DAJ CYNK

Prudential opinie. Jak aplikacja do sprzedaży zdalnej ułatwia życie?

Materiały Partnera

Artykuł sponsorowany

Ważnym elementem strategii sprzedażowej Pru (dawniej Prudential) jest ułatwienie klientom możliwości zakupu ubezpieczenia na życie. W tym celu towarzystwo ubezpieczeń postawiło na cyfryzację tego procesu dzięki stałemu rozwojowi narzędzi do sprzedaży zdalnej.

Od czasu pandemii konsultanci Pru mają do dyspozycji aplikację, która pozwala na spotkanie z klientem online i przedstawienie mu pełnej oferty produktowej zgodnie z wymogami regulacyjnymi. Cały proces począwszy od spotkania sprzedażowego, wysłania oferty oraz niezbędnych dokumentów, spisania e-wniosku wraz z oceną ryzyka i przesłaniem e-polisy potwierdzającej zawarcie umowy, odbywa się cyfrowo i bez użycia papieru. Klient otrzymuje wszystkie dokumenty na wskazany przez siebie adres e-mail. Bezpośrednio przekłada się to na wygodę zarówno klienta, jak i również konsultanta, który nie musi dojeżdżać we wskazane miejsce. Jednym słowem — oszczędność czasu i pieniędzy. Oprócz wygody nie można zapomnieć o korzyściach dla środowiska, takich jak eliminacja zużycia papieru, czy zmniejszenie emisji CO2, ponieważ obecnie nie ma konieczności kilkukrotnych spotkań, na które było trzeba dojechać.  Do odbycia spotkania online i zawarcia umowy wystarczy dostęp do przeglądarki i rzecz jasna do Internetu. Aplikacja współpracuje z najbardziej popularnymi przeglądarkami i jest dostępna zarówno dla urządzeń korzystających z systemu Windows, Android, macOS i iOS.

Opinie klientów Pru o sprzedaży zdalnej

Oczywiste zadowolenie klientów z takiej formy kontaktu nie jest zaskoczeniem. Możliwość zdalnego spotkania z konsultantem bez konieczności wychodzenia z domu daje duże poczucie komfortu. Klienci nie tylko mogą uzyskać wszystkie istotne informacje związane z produktem ubezpieczeniowym, który chcą kupić, ale również otrzymują komplet dokumentów na podany adres e-mail. Uproszczenie procesu sprzedaży poprzez jego pełną cyfryzację w rezultacie zwiększyło ogólną satysfakcję klientów związaną z procesem zakupu ubezpieczenia na życie.

Co o aplikacji sądzą konsultanci?

Uproszczenie procesu sprzedaży zawsze jest elementem, który sieć sprzedaży wita z radością. Tak też jest i tym razem. Opinie konsultantów Pru wskazują, że rozwój aplikacji do sprzedaży zdalnej znacząco ułatwił im działalność agencyjną.

Podczas szkoleń często słyszę o łatwości posługiwania się naszą aplikacją. Konsultanci Pru mogą prowadzić spotkania stacjonarne i pracować zdalnie, co poprawia komfort pracy i jakość obsługi klientów. Są bardziej dostępni i więcej czasu mogą poświęcić klientowi. Posługując się narzędziami, które dostarcza firma mają całe "biuro" na urządzeniu na którym pracują. Mogą mieć natychmiastowy dostęp do informacji o swoich klientach, przygotować rozwiązanie czy wypełnić wniosek ubezpieczeniowy. Wielokrotnie słyszę opinie od konsultantów, że dzisiaj mają większe możliwości, również ze względu na dowolność wyboru sposobu pracy.

- komentuje Stefan Nelka, Regionalny Trener Sprzedaży.

Co ważne aplikacja została wyposażona w dodatkowe funkcjonalności pozwalające m.in. zamówić wizytówki, sprawdzić pocztę, zobaczyć wyniki sprzedaży, przejrzeć portfel klientów, czy znaleźć kontakt do pracowników centrali odpowiadających za kluczowe procesy. Dzięki tak rozwiniętym możliwościom staje się centrum zarządzania, które bardzo ułatwia konsultantom ich codzienną pracę.

Opinia Departamentu Sprzedaży – oby tak dalej

Możliwość sprzedaży zdalnej polis na życie znacząco poprawiła wskaźniki efektywności związane m.in. z ilością odbywanych spotkań oraz zawieraniem umów ubezpieczenia przez klientów. Zainteresowani często preferują spotkanie online, ze względu na brak czasu spowodowany codziennymi zobowiązaniami. Kiedyś takiej możliwości nie było, dziś jest to możliwe.

Obecnie sprzedaż zdalna stanowi około 20% ogółu sprzedaży, zaś w okresie wzmożonych zachorowań było to ponad 30%. Jak widać zarówno klienci jak i konsultanci często wykorzystują tą formę kontaktu.

- podsumowuje Dariusz Szcześniak, Menedżer ds. Innowacji i Utrzymania Systemów Wsparcia Sprzedaży.

Pracuj w Prudential

Firma wciąż poszerza sieć sprzedaży, proponując nowym konsultantom nie tylko atrakcyjne warunki współpracy, ale również dostęp do nowoczesnych narzędzi cyfrowych. 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Materiały Partnera

Źródło tekstu: Materiały Partnera