Chyba nie potrzebne już dalsze bicie piany w tym temacie. Użytkownik zadał pytanie, nie otrzymał konkretnych odpowiedzi (tak myślę) i prawdopodobnie rozwiązał już problem... no chyba, że lubi drogie podkładki do papieru.
- Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Otrzymał konkretne odpowiedzi i to już na pierwszej stronie. Bez sensu było odgrzebanie starego wątku.
Kiedy był zakup telefonu? Okres rękojmi za używaną rzecz nie może być krótszy od 1 roku. Co ważne, sprzedawca nie może się powoływać na upływ tego terminu, jeżeli wada została przez niego podstępnie zatajona.aneta0151 pisze:Czy są na to jakieś sposoby? Powiem szczerze, że mam związane ręce bo nie mam nawet oryginalnej faktury a w komisie, w którym go kupiłam powiedzieli, że okres gwarancji minął... pomocy
Ścieżek jest mnóstwo. Zacząłbym od oficjalnego pisma i oddania sprzętu do usunięcia wady ukrytej na bazie rękojmi (wada prawna, do wymiany na drugi egzemplarz). Rękojmia jest mocno uregulowana prawnie, jeśli nie będzie - również pisemnej - odpowiedzi w odpowiednim czasie, to przyjmuje się, że sprzedawca przyjął roszczenia i je realizuje.
Jeśli byłby opór, można zgłosić sprawę na policję o paserstwo. Przecież skoro nie jest to sprzęt sprzedającego, to w gruncie rzeczy jest kradziony. Ludziom z komisu od razu zblednie mina.
Paragon/rachunek z komisu traktowałbym jak skarb i zrobił mu dodatkowo zdjęcie/ksero.
Akurat to nie zrobi na na nich żadnego wrażenia, jeśli w dokumencie, na mocy którego weszli w jego posiadanie, był taki zapis, o jakim wspomniał Kryniczanin. Oni działali w dobrej wierze i mają to na piśmie.LuiN pisze:Jeśli byłby opór, można zgłosić sprawę na policję o paserstwo. Przecież skoro nie jest to sprzęt sprzedającego, to w gruncie rzeczy jest kradziony. Ludziom z komisu od razu zblednie mina.