DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 205 z 206
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
 #1175628  autor: bolek2004
 25 lip 2024, 16:42
Dziś próbowałem przenieść znowu numery virgin do play przez infolinię play *500, wydałem na to z karty virgin prawie 10zł tym razem przez infolinię i efekt żaden.
Pytanie czy robią to na infolinii od ręki czy w formie zgłoszenia bo znowu trafiłem na bardzo "kompetentną" konsultantkę która stwierdziła że to przeniesienie i musi zrobić zgłoszenie bo nic więcej się nie da zrobić. Ona tego w systemie nie zmieni.
Poprosiłem jeszcze o rozmowę z przełożonym to stwierdziła że nie ma takiej możliwości:)
Jeśli tak jest to bez sensu bo znowu ktoś mi bzdurną odpowiedź napisze na zgłoszenie że się nie da.
W salonie ktoś próbował? Zrobili też od ręki czy wszystko idzie w formie zgłoszenia?
Choć w salonie to chyba najmniej by ktoś chciał pomóc.
Już mnie coś trafia na tych dyletantów.
 #1175634  autor: msnet
 25 lip 2024, 17:10
bolek2004 pisze:
25 lip 2024, 16:42
Dziś próbowałem przenieść znowu numery virgin do play przez infolinię play *500, wydałem na to z karty virgin prawie 10zł tym razem przez infolinię i efekt żaden.
Pytanie czy robią to na infolinii od ręki czy w formie zgłoszenia bo znowu trafiłem na bardzo "kompetentną" konsultantkę która stwierdziła że to przeniesienie i musi zrobić zgłoszenie bo nic więcej się nie da zrobić. Ona tego w systemie nie zmieni.
Poprosiłem jeszcze o rozmowę z przełożonym to stwierdziła że nie ma takiej możliwości:)
Jeśli tak jest to bez sensu bo znowu ktoś mi bzdurną odpowiedź napisze na zgłoszenie że się nie da.
W salonie ktoś próbował? Zrobili też od ręki czy wszystko idzie w formie zgłoszenia?
Choć w salonie to chyba najmniej by ktoś chciał pomóc.
Już mnie coś trafia na tych dyletantów.

Napisz mi na PRIV numer, jakiego to dotyczy, to spróbuję się w Play dowiedzieć, w czym problem.
 #1175636  autor: bolek2004
 25 lip 2024, 17:56
pingpong123a
Jest to jakiś sposób, pytanie czy sam tak próbowałeś i jaki był efekt?\
Choć na razie będę i tak dążył do zmiany taryfy skoro teoretycznie jest taka możliwość.
msnet pisze:
25 lip 2024, 17:10
Napisz mi na PRIV numer, jakiego to dotyczy, to spróbuję się w Play dowiedzieć, w czym problem.
Dzięki za pomoc, zgłoszę się jak sam już nic nie będę mógł zrobić, teraz jeszcze udam się do salonu z tym, a potem to już nie wiem jak mi się będzie chciało to uke.
I nie chodzi tu o to że się zawziąłem i się nudzę bo czasu obecnie nikt za dużo nie ma, ale za bardzo z tym przeginają.
Problemem są nieogarnięci konsultanci, dzisiejsza na infolinii szukała kodu na przejście, po tym jak powiedziałem że jest odpowiedź absurdalna na play24 to nie mogła znaleźć zgłoszenia na tym numerze, potem jak jej podałem to powiedziała że no to trzeba by przez inną sieć i jeszcze tam jakieś inne brednie bo od razu z rozmowy wynikało że nie bardzo wie co to jest w ogóle Virgin.
Może ze złym działem się połączyłem, może trzeba z działem technicznym?
Dziś się połączyłem z usługi i pakiety, jak powiedziałem żeby mnie przełączyła do technicznego to stwierdziła że nie ma takiej możliwości. Może mnie tylko połączyć z działem utrzymania:)
No chyba żeby jeszcze próbować zadzwonić na infolinię Virgin ale w sumie ich to mało chyba dotyczy jak chce taryfę playową?
 #1175638  autor: bolek2004
 25 lip 2024, 18:17
Nie lubię za dużo swoich danych podawać w internecie.
Dwa że tak jak pisałem skoro twierdzą że jest taka opcja przejścia no to niech to respektują.
Trzy to jak każdy będzie miał problem ze zmianą taryfy to będzie musiał do kogoś tu pisać na telepolis żeby pomógł, no dla mnie bez sensu bo ta opcja powinna być rozwiązywana przez Play i ich konsultantów i dotyczyć każdego użytkownika który wyrazi chęć zmiany taryfy na playową.
Zresztą sprawa dotyczy obecnie 2 numerów, a potem będzie jeszcze trzeci za jakiś czas.
 #1175646  autor: pingpong123a
 25 lip 2024, 19:05
bolek2004 pisze:
25 lip 2024, 17:56
pingpong123a
Jest to jakiś sposób, pytanie czy sam tak próbowałeś i jaki był efekt?\
Choć na razie będę i tak dążył do zmiany taryfy skoro teoretycznie jest taka możliwość.
W przypadku Playa nie próbowałem, po przyjęciu wypowiedzenia powinni wyłączyć kartę. Opis procedury w przypadku Virgin znajdziesz w RŚUT od końca strony 10 https://virginmobile.pl/media/documents ... 3DkWBX.pdf
bolek2004 pisze:
25 lip 2024, 17:56
Dzięki za pomoc, zgłoszę się jak sam już nic nie będę mógł zrobić, teraz jeszcze udam się do salonu z tym, a potem to już nie wiem jak mi się będzie chciało to uke.
UKE nie zainterweniuje w przypadku braku zmiany taryfy przez Play.
To nie jest gwarantowane w PT, jak np. Prawo do przeniesienia numeru czy też Prawo do rozwiązania umowy.
 #1175648  autor: msnet
 25 lip 2024, 19:10
macqmacq pisze:
25 lip 2024, 18:32
Remington pisze:
25 lip 2024, 18:10
@bolek2004
Z pomocą @msnet’a miałbyś to pewnie w ciągu dnia-dwóch, nie rozumiem więc dlaczego wybierasz aż tak krętą drogę.
Jeśli tak promujesz kolegę, to można dopytać "dlaczego"? Wszyscy tutaj znamy się tylko forumowo... Więc?... :?:
Bo bym napisał jako redaktor jednego z największych mediów technologicznych w Polsce (czyli Telepolis.pl) do ich biura prasowego, co często w takich sytuacjach pomaga i problem zostaje rozwiązany. No i przy okazji może bym się dowiedział czegoś ciekawego, z czego dałoby się jakiegoś newsa sklecić.
 #1175650  autor: Remington
 25 lip 2024, 20:08
bolek2004 pisze:
25 lip 2024, 18:17
Nie lubię za dużo swoich danych podawać w internecie.

