DAJ CYNK

Doładowania prepaid dla klientów Millennium

WitekT

Fintech

Dzięki współpracy PTK Centertel, Polkomtela i PTC oraz spółce Blue Media, klienci Banku Millennium dołączyli do grona doładowujących swoje telefony on-line.

Dzięki współpracy PTK Centertel, Polkomtela i PTC oraz spółce Blue Media, klienci Banku Millennium dołączyli do grona doładowujących swoje telefony on-line.

Podobnie jak w przypadku klientów Banku PKO BP, PEKAO SA, ING i Kredyt Banku, również klienci Banku Millennium mogą korzystać z usługi zasilenia telefonu pre-paid przez Internet. Możliwe jest to przy wykorzystaniu opcji płatności przelewem bankowym. Przeprowadzenie transakcji jest bardzo proste. Osoba doładowująca telefon musi wejść na stronę swojego operatora poświęconą zasileniom, wybrać sposób zapłaty przelewem bankowym, w tytule przelewu wpisać numer telefonu, którego konto ma zostać zasilone oraz dodać informację, że jest się klientem Banku Millennium. Na podstawie zaprezentowanych danych system realizuje przelew bankowy i w ciągu kilku minut podany numer telefonu zostaje doładowany na kwotę równą kwocie przelewu.

Sam proces doładowania on-line jest bezpłatny. Natychmiast po zasileniu klient otrzymuje, na podany wcześniej adres emailowy, informację, że operacja została zrealizowana. Każdy korzystający z usługi ma możliwość otrzymania faktury VAT, która przesyłana jest drogą mailową. Usługa skierowana jest również do firm. Za każde zasilenie telefonów pracowników system automatycznie generuje fakturę, która jest wysyłana do klienta.

Sprzedaż doładowań i obsługę techniczną transakcji, na zasadach outsourcingu, prowadzi Blue Media.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Blue Media