Strona 37 z 139

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:13 mar 2015, 12:53
autor: adik
on pisał o 100 dniach a to nie taryfa z przeniesienia i tam jest 2 GB na 100 dni.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:13 mar 2015, 18:05
autor: perdos1
Ale nie mogę zmienić numeru. Inaczej przecież bym się w to nie bawił. Chce taryfe z 2GB i 100 dniami bo 500MB na 100 dni w 3g to za mało. Jest chyba w tej tpakiet pakiet 66 min za 11 zł.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:13 mar 2015, 18:42
autor: adik
niestety nie bo ten pakiet 66 min za 11 zł jest tylko w tej taryfie z przeniesienia a ty nie chcesz w niej zostać bo chcesz 2 GB na 100 dni,a to jest w innej taryfie.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:14 mar 2015, 17:33
autor: rafmik
I u mnie kolejny raz pakiet 3-dniowy działał za krótko. Taka sama sytuacja jak poprzednio.

Zaraz leci kolejna reklamacja ;-)

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 19:19
autor: piomark
Witam.

Ciągle to samo z pakietami w RBM Energy ale dodatkowo bezczelność i indolencja konsultantki sięgnęła zenitu. Wczoraj rano złożone zgłoszenie. Dzisiaj w ciągu dnia jedno połączenie, komórka dzwoniła tak krótko (2-3 sek.), że nie zdążyłem odebrać. Sprawdziłem i było to połączenie z BOK. Następnie dwa kolejne połączenia z BOK ale, że komórkę miałem już przy sobie to zdążyłem odebrać oba połączenia. W obu przypadkach osoba z BOK zaraz po zestawieniu połączenia rozłączała się. Po parunastu minutach informacja, że zgłoszenie zostało rozwiązane i zamknięte.
Sprawdzam a tu odpowiedź:

>>---odpowiedź na zgłoszenie BOK--->>
Szanowny Panie

odnosząc się do przesłanej korespondencji, serdecznie przepraszam za powstałe niedogodności przy korzystaniu z Pakietu "3 dni bez limitu". Wyjaśniam, że trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem powstałych problemów. W ramach rekompensaty przyznałam Panu dodatkowe 5 zł w postaci Pakietu Złotówek do wykorzystania na połączenia oraz wiadomości SMS/MMS do wszystkich sieci. Ufam, że moje rozwiązanie pozwoli na pomyślne zakończenie poruszonych kwestii.

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. Proszę pamiętać, że można skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (http://www.play.pl).

Z poważaniem
Kinga Sowa
Konsultant Obsługi Red Bull MOBILE
<<---odpowiedź na zgłoszenie BOK---<<


Łaskawie dostałem 5 złotych w postaci pakietu złotówek.

Super tylko są trzy problemy:
Pierwszy to taki, że rekompensata jest niższa niż stracone przez źle działający system bilingowy środki.
Drugi to rekompensata za stracone środki powinna być zwrócona na konto główne a nie w postaci pakietu złotówek. Jest on ważny raptem 30 dni i nie będę miał okazji go wykorzystać więc najzwyczajniej w świecie przepadnie.
Trzeci to taki, że konsultantka napisał w zgłoszeniu, iż pakiet został przyznany tylko nie wiem komu bo nic nie wpłynęło ani na konto główne ani na konto złotówkowe.

Tak więc jest to cwaniactwo (bo tak to trzeba nazwać) pani konsultant. Dodatkowo nie chciało się jej sprawdzić dokładnie o ile w ogóle sprawdziła cokolwiek. Mam nadzieję, iż to jednostkowy przypadek a nie standard obsługi w play.