Play jeśli chce to i tak wie kim jesteśmy, bo piszemy co kto kiedy zlecał itp. Ciebie i tak już mogli namierzyć po reklamacji. Skarżąc się do UKE też podasz pełne dane, bo inaczej nie kiwną palcem. @msnet prosił tylko o nr, do innych danych nie ma ani dostępu ani prawa by je przetwarzać. No więc nie widzę wielkiego uzysku w tym jednym punkcie, natomiast pozostałe podzielam.

macqmacq pisze:Jeśli tak promujesz kolegę, to można dopytać "dlaczego"?

Bo promuję nie kolegę, lecz skuteczne rozwiązanie, które ponad rok temu przećwiczyłem na sobie. Tak właśnie bowiem postrzegam swoją tu rolę - wszędzie gdzie potrafię podpowiadam i staram się pomóc. To za moją sprawą powstał artykuł oraz wątek poradnikowy i tym bardziej należy się Playowi prztyczek za to, że sprawa nadal powoduje problemy.

pingpong123a pisze: UKE nie zainterweniuje w przypadku braku zmiany taryfy przez Play.
To nie jest gwarantowane w PT, jak np. Prawo do przeniesienia numeru czy też Prawo do rozwiązania umowy.

No właśnie jest wysokie ryzyko, że UKE się wypnie, bo poza zapewnieniami biura prasowego nie ma żadnych formalnych podstaw potwierdzających, że taka zmiana jest możliwa, przede wszystkim nie ma żadnego regulaminu.
 #1176928  autor: mm120
 11 sie 2024, 16:04
Czy w mini9 jak się doładuje za mniej, to ma się proporcjonalnie mniej minut? Czy zawsze trzeba na początku okresu rozliczeniowego doładowywać za 9zł?
Czy niewykorzystane środki przechodzą na kolejny miesiąc?
 #1176931  autor: mm120
 11 sie 2024, 16:41
A czy niewykorzystane środki przechodzą na kolejny miesiąc? Ja korzystałem z abonamentu w innej sieci, więc to nie jest dla mnie oczywiste. Oferta mówi o opłacie miesięcznej, a nie że za te 9zł mam 300 minut do wykorzystania bezterminowo. Przynajmniej tak to rozumiem, ale może nie rozumiem. Wydaje mi się, że powinno być tak, że jak nie wykorzystam całego 9 zł, to niewykorzystane minuty są dalej ważne bezterminowo, aż nie wyzeruję konta, a potem wpłacam kolejne 9zł.
 #1176935  autor: MariuszY
 11 sie 2024, 17:08
mm120 pisze:
11 sie 2024, 16:41
Wydaje mi się, że powinno być tak, że jak nie wykorzystam całego 9 zł, to niewykorzystane minuty są dalej ważne bezterminowo, aż nie wyzeruję konta, a potem wpłacam kolejne 9zł.
Szkoda że tylko ci się wydaje. To byłaby oferta - marzenie - 300 minut za 9zł ważne bezterminowo 8)
Tak serio - pakiet mini9 to tylko pakiet, usługa ważna 30 dni od dnia aktywacji. Jeśli wykorzystasz min/sms w czasie trwania pakietu to dalej lecisz z cennika. Jeśli nie zużyjesz nic, to twoja strata, bo czego nie wykorzystasz - przepadnie przy odnowieniu pakietu (do którego dojdzie przy zapewnieniu środków na odnowienie).
 #1176938  autor: KC-KARLOS
 11 sie 2024, 18:40
Jeśli pakiet Mini3 / Mini9 nie odnowi się, bo zabraknie kasy - środki są kasowane, usługa się wyłączy. Jeśli zapewnimy kasę na odnowienie, to środki przejdą na kolejny cykl. Aby zapewnić gwarancję zsumowania środków można dezaktywować odnowienie Mini 3 lub 9 i włączyć ponownie dany pakiet - można łączyć ze sobą Mini 3 z Mini 9, pod warunkiem dezaktywacji samoczynnego odnowienia, tym bardziej, że ustawia się 365 dni ważności kasy, a środki są ważne do końca ich ważności do 30 dni (nie przepadają gdy wyłączymy cykliczność Mini).
