DAJ CYNK

T-Mobile: obsługa klienta przez serwis Facebook

LuiN

Wydarzenia

Od 11:00 działa facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Poprzez system można zapytać konsultantów m.in o sprawy faktur, czy roamingu.

Od 11:00 działa facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Poprzez system można zapytać konsultantów m.in o sprawy faktur, czy roamingu.

Dlaczego Facebook? To bardzo proste! Zgodnie z danymi przedstawionymi w lutym 2011 r. przez Socialbakers aż 5,6 mln Polaków posiada konta na Facebooka. Bardzo duża ich część jest także naszymi użytkownikami - czytamy w komunikacie prasowym sieci T-Mobile.

Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.

W taki sposób można rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile, wł