DAJ CYNK

PKO BP: ponad 6 tys. aktywacji IKO

WitekT

Fintech

W ciągu pierwszego tygodnia od komercyjnego startu IKO - systemu płatności mobilnych PKO Banku Polskiego, nową usługę aktywowało blisko 6,5 tys. osób. 70% aktywacji IKO jest dokonywanych na urządzeniach z systemem Android, a pozostałe 30% to telefony z systemem iOS. Już piątego dnia po starcie przekroczona została bariera 5 tys. aktywacji IKO.

W ciągu pierwszego tygodnia od komercyjnego startu IKO - systemu płatności mobilnych PKO Banku Polskiego, nową usługę aktywowało blisko 6,5 tys. osób. 70% aktywacji IKO jest dokonywanych na urządzeniach z systemem Android, a pozostałe 30% to telefony z systemem iOS. Już piątego dnia po starcie przekroczona została bariera 5 tys. aktywacji IKO.

Zobacz: Płatności telefonem w ofercie PKO Banku Polskiego.

Wśród dokonywanych dotychczas przy pomocy IKO transakcji zdecydowanie najpopularniejsze są wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego. W ciągu pierwszych 6 dni (7-12. marca), dzięki IKO wypłacono gotówkę 1065 razy. Sumaryczna wartość wszystkich wypłat dokonanych przy pomocy aplikacji w tych dniach to ponad 110 tys. zł. Sporą popularnością w ciągu pierwszych dni po starcie cieszyły się także przelewy na numer telefonu. W okresie między 7 a 12 marca użytkownicy IKO przesyłali między sobą pieniądze 368 razy. Średnia wartość przelewu na numer telefonu w tych dniach to nieco ponad 40 zł.

IKO, oprócz wypłat z bankomatów i przelewów na numer telefonu, umożliwia również płatności w terminalach płatniczych i sklepach internetowych. Funkcje płatnicze są uzupełniane przez bankowość mobilną, m.in. możliwość sprawdzania salda rachunku i historii transakcji. Aplikacja jest w tej chwili dostępna na systemy Android i iOS, w najbliższym czasie planowane jest jej udostępnienie również na systemy BlackBerry, Java i Symbian, a w kolejnym etapie również Windows Phone.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PKO BP

Tagi: pko bp