Brzmi to skomplikowanie, ale jest to dość korzystne w porównaniu do innych pakietów w Play.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176943  autor: MariuszY
 11 sie 2024, 19:59
@KC-KARLOS: Nie wiem jak to działa u ciebie, ale u mnie kumulacja minut/sms po wyłączeniu odnowienia i ponownym uruchomieniu pakietu była pozorna. Kiedy dezaktywowałem odnowienie mini3 i następnie uruchomiłem nowy pakiet mini3 minuty i sms skumulowały się, ale tylko do daty ważności pierwszego mini3, później niewykorzystane jednostki przepadły . Nie wiem jak to się ma do danych, bo te były już wykorzystane. Robiłem to raptem miesiąc temu, właśnie po twoich informacjach o kumulacji niewykorzystanych jednostek z mpakietów mini.
 #1176947  autor: KC-KARLOS
 11 sie 2024, 20:41
Kiedy dezaktywowałem odnowienie mini3 i następnie uruchomiłem nowy pakiet mini3 minuty i sms skumulowały się, ale tylko do daty ważności pierwszego mini3, później niewykorzystane jednostki przepadły .
MariuszY: jesteś pewien? Sprawdzałeś minuty kodem *102# lub *111# albo w Play24? Nawet gdyby te środki przepadły, systemy Playowe pokazywałyby nowe środki z nową ważnością 30-dniową wraz ze starymi w innej "przegrodzie" - masz tak?.
Spróbuj jeszcze raz wyłączyć odnowienie Mini3 i sprawdź dokładnie co się stanie. Masz też możliwość doładowanie środków pakietami "za pół-darmo".
Virgin już nie jest na swojej niezależnej platformie billingowej - taryfa "ChceWszystko" została włączona do playowej platformy, gdzie inaczej mogą się zachowywać pakiety.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177423  autor: mm120
 17 sie 2024, 17:19
KC-KARLOS pisze:
21 maja 2024, 15:15
admundo: te dodatkowe paczki (20 GB za dodanie nr Virgin do Play24) i 150 GB na start po doładowaniu za 10 zł są dostępne od aktywacji startera i są jednorazowe, potem znikają.
Czy powyższe GB można przedłużyć mając aktywowany mini9?

Czy numery przenoszone do Virgin są traktowane jak nowe startery?

Czy na stronie play można ustanowić blokadę, żeby nie łączyło po wykorzystaniu 1GB? Bo rozumiem, że jest lejek, ale połączenia są płatne według cennika. Jest jeszcze promocja „Darmowy Internet w lejku”, ale to trzeba aktywować? Jeszcze nie mam ich usług, więc nie wiem jak to wygląda w aplikacji.
 #1177424  autor: KC-KARLOS
 17 sie 2024, 18:12
mm120: z tego co wiem sumowane były bezproblemowo środki tylko nabyte z pakietów Mini, a inne promocyjne GB przepadają.
Numery przenoszone z innej sieci do Virgin są jako nowe, więc można skorzystać z miesiąca za darmo GIGAMAKS / GIGACZAD - oczywiście po doładowaniu karty po przeniesieniu numeru jednorazowo za 10 zł (nie 2x po 5) i włączeniu w Play24.
Żadnych blokad na dane nie rób, bo ZAWSZE włącza się lejek 32 kbps gdy wyczerpiesz GB na szybszego neta. Nic nie trzeba robić, jest to wszyte w ofertę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 205 z 206
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206