennie jakieś 200 smsów. Darmowy numer w tym wypadku jest idealnym rozwiązaniem. W Simplusie płacę za niego 10 zł...
27.
host: 188.33.195.131 Ciekawe co na to Era ze swoim wysranym z dupy TT HOT?
28.
host: 188.33.120.43 Nieźle, rzecznik spełnia nasze mikołajkowe życzenia ;) Więcej nie ma co komentować. Szczegółowe informacje chyba będą jeszcze dziś.
29.
Na to wygląda :) Zaraz pojawią się malkontenci xD
30.
A więc rzecznik Gruszka wysłuchał mikołajowych próśb na swoim blogu. Pytanie tylko czy z darmowego numeru będzie można korzystać także w roamingu z Plusem? Popieram głosy że smsy też powinny być zupełnie darmowe do takiego numeru.
host: host-86-111-105-236.tvk.torun.pl Bomba teraz bede mogł wyrzucić HEYAH do kosza :)Play rządzi
32.
Jeżeli będą też smsy wliczone oraz niska kwota doładowania aby otrzymać ten darmowy numer to oferta idealna się szykuje :D
host: v02-09.opera-mini.net W info nic nie pisze czy to bedzie darmowy numer do wlasnej sieci czy do wszystkich?! rcicho
host: host-86-111-105-236.tvk.torun.pl @26. Ludzie którzy piszą 200 SMS dziennie, albo są psychicznie chorzy, albo wyjątkowo uzależnieni od komórki, ja takich nie znam nawet wśród młodzieży. Rozumiem 30 - 50, ale 200 to albo piszą wyjątkowe "pre-paidowe biedaki".
35.
host: apn-77-112-226-168.dynamic.gprs.plus.pl Freyer@ Darmowe smsy za doładowanie w play freszu są od samego początku istnienia tej oferty na kartę.
36.
Świetne, też sobie ostatnio życzyłem takiej usługi bo rozmawiam dużo z jednym numerem. Te 300 minut miesięcznie za 15 zł to mało szczególnie, że mam trochę osób już w Play, do których mogę to wydzwonić. Mam nadzieję, że darmowy numer obejmie także SMS-y. Podoba mi się, że Play słucha swoich klientów. Oferta Play jest świetna, a tej usługi bardzo brakowało. Wolałbym ją za stałą miesięczną opłatą, ale jeśli będzie to jako dodatkowy bonus na miesiąc za doładowanie 30 zł to nawet jeszcze lepiej.
37.
@34 Nie tylko "pre-paidowe biedaki" tyle piszą. Sam piszę tyle do dziewczyny, z która nie mogę jeszcze mieszkać. I jakoś godzę to z innymi obowiązkami.
38.
Orange,Plus, Era uczcie się od Playa! Orange,wprowadź okres ważności konta 2 miesiące po doładowaniu, ja cię bardzo proszę, daj mi ostateczny argument na pożegnanie mojej rodziny z francuską siecią raz na zawsze!
39.
@35 Jest trochę za mało jak dla mnie .
40.
host: dva130.internetdsl.tpnet.pl Fresh rządzi. Najtaniej do wszystkich bez wyjątku, rok aktywne konto, największe i najtańsze pakiety internetowe, rok ważność konta, darmowe smsy do wszystkich, zbieraj minuty i darmowy numer. Kto da więcej?
41.
host: dpz157.neoplus.adsl.tpnet.pl dadzą tylko na swoich nadajnikach, i będzie koniec radości. z tym zasięgiem to jakoś nie mogą dać ofert dla każdego, tylko dla wybranych
42.
host: 213.77.42.226 jakby nie było to i tak dobre posunięcie bo tego brakowało do szczęścia !
43.
Jak to jest,że Play może co jakiś czas wprowadzać nowe coraz atrakcyjniejsze usługi,a konkurencja ma to w dupie-kiepska Takt Tak Hot,zapowiadane skrócenie ważności doładowań w Orange...?Nie zależy im,czy uważają,że są tak świetni?
44.
host: public51048.cdma.centertel.pl 41. watpie aby tak bylo to nie play online lub pakiety internetowe do telefonu, do calej ukladanki pasuje mi jakies minimalne doladowanie, na pewnie wiecej niz 5 zl do aktywacji darmowego numeru.
45.
Tak Tak Hot miało być:)
46.
Boję się że będzie tak jak z sms-ami. 5 zł - 9 zł - 5 dni 10 zł - 29 zł - 10 dni 30 zł - 49 zł - 30 dni 50 zł i więcej - 50 dni
47.
Wg innego portalu: "Play w tym tygodniu uruchomi usługę darmowego numeru w ofercie Play Fresh. Za darmowy numer nie będą pobierane opłaty. Jedynym wymogiem będzie doładowanie konta. Dokładniejsze informacje zostaną opublikowane jeszcze dziś." :)
48.
host: 77-252-119-108.ip.netia.com.pl spoko do końca roku według ich oświadczeń ma stanąć jeszcze ok 120 BTS-ów tak więc luz...najpóźniej na wiosne będa mieli 80% obszaru kraju w swoim własnym zasięgu, i powoli będa sie wycofywac z umowy z Plusem, może do końca przyszłego roku juz sami będą działać na wąłsnych nadajnikach :)
49.
@44-A jakie znaczenie ma wartość doładowania,skoro konto jest rok ważne?Mądry sposób Play na zwiększanie swoich przychodów.
50.
host: public51048.cdma.centertel.pl 49. Masz racje waznosc zwieksza sie o rok od 5 zl zasilenia w gore i tez chcialbym zeby tak bylo.
51.
host: 188.33.120.43 Feyr - Gdyby było tak jak z smsami to będzie to moim zdaniem bardzo uczciwe ze strony Play. W Simplusie była podobna promocja - za 30 zł było bodajże 14 dni darmowego numeru.
52.
Freyr: Mi też się tak wydaje, ale wiadomo, że chcą zarobić :) Jest jednak różnica gdy w Simplusie trzeba wydać 30 zł na 30 dni by w ogóle korzystać z telefonu i należy zapłacić 10 zł za wybrany numer. W Play nie trzeba doładować, ale jak doładujesz za 30 zł masz wiele bonusów, w tym darmowy numer. Simplus zmusza, a Play zachęca :D
53.