P.S. Oczywiście nie oceniłem pani na 6.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 19:25
autor: adik
pisz odwołanie od tej decyzji,bo nie jest to standardowe rozwiązanie w play.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 19:33
autor: bolek2004
Przy pisaniu reklamacji trzeba od razu zaznaczyć że żąda się rekompensaty na konto główne.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 19:57
autor: adik
dokładnie tak jak bolek mówi plus ewentualna rekompensata i pisanie o tym żeby niczego na konto promocyjne nie dawali.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 21:48
autor: darkangel
Potwierdzi ktoś już dobrze działającą usługę :)?
Jak tak to lada moment, będę się starał o przejście do RBM z Play, chodź to może być droga przez mękę :P

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 22:06
autor: adik
póki co to nie potwierdzam,zobaczę po aktywacji dziś w nocy czy coś się zmieniło.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 22:15
autor: rafmik
Ok, i z kronikarskiego obowiązku:
Reklamacja pakietu załatwiona pozytywnie. Zwrot nie poprawnie pobranych środków + 10 zł rekompensaty na konto główne (chcieli mi dać na promocyjne, ale się nie zgodziłem i konsultant po rozmowie z przełożonym zasilił mi konto główne).

Ogólnie mi to tam pasuje, w sumie miesiąc RBM gratis już mam :D
Kolejny pakiet kończy się we wtorek, zobaczymy jak będzie tym razem ;p

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 22:27
autor: bolek2004
Wiadomo że ok jak dobrze rozpatrzona reklamacja tyle że nie rozwiązuje to problemu na dzień dzisiejszy, najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby naprawili to w systemie bo przecież nikt nie będzie pisał reklamacji po aktywacji pakietu co 3 czy 7 dni. Chodzi o wszystkich użytkowników, a nie o pojedyncze jednostki.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:16 mar 2015, 23:05
autor: perdos1
darkangel pisze:Jak tak to lada moment, będę się starał o przejście do RBM z Play, chodź to może być droga przez mękę :P
Zycze powodzenia. U mnie przenoszenie zaczelo sie 20go stycznia i trwa nadal.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 07:37
autor: pavesi
Witam
Ja byłem w Play mam numer jeszcze w abonamencie za miesiąc przejdę w automacie na kartę play i pytałem jak obecny numer przerejestrować na RBM karta.. Dostałem taką odpowiedź:
Numer przejdzie na kartę Play pójdzie Pan do konkurencji przepisze numer na kartę jedno połączenie zrobi i po 24 godzinach przyjdzie Pan do nas to przepiszemy z konkurencji do RBM bez problemu...

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 08:28
autor: bolek2004
pavesi W teorii to tak wygląda ale w praktyce już takie proste nie jest. Radzę poczytać tu na forum i na forum play jakie są problemy z przeniesieniem do rbm na kartę, żebyś się potem nie zdziwił. Jak nie zależy Ci na numerze telefonu to lepiej kup sobie starter rbm w kiosku, zaoszczędzisz czas i dużo nerwów.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 08:51
autor: perdos1
pavesi przygotuj się na wielotygodniową zabawę ze zgłoszeniami na play24 i użeranie się z debilnymi konsultantami, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Ja opisałem problem tak dokładnie, że nawet dziecko by zrozumiało, niestety dla konsultanta play było to zbyt duże wyzwanie.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 09:10
autor: mateo704
Być może znaczenie ma tutaj operator od którego przenosimy numer, ja robiłem to z T-Mobile i nie było większych problemów. Przeniesienie nastąpiło kolejnego dnia po wizycie w salonie. Dużo większym problemem było znalezienie salonu, który posiada karty RBM w formacie micro. Na 120tys. miasto znalazł się tylko jeden (1 salon)

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 09:11
autor: adik
darkangel pisze:Potwierdzi ktoś już dobrze działającą usługę ?
dalej nieprawidłowa godzina jest.

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 09:12
autor: mateo704
Problem zostanie chyba rozwiązany dopiero pojutrze "Niedostępność Play24 dn. 18/19.03 , godz. 22:00 - 6:00"

Re: Red Bull Mobile Energy na kartę

Post:17 mar 2015, 09:14
autor: KA
Teraz to już nic nie rozumiem.
UWAGA: włączyłem pakiet 3-dniowy wczoraj wieczorem, w ostatnim dniu trwania poprzedniego pakietu i datę ważności mam...do 20 marca, godz.23:07, czyli pełne 4 doby!
???