Plus, Polsat Box i Disney+ odwiedzą wspólnie pięć miast w Polsce, by promować swoją ofertę. Jesienna trasa trzech marek wystartuje 15 września 2023 roku w Toruniu.
Na promocyjnej trasie Plusa, Polsat Box i Disney+ znalazło się pięć miast: Toruń, Bydgoszcz, Warszawa, Łódź i Wrocław. Na terenie często uczęszczanych miejskich centrów handlowych zagości specjalna strefa, czynna przez dwa dni (piątek i sobota). Podzielona ona została na trzy obszary tematyczne, które odpowiadają motywom przewodnim takich produkcji, jak „Avatar: Istota wody", „The Kardashians" czy serial „The Mandalorian".
Odwiedzający będą mogli poczuć się jak bohaterowie największych hitów Disney+. Mogą „zanurzyć się” w oceanicznej krainie rodem z filmu „Avatar: Istota wody”, wejść do kuszącego świata piękna inspirowanego popularnym reality show „The Kardashians” czy poczuć klimat kultowych Gwiezdnych Wojen z serialu „The Mandalorian”. Atrakcje zostały przygotowane z myślą o młodszych i starszych widzach, tak by każdy, bez względu na wiek, mógł znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo odwiedzający będą mogli odpocząć w strefie relaksu.
Zobacz: Plus tnie ceny nawet o połowę. Skorzysta konkretna grupa
Zobacz: Grupa Polsat Plus rusza ze sprzedażą wodoru. Zatankować może każdy
Okazja do wykonania zdjęć, a tym bardziej gifów, w podwodnej scenerii nie trafia się często. A to niejedyna atrakcja, która czeka na odwiedzających. W świecie Avatara będzie można zapleść warkoczyki, doczepić ledowe świecące pasemka, a także zrobić wodny tatuaż.
W kobiecym świecie „The Kardashians" nie mogło zabraknąć różu – w takiej kolorystyce został utrzymany wystrój przestrzeni. Na miejscu odwiedzający mogą liczyć na make-up w stylu sióstr Kardashian (z możliwością doklejenia kryształków), wodne tatuaże oraz zdjęcia z fotobudki, które można od razu udostępnić albo wydrukować i zabrać ze sobą. Czekają także lustra do mirror-selfie, znane z oficjalnego plakatu "The Kardashians".
Wyjątkowa aranżacja przestrzeni sprawia, że pawilon zaaranżowany w klimacie „The Mandalorian” to niezwykle efektowny instaspot. Wewnątrz można zapozować z animatronikiem Grogu, czy zrobić zdjęcie w hełmach inspirowanych serialem. Na ścianach wyeksponowano kolekcję niezwykłych plakatów stworzonych przez polskich artystów z okazji premiery trzeciego sezonu serialu. Podobnie jak w pozostałych strefach, dla odwiedzających przygotowano wodne tatuaże.
Wspólna trasa promuje wybrane oferty Plusa i Polsat Box z dostępem do Disney+ przez rok w prezencie. Z promocyjnego dostępu do serwisu, który oferuje tysiące godzin seriali, filmów i produkcji oryginalnych, przez rok bez opłat mogą korzystać:
Zobacz: T-Mobile rozdaje prezenty. Wystarczy przynieść stary telefon
Zobacz: Otvarta zmienia ofertę. Są nowe taryfy, więcej Internetu i niższe ceny
Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl, Plus
Źródło tekstu: Plus