Zgadzam się. Tak czy owak każdy z nas doładowuje za minimum 30 zł co miesiąc. Więc czysta oszczędność.
host: acip206.neoplus.adsl.tpnet.pl Nie rozumie tej oferty. Na czym to ma dokładnie polegać?
host: v06-16.opera-mini.net No super. Ale lepiej żeby była również opcja kupna tego darmowego numeru za np.10 zł. Bo tak to jest to przymuszanie do regularnych doładowań tych, którzy będą chcieli z tej usługi korzystać. I mit 5 zł na rok staje się tylko reklamowym hitem i opcją dla bardzo naprawdę nielicznej grupy, której telefon praktycznie potrzebny jest okazjonalnie. pozostali klienci Fresh'a są kuszeni do regularnych doładowań bądź to darmowymi SMS-ami, darmowym numerem, dużymi pakietami netowymi acz minimalny to 15 zł ważnymi 30 dni, programami doładowań itp. co wkrótce spowoduje, że we Fresh'u też zrobią się skarbonki i to szybciej niż w sieciach W3 bo tu w sieci i na stacjonarne najtaniej i do wszystkich bez wyjątku 29 gr.
56.
@54 Wykonujesz doładowanie i dzięki temu cieszysz się całkowicie darmowymi rozmowami ( i być może smsami) z wybraną osobą.
57.
@55 Ale w Play Fresh przynajmniej oferta zachęca do doładowywania konta.
58.
host: ip-74-21.mofnet.gov.pl To fakt, że Play ma coraz wiecej BTSów, jednak w większości przypadków są instalowane dość nisko. Lokalizację mają podobną do konkurencji, jednak osobiście sprawdziłem, że zasięg między dwoma lub więcej nadajnikami jest nieporównywalnie słabszy niz "wielkiej trójcy". Prawdopodobnie zasięgiem obejmą dość szybko całą Polskę jednak w budynkach w wielu miejscach zxasięgu nie będzię. Chyba że dostawią jakieś dodatkowe BTSy...
59.
55: Zrozumiałe, że chcą zarobić a nie dawać za pół darmo. Pewnie będzie jak z SMS-ami darmowymi. Przy mniejszych doładowaniach darmowy numer będzie krócej niż przy większych.
60.
host: hii126.internetdsl.tpnet.pl @36 poczekamy na regulamin tej usługi.rewolucją byłoby aby wolny numer mozna było wybrać ze wszystkich sieci z opłatą 15pln/30dni..jednak podejrzewam ze bedzie to tylko na nr play(ciekawe czy z mnp też będą możliwosci aktywacji od razu?)za 10pln/30 dni lub za doładowanie 50pln i aktywacje ussd bedzie pierwsze 30dni bez opłat..dobry kolejny ruch p4.ja czekam na zasieg 3g od p4.moze jednak rozejde sie z simplusem?niestety musiałbym zmienić fona.kto wie?
host: 89.72.89.229 mam nadzieje ze nie zabiora smsow po doladowaniu
62.
Bez szczegółowych zasad aktywacji i warunków korzystania z darmowego numeru można sobie wyłącznie gdybać. Na razie to wiadomo o wymaganym doładowaniu do włączenia usługi. darmowe smsy za doładowanie już są, darmowe będą raczej wyłącznie minuty na jeden numer.
63.
host: dqh152.neoplus.adsl.tpnet.pl albo dadzą tak, aby trzeba było doładowywać, albo tylko na swoich nadajnikach. po ostatnich ruchach Palya na super ofertę bym nie liczył
host: v06-16.opera-mini.net @57. Dlatego piszę, że powinna być opcja darmowy numer za 10 zł np. Bo inaczej to ważność konta rok po doładowaniu jest prawie dla nikogo. Chyba, że doładowanie dowolną wartością uprawnia do korzystania z darmowego numeru to jeszcze miałoby jakiś sens.
host: 80.238.89.138.ip.abpl.pl P4 dostało nowe prefixy 531, 533, 535, 530 oraz prawie całe 883, dostali także prefixy na wszystkie strefy numeracyjne w telefonii stacjonarnej
66.
Ad. 65 Pewnie Orange jest wściekłe że P4 zabiera numery z publi 5xx..
host: v02-09.opera-mini.net ad55. no to pojechales na maksa. Chcialbys zasilac 5zl/miesiac i miec darmowy numer na okraglo, smsy do wszystkich sieci. O skarbonke w Play Fresh nie mysisz sie martwic bo tam masz waznosc konta o rok do przodu i jak uzbierasz troche kasy to zwyczajnie przestajesz zasilać i jedziesz na zgromadzonych srodkach. Po roku zasilasz za 5zl i jedziesz dalej. Niektorym kolesiom, ktorym wydaje sie ze sa epicentrum swiata nigdy sie nie dogodzi.
68.
No dokładnie.
host: v06-16.opera-mini.net @Simplusowiec. Orange ma prefiksy od 500 do 520, 798. W sumie chyba 26 mln to i tak o wiele za dużo. Teraz przy darmowym przechodzeniu z numerem pomiędzy sieciami prefiksy tracą swoje znaczenie.
70.
host: v05-11.opera-mini.net Najlepiej poczekać na szczegoly oferty.
host: host-86-111-105-236.tvk.torun.pl Freyr twoja kobieta musi być wyjątkowo cierpliwa,ja do swojej dzwonie z HEYAH w usłudze 5,90 PLN/mieś. mam 3 h dziennie za darmo, ona również dzwoni do mnie i ma 3 h dziennie bez opłat, do tego mam abonament w Play i zamiennie Orange na Firmę z niskim abonamentem. Jednak jakbym do mojej kobiety miał pisać 200 SMS dziennie to chyba skończyłaby ze mną po tygodniu, a ja nie wytrzymałbym jej dzwonienia:) Uważam, że to lepsze rozwiązanie niż pierdzenie i ciucianie w SMS-ach o miłości i pogodzie. Chyba że jesteś poeta:) Jak FRESH zrobi podobną akcję jak HEYAH to przechodzę od razu. Z łapki niestety robię skarbonkę.
