DAJ CYNK

BLIK ma awarię. Dotknęła klientów różnych banków

Marian Szutiak

Wydarzenia

BLIK ma awarię. Dotknęła klientów różnych banków

BLIK zaliczył awarię. Klienci różnych banków nie mogą skorzystać z usług świadczonych w ramach tego systemu.

W serwisie Downdetector.pl pojawiło się dzisiaj sporo zgłoszeń od klientów różnych banków, między innymi mBanku i Banku Pekao, dotyczących niemożliwości skorzystania z BLIKA. Ich liczba zdążyła już mocno spaść, ale wykresy wciąż świecą na czerwono.

mBank problemy z BLIKIEM

Bank Pekao problemy z BLIKIEM

Przy próbie skorzystania z BLIKA w aplikacji mobilnej mBanku pojawia się taki oto komunikat:

Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Daj nam szansę i spróbuj ponownie później. Przepraszamy Cię za utrudnienia.

mBank komunikat

Z kolei na profilu Banku Pekao pojawił się komunikat o takiej treści:

Przepraszamy za utrudnienia, mogą występować chwilowe trudności w korzystaniu z Blika. Pracujemy nad przywróceniem działania tej funkcji.

BLIK pracuje nad usunięciem awarii

Operator BLIKA, Polski Standard Płatności, wie o problemach i pracuje nad ich rozwiązaniem. Na razie nie wiemy, kiedy awaria zostanie w pełni usunięta.

Odnotowujemy czasowe problemy z realizacją transakcji. Intensywnie pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. O wszelkich zmianach w tym zakresie będziemy informować na bieżąco.

– czytamy na profilu BLIKA w serwisie X

Pozostaje mieć nadzieję, że BLIK szybko sobie poradzi z awarią. Póki co klientom banków pozostają inne metody płatności.

Zobacz: BLIK wychodzi poza Polskę. Dwa kraje priorytetem
Zobacz: Oszukiwali Polaków na BLIK-a. Wpadli przez głupi błąd

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: WDnet Creation / Shutterstock.com, Downdetector.pl, Marian Szutiak / Telepolis.pl

Źródło tekstu: Downdetector.pl, X, Facebook