DAJ CYNK

PKO BP wydał ostrzeżenie. Dotyczy wszystkich klientów

Damian Jaroszewski (NeR1o)

Prawo, finanse, statystyki

Masz konto w PKO BP? Bank ostrzega klientów

PKO Bank Polski wydał ostrzeżenie dla wszystkich swoich klientów. Chodzi o bezpieczne korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej.

PKO BP to największy bank w Polsce, przynajmniej pod kątem liczby klientów. Z ostatnich danych wynika, że prowadzi niemal 9,3 mln rachunków, co daje mu około 4 mln przewagi nad drugim w zestawieniu Peako. Między innymi dlatego wiele osób powinno się zapoznać z najnowszym komunikatem PKO BP, bo prawdopodobnie ich dotyczy.

PKO BP ostrzega klientów

PKO BP opublikował krótki komunikat, w którym przypomina wszystkim swoim klientom, jak bezpiecznie i odpowiedzialnie korzystać zarówno z bankowości internetowej, jak i mobilnej. W tym celu bank przypomina kilka praktyk, o których należy pamiętać, aby możliwie zminimalizować ryzyko stania się ofiarą oszustwa.

Przede wszystkim PKO BP zaleca, aby korzystać z silnego, unikalnego hasła. Dodatkowo powinniśmy je regularnie zmieniać, aby dodatkowo utrudnić zadanie potencjalnym oszustom. Bank przypomina też, że jest tylko jedna prawidłowa strona logowania do bankowości internetowej i znajduje się ona pod adresem ipko.pl.

O czym jeszcze należy pamiętać? PKO BP przypomina między innymi o obrazku bezpieczeństwa w iPKO, który nie jest tylko formą ozdoby, a jednym z elementów bezpieczeństwa. Dlatego klienci powinni zwracać na niego uwagę. Poza tym bank zaleca stosowanie blokady ekranu w telefonie, a także pilne chronienie swojego PIN-u do aplikacji.

Zobacz: PKO BP ma nowość w aplikacji IKO. Koniecznie z niej skorzystaj
Zobacz: Bank ostrzega: nowa plaga oszustw przed nami. Wystarczą 3 sekundy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Lech Okoń

Źródło tekstu: PKO BP