72.
host: 188.33.0.128 WLasnie na to czekalem. W simplusie juz jest, balem sie ze nie bedzie tego w Play. Brak jednego numeru darmowego byl dokuczliwy. A mozna bylo w miesiacu za 15 zl nabic tylko 5 godzin rozmow z play i stacjonarnymi. Extra, tak trzymac
73.
host: 83-238-230-249.adsl.inetia.pl W Orange usługa "Pogadaj sobie" w zaleznosci od doladowania nawet 60 dni darmowych rozmów:) nic nie placąc za pakiet ;] 25 zł=14 dni,50zł=30 dni.. :)zauwazam,że telepolis niechetnie mówi o tym co dobre:) Czy ktos wie o nowym promocyjnym Orange Abonament?:)55zł=150 min, minuty wymienne na wszystko,do tego cena po abonamencie 0,29 gr, dwa prezenty w sieci Orange..:) a dla przedluzajacych 0,27 gr za minute?:) i co zdziwieni?:)Mnie dziwi ze dalej jaracie sie Play Fresh !:D Ha:D
host: v06-16.opera-mini.net Ad67. Jeżeli piszę, że powinna być opcja darmowy numer za opłatą to żadna jazda po bandzie z mojej strony to nie jest, lecz racjonalne korzystanie z rocznej ważności konta którą to usługę daje mi operator.
75.
host: ao067.netis.net.pl Pewnie będzie tak, że jak doładujesz za 30 zł będzie darmowy numer na miesiąc.
76.
host: 188.33.96.208 @73 Cała Polska wie o ofercie Orange, bo jest intensywnie reklamowana. Abonament jest dla ludzi, którzy myślą, że potrafią liczyć. Przynajmniej w Twoim przypadku tak jest, bo udowodniłaś to swoim komentarzem.
77.
host: 83-238-230-249.adsl.inetia.pl blablabla? o co Ci chodzi? pisałam o usłudze "Pogadaj Sobie" :D wstawka z abonamentem tak dla podgrzania zimowej rannej atmosfery:) Abonament jest dla ludzi :) zgadzam sie ha:)
78.
Ad. 73 jednak w orange można taniej niż 55zł za 150 minut:) W Go średnia cena wynosi powiedzmy 25gr/min. przy 50% rozmów na stacjonarne i Orange i 50% rozmów poza te sieci.150minut po 25gr=37,50zł:) I po co mi kaganiec w postaci abonamentu?
79.
@73 - Jak można porównywać ofertę abonamentową do oferty na kartę?
host: 83-238-230-249.adsl.inetia.pl Ja nic nie porównuje:D czy porównałam ofertę OrangeGo, Pop, do oferty Orange Abonament, czy Play Fresh? nie:) przypomniałam, że jest taka usługa jak "Pogadaj Sobie" w Orange :) która też ma możliwość wybrania darmowego numeru:) Kazdy dobiera ofertę do swoich potrzeb.Tyle opinii ile klientow! tyle możliwosci ile ofert! :D
host: v01-07.opera-mini.net Pewnie tylko na swojej sieci to dadzą.
82.
@73 wiemy dodatkowo że cena w NOG spada nawet do 22 gr. za minutę do wszystkich ale mimo wszystko wybieramy super abo z minutą za 36,6 gr. za minutę i jak dobrze wybierzemy cieszymy się telefonami drożymi niż w sklepie przy abo. za 55 zł. Wszystko dla ludzi ;)
83.
host: dqk34.neoplus.adsl.tpnet.pl najmniej znana a najlepsza oferta do darmowych rozmów to Duostarter TT. 2 bezpłatne startery z darmowymi rozmowami pomiędzy nimi to jest to. oczywiście głównie dla par :) Play raczej aż tak nie zaszaleję
host: v01-07.opera-mini.net Najlepszy darmowy numer jest w Simplus i Mixplus - za 10zł miesięcznie nielimitowane rozmowy (w tym wideo) i sms-y z jednym numerem. Do tego tani internet i 29gr do wszystkich oprócz Play. @73: Tyle, że w orangutanie są niskie limity na ten ich pseudo darmowy numer i nie obejmuje to sms-ów. A wideorozmowy obejmuje?
host: v01-07.opera-mini.net No duostarter w Erze wypada korzystniej, ale trzeba numer zmieniać aby z tego skorzystać, więc odpada. Poza tym też nie obejmuje to sms-ów. No i też pytanie - jak z videocallem?
86.
host: 188.33.96.208 @76 Mi o nic nie chodzi. Zwyczajnie ciśnienie mi skoczyło, ale nie mogę już czytać takich i podobnych wypowiedzi. Zauważ proszę, że podobną reakcją wykazali się inni użytkownicy Telepolis. W komentarzu nr.80 piszesz, że nic nie porównywałaś. Zapewniam Cię, że większość osób odebrało to zupełnie inaczej. News jest o Freshu i ewentualne wstawki o abo są bez sensu. Tym bardziej napisane w stylu; "i co zdziwieni?:)Mnie dziwi ze dalej jaracie sie Play Fresh !:D Ha:D". Pozdrawiam!
87.
84: Pogadaj Sobie obejmuje tylko rozmowy głosowe. W Orange zresztą chyba żadna zniżka nie obejmuje wideorozmów - są one naliczane po stawkach podstawowych.
88.
host: 83-238-230-249.adsl.inetia.pl @84 w Orange masz go za darmo:),25 zł=600 minut, 50 zł,100 i więcej=1200 minut
89.
WitkuT, chciałbym żebyś jednego dnia w najbliższej przyszłości dał 2 informacje: Orange skraca termin ważności doładowania 50zł do 2 miesięcy, a Play Fresh wprowadza darmowy numer w sieci. Pięknie by te 2 informacje wygladały obok siebie jako news dnia:) Pospolite ruszenie czeka na newsy;)
host: nat-212-244-115-37.rtk.net.pl pewnie będzie to wybrany numer w sieci macierzystej P4?? obawiam się by play nie zlikwidował darmowych smsów do wszystkich sieci za doładowania i w zamian za to dał darmowy numer do sieci play w sieci macierzystej P4...:(( Wolałbym by smsów nie zlikwidowali..
host: v01-07.opera-mini.net @10: Co za herezje głosisz... @40: no i co z tego, jak to tylko na swojej sieci kiedy nie mam ich zasięgu?
