DAJ CYNK

Bank Pocztowy kończy migrację do nowej bankowości internetowej Pocztowy24

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Bank Pocztowy Pocztowy24 bankowość internetowa migracja

Bank Pocztowy zapowiada zakończenie procesu migracji wszystkich klientów, w tym również dotychczasowych klientów EnveloBanku, do wspólnej bankowości internetowe. Od środy 20 października będą oni automatycznie przekierowywani wyłącznie do systemu bankowości internetowej nowy Pocztowy24.

Wkrótce zakończy się proces połączenia marek Banku Pocztowego i EnveloBanku. Po wcześniejszym udostępnieniu wszystkim klientom „pod jednym dachem” szerokiej oferty produktowej oraz nowoczesnych cyfrowych rozwiązań, wkrótce dobiegnie końca trwająca od marca tego roku migracja klientów do nowej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy. Bank zrezygnuje także ostatecznie z prowadzenia dwóch systemów bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 na rzecz jednej, dostępnej pod adresem online.pocztowy.pl.

Zobacz: Koniec EnveloBanku. Teraz to Pocztowy24 z aplikacją mobilną Pocztowy
Zobacz: Bank Pocztowy będzie wydawać tylko karty Mastercard

W czasie trwającego ponad pół roku okresu przejściowego umożliwiliśmy naszym klientom detalicznym dostęp zarówno do starej jak i do nowej wersji bankowości internetowej. Większość naszych klientów detalicznych korzysta już z nowej wersji serwisu, rezygnując ze starszego rozwiązania. Tym samym proces migracji klientów przebiega zgodnie z planem, potwierdzając zasadność decyzji o połączeniu obu naszych marek. Ujednoliciliśmy ofertę Banku oraz stworzyliśmy nową jakość dla wszystkich naszych klientów poprzez zaoferowanie im zaawansowanej bankowości cyfrowej w funkcjonalnej i atrakcyjnej formie.

W najbliższym czasie, po zakończeniu migracji, planujemy udostępnić kolejne funkcjonalności, jak np. moje ID czy karty wirtualne. Bank pracuje także nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce.

– powiedział Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu oraz IT

Wraz z nową bankowością internetową klienci Banku Pocztowego otrzymują również dostęp do aplikacji mobilnej Pocztowy, którą można pobrać ze sklepów App Store oraz Google Play.

Już teraz wszyscy klienci korzystający z nowego serwisu Pocztowy24 mogą korzystać także z nowoczesnej aplikacji mobilnej Pocztowy. Na swoich urządzeniach zainstalowało ją już ponad 100 tysięcy osób. Nasi klienci mają również dostęp do takich rozwiązań jak płatności BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy usługi Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Ujednolicony interfejs obu aplikacji zapewnia też poprawę customer experience czyli doświadczenia klienta w relacji z Bankiem.

– powiedziała Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej i Usług Płatniczych Banku Pocztowego

Nowa bankowość Pocztowy24 to w założeniu proste i wygodne rozwiązanie dostosowane do wszystkich urządzeń – technologia RWD automatycznie dostosuje wygląd bankowości do ekranu komputera, tabletu lub telefonu klienta.

Od niemal pół roku klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku mogą korzystać z nowego, wspólnego serwisu internetowego Pocztowy24. Proces przechodzenia na nową bankowość internetową został maksymalnie uproszczony – logowanie następuje za pomocą hasła, którym klient dotychczas logował się do poprzedniej wersji serwisu. Od 20 października 2021 roku klienci będą automatycznie przekierowywani do nowego systemu, a po zakończeniu okresu przejściowego, dostęp do starej wersji bankowości internetowej zostanie zupełnie wygaszony. Równolegle z migracją klientów do nowej bankowości Bank Pocztowy prowadzi akcję wymiany kart VISA na Mastercard. Tymczasem w ramach rozwoju oferty mobilnej, na początku października tego roku Bank Pocztowy jako pierwszy bank w Polsce wdrożył płatności Xiaomi Pay.

Zobacz: W Moskwie można zapłacić twarzą za metro
Zobacz: Santander Bank wprowadził karty z wycięciem i wypukłością. Po co?

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Bank Pocztowy

Źródło tekstu: Bank Pocztowy