Strona 1 z 1

NOWA LUMIA 635 - karta gwarancyjna czy powinna być?

Post:11 sty 2016, 00:06
autor: slawek987
Witam,
Zakupiłem (przez internet) ostatnio nową NOKIe LUMIE 635 z gwarancją producenta. Niestety nie znalazłem w pudełku karty gwarancyjnej. Jest jedynie faktura zakupu. Na stronie producenta mogę sobie sprawdzić czy telefon jest objęty gwarancją producenta - na szczęście jest taka informacja że gwarancja jest. Moje pytanie brzmi czy teraz nie dostaje się karty gwarancyjnej wraz z nowym telefonem??? Czy jednak powinienem posiadać kartę gwarancyjna? Dawno dawno nie miałem nowej NOKII dlatego pytam.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

Re: NOWA LUMIA 635 - karta gwarancyjna czy powinna być?

Post:11 sty 2016, 00:37
autor: greenrs
Często jest tak, że wystarcza faktura lub nawet paragon. Na podstawie tych dokumentów możesz skorzystać z gwarancji producenta lub rękojmi sprzedawcy.

Re: NOWA LUMIA 635 - karta gwarancyjna czy powinna być?

Post:12 sty 2016, 13:39
autor: dario321
wystarczy dowod zakupu,pozdrawiam