92.
host: 241net174.net.zeork.com.pl Jaka jest stawka za minutę w tym doustarterze ery? Czy nie przypadkiem 56gr?
host: v03-06.opera-mini.net I co Playowi do wprowadzenia darmowego numeru. Niech wszystkie sieci wprowadza np nielimitowane rozmowy wewnatrz sieci i na stacjonarne - To jest usluga porzadna, a nie jakis marny darmowy numerek za 25zl, 10 albo za niewiadomo ile...
host: v07-05.opera-mini.net Na innym portalu pisza, ze jeszcze dzis znane beda szczególy oferty
95.
host: digititus.com Dwie sprawy: 1) Za darmo to można co najwyżej dostać w ... 2) Antyfani play, powstrzymajcie się od złośliwych komentarzy na temat darmowego numeru w play. Nie cieszy was że ktoś wreszcie będzie do nich dzwonił??
96.
Ewela: Czemu ukrywasz terminy? Nie są one takie fajne: 25zł-14dni, 50zł-30dni, 100zł-60dni. Podobno w Play ma być 30 dni za 30 zł (ktoś widział już naklejkę na poczcie) więc GO przegrywa nawet w tej kategorii.
host: v01-07.opera-mini.net @88: za jakie darmo?? Doładować trzeba! A 600 minut na miesiąc to bieda. Do tego trzeba doliczyć koszt sms-ów i wideorozmów PO STAWCE PODSTAWOWEJ. Także z czym do ludzi...
98.
host: dqh149.neoplus.adsl.tpnet.pl @ 93 - na razie de facto PTC idzie najbardziej w tym kierunku. darmowe smsy w sieci Heyah i minuty w Era Biznes. Play da numer w zasięgu własnej sieci, którego wykorzystanie będzie wiązało się z koniecznością częstych doładowań,nic w tym nowatorskiego nie ma
99.
host: 87-205-201-181.adsl.inetia.pl Wątpię żeby zlikwidowali darmowe SMSy, bo ten bonus + darmowy numer zdecydowanie bardziej zachęci do doładowywania konta, bo tylko jeden z w/w bonusów nie do tego efektu. Play podnosi ofertę fresh na "wyższą wysokość poprzeczki" - kibice wiedzą o co chodzi :)
host: v07-05.opera-mini.net Ja bym tam wolal, zeby tak jak w Heyah, dali stawke 59gr do calej UE. /finke
101.
Zasięg sieci play ma obejmować całą polskę do końca tego roku,słyszane niepotwierdzone:)
102.
host: apn-77-114-77-88.dynamic.gprs.plus.pl Cos podobnego juz jest w firmowych taryfach play. Tam dostaje sie na cala umowe minuty do sieci i stacjonarne od 1000 do 3000 miesiecznie. Zaleznie od wysokosci abonamentu i na wszystkie numery.
103.
host: 87-205-201-181.adsl.inetia.pl @98 Szczególnie w TT Hot :) W biznesie play też ma lepszą oferte, bo daje dużo darmowych minut w sieci i na stacjonarne, a era tylko w sieci.
host: v07-05.opera-mini.net No i tez fajnie by bylo jak cena internetu poza pakietami spadla by do np 1gr/100kB, tak ze ci co nie potrzebuja kupowac masywnych pakietów tez mieli by w miare tanio i taniej niz w Heyah. /finke
105.
host: smrw-91-193-86-157.smrw.lodz.pl To coś jak mini Betamax - doładuj konto a przez miesiąc będziesz miał x minut z jednym numerem za darmo. Kasę możesz wykorzystać na coś innego lub później :-)
106.
Zasięg macierzysty Play nigdy nie będzie obejmował 99% obywateli. Play zawsze będzie wykorzystywał roaming krajowy, gdyż ten bardziej się opłaca niż stawianie stacji na tzw. "zadu*iach".
host: beq63.neoplus.adsl.tpnet.pl oby nie było to np 50zł bo wtedy i z play zrobi się skarbonka. Obecnie sporo rozmawiam i korzystam z pakietów 5groszy/minute w play i miesięcznie na telefon wydaję tylko około 20zł a minut mam naprawdę sporo !
108.
host: user-89-108-216-150.mobile.playmobile.pl play zaczyna bardzo ostro atakować w końcu koniec roku się zbliża i bardzo dobrze!! :)
109.
host: 188.33.183.11 ktoś napisał w 'inteligentny inaczej' sposób, że za darmo to można dostać w d... ja tam mam parę numerów stacjonarnych za darmo, dla przykładu - nie mam zamiaru rozpisywać się czy minuta za 2 odebrane to jest za darmo, czy nie, tym samym apelowałbym o chwilę zastanowienia, zanim wypisujecie takie 'mądrości' :)))
110.
host: chello089078208148.chello.pl Super! A kiedy w abonamencie?
111.
host: chello087206027203.chello.pl Play powinien zrobić promocje wszystko za darmo przez 5 lat wtedy inni operatorzy zbankrutują bo wszyscy klienci przeniosą się do Play.A po 5 latach Play będzie miał monopol i wprowadzi paskarskie ceny i się odkuje.
112.
92 - 56 groszy jest w NTT, jeden numer można przenieść do HOT, ale wtedy darmowe połączenia mogą być wykonywane wyłącznie z telefonu z NTT, w HOT traci się taką opcję.
113.
host: 87-205-201-181.adsl.inetia.pl @106 a tym bardziej 99% powierzchni kraju.
114.
Ośmielę się zapytać, ten darmowy nr to oczywiście w sieci? Czy nie?... :)
115.
ameryki to oni nie odkryli. w zagranicznych sieciach juz dawno dawali takie bonusy... u nas dawalo orange i plus oraz heyah. fajnie ze ida na przod, ale ja poczekalbym na regulamin, zeby nie okazalo sie, ze chwalimy dzien przed zachodem slonca. jezeli nie bedzie sie to wykluczac z pakietami to rewelacja.
