DAJ CYNK

Motorola inwestuje w w sport. Zostają sponsorami ważnych rozgrywek

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Wydarzenia

Motorola rozpoczyna współpracę z EuroLeague, czyli najważniejszymi europejskimi rozgrywkami koszykówki. Partnerstwo potrwa co najmniej do końca 2026 roku.

Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium obu serii elitarnych, koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa odbędzie się 9 stycznia, podczas meczu Turkish Airlines EuroLeague, pomiędzy cenionymi drużynami Bayern Monachium i Real Madryt.

- Cieszymy się, mogąc powitać marki Motorola i Lenovo w naszej rosnącej rodzinie partnerów strategicznych. Podobnie jak Euroleague Basketball, Motorola słynie z bogatej historii, innowacyjności oraz pasji. Wspólnymi siłami będziemy łączyć ludzi za pośrednictwem sportu i technologii

 - powiedział Paulius Motiejunas, dyrektor generalny Euroleague Basketbal

Euroleague Basketball to najnowszy przykład globalnego partnerstwa sportowego nawiązanego przez marki Motorola i Lenovo. Firma organizująca koszykarskie rozgrywki dołącza do innych organizacji, takich jak F1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga czy San Diego Padres.

Na mocy umowy marka Motorola będzie eksponowana podczas wszystkich meczów Euroleague i EuroCup — zarówno na miejscu podczas rozgrywek, jak i podczas transmisji za pośrednictwem platform cyfrowych. Jak zaznacza producent smartfonów, kolejne inicjatywy skierowane do kibiców Euroleague i EuroCup, które wykorzystają infrastrukturę firm Lenovo oraz Motorola, zostaną zapowiedziane w późniejszym terminie.

Zobacz: Samsung daje 400 zł. Nowa okazja na tańszy zegarek
Zobacz: W Orange znów jest darmówka. Nie zużyjesz tego nigdy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Materiały prasowe

Źródło tekstu: materiały prasowe oprac. własne