DAJ CYNK

Orange bez Serca i Rozumu

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Po 7 latach obecności w mediach Serce i Rozum znikają z reklam Orange - informują wirtualnemedia.pl.



Po 7 latach obecności w mediach Serce i Rozum znikają z reklam Orange - informują wirtualnemedia.pl.

Popularne postaci z reklam Orange zostały zaprezentowane we wrześniu 2010 roku. Na początku ich wygląd nieco odbiegał od ostatecznego wcielenia oraz w ogóle nie były one związane z ówczesną marką TP. Dopiero po dwóch tygodniach popularna para stała się twarzą kampanii operatora, praktycznie z miejsca stając się ulubieńcami Polaków.

Serce i Rozum ostatni raz pojawili się w ogólnokrajowej kampanii Internetu światłowodowego w połowie 2016 roku. Do tej pory maskotki stały się twarzą wielu różnych spotów reklamowych, pojawiły się w grze planszowej, komputerowej i były bardzo popularnym gadżetem dodawanym do zamówień Neostrady. Do tej pory oficjalny profil Serca i Rozumu na Facebooku zgromadził ponad 2 mln fanów i jest stale aktualizowany. W 2011 roku spoty reklamowe z udziałem maskotek otrzymały nagrodę Grand Prix w konkursie Effie Awards.



Nowa kampania Orange promująca ofertę Orange Love, choć nazwą wydaje się bardzo dobrze pasować pluszowej pary, nie korzysta już z usług Serca i Rozumu. Koncepcja reklam bazuje na hiszpańskim pierwowzorze i pokazuje więź między dziećmi i dorosłymi w rytm przeboju Beatlesów "All you need is love".



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wirtualnemedia.pl; wł