116.
host: digititus.com Do 109: nie masz za darmo geniuszu, to bonus za rozmowy odebrane czyli coś za coś a nie coś za nic. A propos poziomu twojego postu i chwili zastanowienia się: czy jest sens płacić zimą za gaz? przecież jak najesz się fasoli to sam produkujesz metan czyki masz go za darmo. Do 107 - jak podskoczy do 50 zł to będziesz musiał poprosić mamę o wyższe kieszonkowe albo będziesz puszczał strzałki do ziomków żeby oddzwaniali.
117.
Jeżeli TT nie odpowie na to przedłużeniem promocji GzG 29gr to już nie rozumiem polityki PTC.
host: nat-212-244-115-37.rtk.net.pl do 116: jeśli bonus za odebrane rozmowy zniknie to to będzie ruch w zła strone. Ja tam wole miec bonus za rozmowy odebrane i np za ten wybrany nr w play (nielimitowane rozmowy i smsy z wybranym numerem play) wole zapłacić 10zł by było to ważne na 30 dni niż by mi odebrali 2za1..:(( Oj - zła informacja by to była - zła...:(
119.
host: dqi73.neoplus.adsl.tpnet.pl równają do konkurencji i tyle, jako jedyna sieć nie mieli żadnej opcji aby gadać z wybraną osobą "za darmo"
host: 77-254-81-4.adsl.inetia.pl no, no, no, coraz mniej rzeczy mnie trzyma w Plusie... Jeżeli zrobia to sensownie, czyli taniej jak teraz w Plusie 10zł za nielimitowane rozmowy z jednym numerem, to kto wie, chyba przyszły rok - przeprowadzka do Play ;-). Wolałbym, żeby były też jakieś pakiety do kilku osób. Za przedłuzenie umowy jeden z moich numerów w Plusie dostał bodaj 300 (?) minut do 5 wybranych numerów. W Play mogłoby być podobnie
121.
gusto: Ja raczej powiedziałbym, że odbierają jeden z ostatnich dobrych argumentów W3 przeciwko przejściu do Play :D
host: 77-254-81-4.adsl.inetia.pl @117 a co tu rozumieć? Wygaszanie marki zwyczajne, chyba tylko desperaci jacyś zostali w TT, to chyba najgorszy prepaid teraz. Heyah się liczy dla Ery.
123.
host: public64194.xdsl.centertel.pl Naprawde miłe zaskoczenie. Oferta bardzo fajna. Wszystko byłoby ok gdyby nie drogie rozmowy do play...
124.
Ale zajebiście :P PLAY is the best
125.
host: 095160189118.olsztyn.vectranet.pl Nie macie jeszcze startera FRESH? poczekajcie do jutra - Od jutra bowiem podwajamy wartość Fresh startera - robi się świąteczna afera ;-) blogplay.pl
126.
Nie mogę się doczekać kiedy Play poda więcej szczegółów. Teraz ciężko mi jeszcze to skomentować :) Play idziesz w dobrą stronę :) Jak sobie pomyślę o TaTak Hot to mi się śmiać chce hehehe. Krytykuję wszystkich operatorów, ale to co Era wyprawia to jest śmiech na sali. Heyah póki co zostawiają w spokoju. Niech zgadnę myśli jakimi kieruję się w PTC: "Dla nas Play - Fresh to jest oferta dla dzieci, dlatego roztropnym działaniem jest aby w tej grupie klientów dbać o markę Heyah (Tak Tak Hot to prestiż na który dzieci nie mogą sobie pozwolić). Co do użytkowników Tak Tak-a, są to użytkownicy dorośli, dla których nie ma różnicy ile płacą za minutę połączenia. Nie korzystają oni z żadnych promocji, dlatego nie ma sensu też cokolwiek dla nich wymyślać. Cała dzieciarnia w końcu przeniosła się już do konkurencji to zostawiamy wszystko po staremu. Acha i jeszcze DRODZY użytkownicy Tak Tak-a już niedługo zbliżają się Święta i podwójne doładowanie, tak więc zacznijcie już lepiej oszczędzać;) Prezes PTC"
127.
host: 87-205-201-181.adsl.inetia.pl @122 Jeżeli taka byłaby polityka PTC, to przed 1 lipca umożliwiliby darmową migracje z TT do heyah. Właśnie ci desperaci cały czas się łudzą, że będzie dobra oferta i siedzą w TT. Co do najnowszych usług w PF, oczywiście jestem jak najbardziej za, chociaż wydaje mi się, że playowi brakuje trochę do 3mln klientów, a że koniecznie z takim wynikiem chcą zamknąć rok 2009, to robią ruch, który spowoduje, że pod koniec roku pozyskają sporo klientów. I bardzo dobrze!
128.
host: 195-205-75-138.mtk-tv.pl 123. @cdr o to możesz mieć pretensje jedynie do W3 , mBank potrafił dać niską stawkę także PLAY , a W3 nie potrafi ? myślę, że wnioski same się nasuną ...
host: li10-16.members.linode.com Konkurencja juz pisze o szczegolach a redakcja jak zwykle spi
host: v02-09.opera-mini.net ad 111. Widze ze w osrodkach dla niedorozwiniwtej mlodziezy podlaczyli w koncu internet.
131.
129: któraż to konkurencja napisała?
132.
host: 195-205-75-138.mtk-tv.pl @129 , zabrakło Ci literek, aby dokończyć nicka ? :) , dla kogo pracujesz Orange, Plus czy Era - może stworzysz coś takiego także o Orange - czy braknie Ci odwagi ? :)
host: v04-02.opera-mini.net no ok. podwajaja środki w starterach play fresh na święta? jest fajnie. widocznie chca miec te 3mln klientów na koniec roku a narazie maja tylko 2,8mln wiec 200tys im brakuje a tu tylko niecałe 2 miesiace zostały. ale mogli by i dotychczasowym klientom dac na święta chociaz 50% wiecej za doladowanie...?
134.
host: 195-205-75-138.mtk-tv.pl WitekT - widać, że osobnik z @129 musiał użyć proxy ... biedactwo ... ale to i tak nie zmienia faktu, że to robota W3 - nie mają nic ciekawego w swojej ofercie to muszą zacząć obsmarowywać :)
135.
