DAJ CYNK

DPD z nową usługą. W tej cenie to aż podejrzane

Mieszko Zagańczyk

Aplikacje

DPD z nową usługą. W tej cenie to aż podejrzane

Firma kurierska DPD rozwija swoją aplikację mobilną DPD Mobile. Teraz zadebiutowała w niej nowa funkcja, dzięki której ze smartfonu można nadać paczkę w przystępnej cenie 15 zł.

Aplikacje firm kurierskich i przesyłkowych stają się już codziennością, swoją własną ma też DPD. Dzięki DPD Mobile można m.in. zarządzać przesyłką w sieci DPD Pickup i śledzić jej status, są też opcje wysyłania paczek. 

Po ofercie nadania z punktu do punktu w cenie 10 zł operator wprowadził kolejną nowość – przesyłki do 3 kg z dowolnego punktu lub automatu DPD Pickup wprost pod drzwi adresata za jedyne 15 zł

Nowość DPD to wyraźna odpowiedź na działania InPostu, który również wprowadził w aplikacji opcje nadania przystępnych cenowo przesyłek.

Zobacz: InPost z nowością w aplikacji. Najtańszy sposób na paczkę

By skorzystać z nowej oferty DPD, należy:

  1. Pobrać aplikację DPD Mobile ze sklepu Google Play lub App Store i w kilku prostych krokach zarejestrować się.
  2. Podać dane odbiorcy i jego adres.
  3. Przygotować przesyłkę do nadania o maksymalnych wymiarach 11 x 44 x 59 cm.
  4. Zanieść paczkę do jednego z ponad 27 tys. punktów i automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. 

Po ofercie nadania paczki z punktu do punktu za 10 zł przygotowaliśmy kolejną propozycję – łatwą do nadania i przystępną cenowo przesyłkę z punktu lub automatu DPD Pickup na adres domowy, z której można skorzystać dzięki aplikacji DPD Mobile. To oferta dla tych, którzy cenią swój czas i lubią oszczędzać, a także pragną ponadprzeciętnej wygody

– komentuje Aneta Gasparska, kierownik marketingu w DPD Polska.

Firma zdradziła, że to nie koniec nowych propozycji dla klientów, więc zapewne w aplikacji DPD Mobile pojawi się kolejna podobna usługa.

Już teraz DPD Mobile daje dostęp do innych udogodnień, m.in. mapy punktów sieci DPD Pickup, kontrolę statusu przesyłek, przekierowywanie do punktu, kontakt z kurierem, a w sekcji „Archiwum” – podgląd zrealizowanych wysyłek, co jest szczególnie cenne dla osób, które aktywnie prowadzą sprzedaż w sieci. 

Zobacz: DPD ma problem z obsługą klienta. Zbuntowała się
Zobacz: Zmiana w Paczkomatach. Zauważysz ją od 8 maja

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl, DPD

Źródło tekstu: DPD