133 2,8 mln chyba mieli na koniec 3 kwartału...
136.
host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl A ja uważam że 90% z was pracuje dla playa i bardzo pilnuje żeby ci co nie są za playem przypadkiem nie wypowiadali się zbyt otwarcie. Nikt normalny nie broni aż tak dostawcy usług.
137.
host: bfe204.neoplus.adsl.tpnet.pl Mamę to mogę jedynie poprosić o popilnowanie dzieci, (utrzymuję z żoną rodzinę a telefon mam także służbowy) . Niestety coraz więcej trolli w internecie i niekoniecznie inteligentnych o ile tacy są w ogóle :)
138.
host: 195-205-75-138.mtk-tv.pl @136 , NIKT normalny nie wyrzuca pieniędzy w błoto , NIKT normalny nie przepłaca, a tym bardziej nie przepłaca za prestiż, NIKT normalny nie daje się "orżnąć" z pieniędzy, jeśli może wybrać coś zdecydowanie tańszego ... Ci którzy mieli problemy z liczeniem w gimnazjum/szkole średniej to w dalszym ciągu przepłacają, a wszelkie "chłyty" marketingowe robią im wodę z mózgu ...
139.
host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl @138 Wobec tego otacza cię ponad 20 mln nienormalnyc. Musisz czuć się strasznie samotny. No w sumie może jednak nie, w końcu są też inni którzy ujrzeli prawdę objawioną playa:DDDD
host: 77-254-188-102.adsl.inetia.pl @139 no widzisz tak jest w przyrodzie ze jednostki mądre są zawsze w mniejszości a nie odwrotnie. Pozdrawiam
141.
host: bey181.neoplus.adsl.tpnet.pl tutaj nie chodzi o wyznawców jak ich nazywasz tylko o czas i tempo w jakim play zdobywa nowych klientów a czyni to nieźle i jest solą w oku W3. Kto powiedział, że większość musi mieć rację ?
142.
host: 195-205-75-138.mtk-tv.pl @139 uśmiałem się niesamowicie czytając Twój komentarz :) u mnie pieniądze zostają w kieszeni i nie obchodzi mnie czy ktoś ma do mnie drożej czy też nie ... dla mnie liczy się KASA, która zostaje u mnie :), a osamotnieni to mogą się czuć, którzy przepłacają ;) , ale cóż WOLNY KRAJ ;) - masochizm finansowy ( polegający na wyrzucaniu pieniędzy w błoto ) u pewnych osób to nic nadzwyczajnego ;)
143.
host: inet20909nc-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl @ 140,141,142 - widzę że pora na atak całym stadem:) @140 - przykro mi że żyjesz w tak ułomnym ekosystemie @ 141 - A kto powiedział że musi ją mieć mniejszość? Racji nie zdobywa się głośnym szczekaniem @142 - cieszę się że rozbawił cię mój post, twoje sprawiają mi dokładnie tyle samo frajdy. Mam nadzieję że nikt nie sponsoruje twojego włażenia w d play - to byłoby dopiero wyrzucanie pieniędzy w błoto.
144.
host: 188.146.67.58.nat.umts.dynamic.eranet.pl Uważam,że wprowadzenie tej usługi przez Play do Fresha jest bardzo dobrym rozwiązaniem.Wielkie brawa dla Play!!!:-)
145.
host: bdy220.neoplus.adsl.tpnet.pl Tak jest ci lepiej jak odpowiadasz na wygodne dla siebie argumenty innych osób? Jeżeli nie wiesz jak działają trolle w internecie to już masz odpowiedź. Niektórym naprawdę ciężko zrozumieć i zaakceptować stan faktyczny: dzięki play zaczęła się prawdziwa walka o klienta. Jeżeli play spuści z tonu i będzie tylko udawał walkę o klienta czyli postępował jak W3 to i ludzie się od niego odwrócą. To, że jakieś dzieciaki utożsamiają się ze swoją siecią to już problem socjologiczny :)
host: 77-254-188-102.adsl.inetia.pl @143 czyli uwazasz ze madra czesc jest w wiekszosci ? szkoda ze twojej teori nie podziela ewolucja bo tak na kazdym rou ulicy spootykalibysmy einsteinow, wiekszosc spoleczestwa jest niestety glupia
host: v01-07.opera-mini.net Zrozumcię, że nie dla każdego i nie zawsze play będzie najtańszy, zamiast pisać bzdury o kasie w błoto itp. Ja mam Plusa i Erę i mam taniej niż w Playu w sumie. Na jednym numerze i tak nie miałbym wszystkiego. Dwa numery to jedyne utrudnienie. Podniecacie się np. pakietami internetowymi Playa jak one są tylko w zasięgu macierzystym - tym samym są bezużyteczne w wielu miejscach. A w ogóle to długo ich nie było, tak samo darmowego. Play jest na rynku ponad 2 lata, więc co - miałem do tej pory płacić im majątek za internet i darmowy numer? W Plusie już dawno to miałem. A teraz jak play to wprowadza to mam nagle do nich lecieć? Zastanówcie się...
148.
host: 188.33.183.11 116 Jacek - zdecydowanie jesteś geniusz inaczej - 2 minuty są przychodzące, za to dostaję minutę JA na wychodzące - bardzo ciężko to zrozumieć? Jak na razie u nas nie płaci się za przychodzące - widać piszesz z USA :)) Jakoś nie widzę w tym by ta minuta nie była ZA DARMO dla mnie oczywiście, nie rozmawiamy o stanie równowagi w przyrodzie - no ale może u twojego operatora musisz płacić nawet za tą fasolę co ci wciskają... :)))
149.
W środę (4 listopada 2009 roku) komórkowa sieć Play w ramach oferty Play Fresh wprowadza nielimitowane, darmowe rozmowy z wybranym numerem w sieci po doładowaniu konta. Od 4 listopada 2009 roku użytkownicy Play Fresh będą mogli skorzystać z promocji , w ramach której będą mogli rozmawiać za darmo z jednym numerem z sieci Play . Aby aktywować usługę należy doładować konta kwotą minimum 30 zł i wysłać wybranego numeru krótkim kodem USSD (*111*10*1#) lub przez www.playmobile.pl po zalogowaniu. Usługa jest ważna do końca danego miesiąca kalendarzowego, jeśli użytkownik doładuje konto wymaganą kwotą w kolejnym miesiącu, ponownie korzysta z promocji. Numer jest automatycznie zapamiętywany, wystarczy się tylko doładować. Wybrany numer można zmienić krótkim kodem *111*10*3# lub przez www.playmobile.pl po zalogowaniu. Koszt zmiany numeru 5 zł/brutto za numer.
host: v01-07.opera-mini.net @148: Rzecz w tym, że nie każdy ma dużo przychodzących. Dla mnie ta usługa jest kompletnie nieprzydatna. Lepiej mieć tanie swoje stawki a nie uzależniać je od tego czy i ile ktoś do nas dzwoni.
151.
host: 188.33.183.11 to był tylko przykład dla kogoś, kto napisał, że za darmo to można tylko dostać w.... no ale co do tanich stawek - nie wiem, czy mi się wydaje, czy to Fresh wprowadził tanie stawki?
host: tor-exit.aof.su @146 - to nie jest tak że większość społeczeństwa jest głupia - podobno tylko około 3 milionów:] Ich głupota polega na tym że wierzą że można mieć to samo co inni tylko lepiej i taniej. Gdyby tak było to polędwica zalegałaby na półkach a sprzedawałyby się produkty ze świnką. jak dla mnie to plej jest takim produktem ze świnką;]
host: 87-205-146-10.adsl.inetia.pl @152 dla ciebie play moze byc nawet produktem z kupa, ale i tak jeste najtanszy. I owszem jest tak ze wiekszosc spoleczenstwa to neistety matoly, a jednostki madre i zdolne sa w mniejszosci. Ty niestety nalezysz do wiekszosci - glupiej. Malo tego wmawiasz sobie ze masz cos taniej a masz drozej. Poczytaj troche ksiazek to przekonasz sie o czym pisze. Chyba ze w szkole podstawoej jestes i nie macie zbyt szerokiej gamy ksiazek.
host: v04-10.opera-mini.net Maluch też jest tańszy od mercedesa :-) Wg fanatycznych wyznawców playa zapewne jest również lepszy :-)
155.
host: inet20909nc-3s.nat.umts.dynamic.eranet.pl Cały ten darmowy numer to podpucha!!! Już są problemy bo kasuje jak za normalne połączenie a usługi wyłączyć się nie da:DDDD A już, już była nadzieja że ktoś zacznie dzwonić do abonentów play:DDD
host: 194.181.28.214 No cóż. nawrzucali sobie wszyscy. A może trochę rzeczowej dyskusji? Faktem jest jest że Play ma niezła ofertę. Dwa lata temu przeszedłem z numerem z Orange nie żałuję. Aktualnie używam zarówno abonament jak i prepaid. I jestem zadowolony. Jak wiecie, nie to ładne co śliczne tylko to, co się komu podoba. W abonamencie 45 zł mam 700 minut. We Frashu są tanie pakiety i sms-y po doładowaniu za darmo. Co jest zbawieniem dla moich dzieci. Pięć tysięcy sms-ów co miesiąc jest ilością wystarczającą nawet dla moich córek. Przecież nikt nikogo nie namawia do przechodzenia do Play. Macie swoje taryfy, swoich operatorów, to się z nimi męczcie. Nie rozumiem po co ta cała słowna bitwa. Każdy ma, to co lubi, albo wydaje mu się, że lubi. Pozdrawiam
host: 188.33.197.163 @156: Twoje słowa nie są rzeczowe, skoro twierdzisz, że play ma niezła oerte. Ja mam lepszą u konkurencji. Ale "męcz się ze swoim operatorem" :-)
158.
Darmowy nr w PF tylko do połowy stycznia, na dodatek wyklucza się np. z pakietem minutowym. @141, Play ma coraz mniejszy przyrost klientów i w wariancie optymistycznym przez kolejne 2-3 lata chcą ich zyskać kolejnych 1,5 mln. Czyli przyrost spada, a i w obecnej liczbie klientów ogromna ilość to numery nieużywane.
159.
host: r04-02.opera-mini.net gdyby cały czas walczyli o klienta to mieli by już 3 bańki ale oni czekają teraz na konkurencję a ta ma w dupie PLAYa ;) i robi tak jak robiła :) aaaa.... i tak mają przyrost co raczej nie dziwi ;) lata na rynku robią swoje Pozdro :D
160.
pablo_79 (158) - To żadne argumenty - normalna promocja. NA RAZIE wiemy, że jest ważna 2 miesiące, co nie oznacza, że jej nie przedłużą. Przykład? W Erze Tak Tak chyba już 4 lata można korzystać z promocyjnego pakietu minut po 29 gr w sieci i na stacjonarne. A wiec to, że jakaś usługa jest w promocji wcale jeszcze nie oznacza, że ją zaraz zlikwidują. Co się wyklucza? A jak ma się nie wykluczać? Jeżeli korzystasz z promocji darmowego numeru, to po co Ci na ten sam numer minuty po 5 gr? A jeżeli nie korzystasz, to dezaktywujesz promocję i już możesz dzwonić na ten sam numer z pakietów.
161.
Trzeba numer aktywować i dezaktywować mimo, że np. nie doładowało się kwotą 30zł na kolejny miesiąc, bo inaczej numer ten nie jest rozliczany z pakietów. Gdyby chcieli wprowadzić promocję na dłuższy okres czasu- napisaliby, że do odwołania. Może przedłużą, może nie.
162.
pablo_79 (161) - Oczywiście. Tak jak już wcześniej pisałem, jest to jedna z dwóch "głównych" wad tej promocji. Po pierwsze - darmowy numer powinien być oczywiście zapamiętywany w systemie (tak jak to jest obecnie), ale jeżeli nie doładujemy konta za 30 zł, lub doładujemy je mniejszą kwotą, to BEZ DEZAKTYWACJI numer wybrany jako darmowy powinien być rozliczany nie tylko z cennika ale i też np. z pakietów po 5 gr (o ile je aktywujemy). W końcu po drugie - to Play powinien zostawić UŻYTKOWNIKOM możliwość wyboru dnia aktywacji darmowego numeru (po doładowaniu konta wymaganą kwotą) - a nie tak jak jest teraz koniecznie pierwszego danego miesiąca. Wtedy każdy mógłby sam wybrać czy chce sobie (np. dla łatwiejszego zapamiętania) doładować pierwszego. Inny może wolałby doładować po dziesiątym albo w dowolnym innym dniu miesiąca. Ale cóż - na razie jest tak jak jest, a te dwie wady nie są dla mnie aż tak istotne. W porównaniu do podobnych ofert konkurencji, oferta Play i tak jest jedną z tych oferujących najkorzystniejsze warunki. Być może w przyszłości rozwiążą to lepiej. A co do sprawy promocji. A więc skoro teraz nie wiemy czy Play przedłuży darmowy numer czy też nie, to po co zawracać sobie tym głowę? Przecież jeżeli ktoś wybiera Play Fresh dla darmowego numeru, a w między czasie wycofają się z tej promocji, to może sobie bardzo szybko przejść do konkurencji, która będzie oferować podobną promocję.
163.
W Heyah za doładowanie za 30zł również można zamówić za darmo wybrany numer- ok, jest limit 300 minut, ale to 5h, czyli i tak niemożliwością jest jego wykorzystanie. I oferta po 30stu dniach dezaktywowana jest automatycznie, o ile się jej nie przedłuży. Moim zdaniem- to lepsze warunki, niż te we Freshu, poza tym to stały element oferty. Za darmo można też rozmawiać z numerem z duostartera w NowymTT. To też moim zdaniem korzystniejsza oferta, choć kruczkiem jest to, że trzeba się rozłaczać po 30 minutach rozmowy. W porównaniu z Plusem czy 36,6, gdzie za tę usługę trzeba płacić 10zł/miesiąc, to rzeczywiście oferta numeru w PF może się obronić.
164.
pablo_79 (163) - Jeżeli chodzi o promocję darmowego numeru w sieci Heyah. Trochę się pomyliłeś - nie 5 godzin, a maksymalnie 3 godziny w ciągu doby. A więc jaki to "darmowy" numer, skoro Heyah go limituje...? Jeżeli wybierasz darmowy numer, to zakładasz, że dużo z nim będziesz rozmawiał. A więc 3 godziny (dodatkowo rozłożone w ciągu doby) mogą przelecieć bardzo szybko. A co jak je wykorzystasz, a będziesz potrzebował dalej rozmawiać bez ograniczeń i nerwowego sprawdzania stanu konta? Jeżeli chodzi o drugą ofertę PTC - Tak Tak-a. Tak Tak nie ma typowego darmowego numeru w swojej ofercie. Dlaczego? Bo po to, a by "tylko" skorzystać z darmowych rozmów z wybraną osobą, trzeba kupować specjalnie dwa kolejne startery z nowymi numerami, a co najważniejsze dodatkowo je co miesiąc doładowywać za minimum 25 zł, no albo raz na 3 miesiące za 50 zł (?) Poza tym i w tej ofercie "darmowe" rozmowy są limitowane - i to jeszcze bardziej niż w Heyah, bo (jak sam zauważyłeś) jedynie do pół godziny. Przy długich rozmowach, łatwo o tym zapomnieć i drogo za to zapłacić. Inna wadą jest to, że aby z niej korzystać koniecznie trzeba pozostać w taryfie "Nowy Tak Tak" - w "Tak Tak Hot" już z tej oferty nie skorzystasz. W ofercie Play i w ofercie Heyah przy dołowaniu konta promocja jest darmowa. Ale tylko w Play (dzięki rocznej ważności konta) te 30 zł możesz wykorzystać kiedy chcesz i nie musisz znów doładowywać w kolejnym miesiącu konta za kolejne 30 zł (czy jest to Ci potrzebne, czy też nie). Dlatego w Play darmowy numer możesz mieć już od 15 zł na miesiąc (przy założeniu doładowań co 2 miesiąc pomiędzy dwoma osobami). Teraz sprawa "stałego elementu oferty", albo promocji ważnej "do odwołania". Jeżeli spojrzysz na PDF-a z promocją "Przebieraj. Wybieraj", to zobaczysz tam zwrot: "od dnia 28.10.2009 r. do odwołania JEDNAK NIE DŁUŻEJ NIŻ DO DNIA 30.04.2010 r. I podobnie w regulaminie promocji darmowego numeru
165.
A więc sam zwrot: "do odwołania" o niczym jeszcze nie przesądza. I na sam koniec. Tak jak pisałem wcześniej każda z tych promocji ma jakieś (mniejsze, czy też większe) swoje wady. Rozpisałem się tu wyjątkowo, bo chciałem pokazać, że tak właśnie jest. Dla jednych lepsza jest ta, dla innych promocje innej z sieci. To tyle. ;-)
host: apn-95-40-97-190.dynamic.gprs.plus.pl @163: Ani Heyah, ani TT nie mają dobrego darmowego. W Heyah nie sa wliczone w to sms-y, a ponadto wszystko inne jest w kosmicznych cenach - nawet połączenie do innych w heyah jest chyba coś ok. 60gr. TakTak odpada ze względu na konieczność kupowania nowego numeru, a właściwie to dwóch. No i sms-ów też w tym nie ma. W Plusie płaci się 10zł, ale wchodzą w to nielimitowane rozmowy i sms-y. W dodatku działa to na profilu 29gr do prawie wszystkich i jest możliwość wykupienia dobrych pakietów internetowych. Dla mnie to opcja najlepsza. Fresh odpada, bo nie znam nikogo kto by to miał, net jest tylko tam gdzie mają własny zasięg (czyli nie u mnie), a zasady darmowego numeru są durne. @164: To nie limity są największym ograniczeniem w TT i Heyah.
167.
166 - Dla Ciebie może i nie - może co innego, dla innych pewnie tak.
host: public17559.cdma.centertel.pl a czy jest cos takiego jak darmowe smsy do jednego numeru w jakims pakiecie??
Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii
zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady
współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność.
Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba
zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Łącze i administrację serwera zapewnia: ![]() |
| copyright © 2004-2010 TELEPOLIS.PL |