DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 422 z 423
  • 1
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
 #1179186  autor: MariuszY
 13 wrz 2024, 09:07
Ciekawe jak teraz wygląda przeniesienie numeru od innego operatora bezpośrednio do FM :?: Jeśli ten kanał też został zablokowany to cała sprawa śmierdzi zbliżającym się zamknięciem oferty FM, jak to już wieszczył @Remington:
Remington pisze:
31 sie 2024, 13:22
babciagienia1p pisze:
31 sie 2024, 11:58
Odnoszę wrażenie, że oferta Faktu jest w lekkiej opozycji do ostatnich zmian w Playu...
W totalnej 😉 Tak jak już pisałem kilkakrotnie - Play chętnie by już podniósł ceny w FM, ale zapewne ogranicza ich dowolność umowa z wydawcą gazety. Możemy się więc spodziewać jednego z dwojga - albo uzgodnienia podwyżek między nimi, albo wręcz wypowiedzenia umowy i zamknięcia co-brand’u tak jak było z RBM (kto wie, wypowiedzenie może już przecież biec). Nie znamy bowiem stosunku Iliad do takich form partnerstwa (Virgin to inna bajka).
Jeśli tak się sprawy mają to widzę coraz mniej miejsca dla karciarzy w ofercie Play, bo w uczciwość twierdzeń o przejściowych, niezamierzonych problemach ze zmianą taryfy jakoś nie wierzę.
 #1179190  autor: ArturJ
 13 wrz 2024, 10:25
Z tego co mówiła konsultantka, możliwość migracji zostanie przywrócona za 2-3 tygodnie. Przy czym najpierw trzeba będzie przejść do Play na kartę (z innych taryf), a dopiero potem kodem do FM. Bezpośrednio nie jest i nie będzie to możliwe. Podobnie jest z przeniesieniem z "zewnętrznej" sieci - teraz jest to w ogóle niemożliwe. Natomiast kiedy już - jak to ujęła - ustabilizują platformę do przenoszenia , to będzie to można zrobić tylko poprzez Play. Czyli, najpierw przeniesienie do Play, a dopiero potem kodem do Fakt. A więc znowu, bezpośrednio do FM z innej sieci nie będzie można przejść. To tyle jeśli chodzi o zdanie infolinii w tej sprawie. a jak będzie...
 #1179209  autor: bolek2004
 13 wrz 2024, 13:43
Moim zdaniem to kolejne żenienienie bałachu, konsule w play to wiedzą tyle co zjedzą (rano na śniadanie)
Skoro blokują migrację między taryfami i można tylko do pnk 3.0 to już pewnie i do faktu się nie przejdzie wcale przez kody czy przez konsula.
Za długo człowiek siedzi w play żeby nie dostrzegać tych głupot, tak wiem w innych sieciach lepiej pewnie nie jest no ale na razie piszemy o Play.
Wszystko chcą wykosować i zostawić tylko pnk 3.0, najlepszą i najtańszą taryfę w play:)
Podpowiadam nowe hasło reklamowe: Play jedyna sieć w której jest tylko jedna taryfa na kartę i to ta najlepsza dla klientów:)
Forum play też miało powrócić, a wiemy jak się skończyło, nawet żadne portale nie drążyły tematu żeby temat polubił ciszę.
Zresztą przy cenach 15gr/min rozmowy/sms/mms i no limit za 15zł nie dziwne że im się to raczej nie opłaca (W play jest 0,79gr/min)
Pewnie idzie do likwidacji albo nie chcą już kolejnych klientów, a starzy się z czasem wykruszą.
 #1179217  autor: Ricki1980
 13 wrz 2024, 15:17
Ogólnie to sprawa dla UKE. Jest na stronie Fakt infrmacja jak przejść z oferty Play lub od innych operatorów, ale tak na dobrą sprawę wprowadza to w błąd bo żaden sposób nie działa.
 #1179247  autor: daw806
 13 wrz 2024, 21:36
Zgadzam się z przedmówcami.

Dodam tylko, że jeśli ktoś ma obecnie Play na kartę to może zmigrować się reklamacyjnie do Fakt Mobile - należy powołać się na regulamin znajdujący się na stronie internetowej fakta oraz brak możliwości migracji kodem oraz przez infolinię. Konieczne napisz takie cudne zdanie, które gwarantuje 100 % pozytywnego rozpatrzenia sprawy : Data zlecenia migracji ( Wpisz dzień wprowadzenia zgłoszenia). W przypadku zmiany regulaminu migracji masz tak zwany dupochron :)
Warunkiem koniecznym jest rejestracja zgłoszenia.
 #1179260  autor: Ricki1980
 14 wrz 2024, 08:07
Przez Play 24 stara regułka "Zmiana oferty może być realizowana za pośrednictwem infolinii Fakt Mobile pod numerem 799599999 oraz w salonach własnych Play i salonach dealerskich. Jednocześnie informujemy, że wyżej opisana zmiana nie jest możliwa za pośrednictwem portalu Play24."

Może zgłosić reklamacje przez infoline Faktu?
 #1179280  autor: Ricki1980
 14 wrz 2024, 15:03
Jednak reklamacja została przyjęta po postraszeniu UKE i UOKiK. To znaczy jedno. System działa i numer jest już w Fakt Mobile, a przyczyną braku migracji przez kod i BOK jest sama niechęć do tego przez Play. Jak nie wiadomo o co chodzi, to zapewne o jedno. Biznes musi się spinać.
 #1179318  autor: reset89
 15 wrz 2024, 10:50
Ricki1980 pisze:
14 wrz 2024, 15:03
Jednak reklamacja została przyjęta po postraszeniu UKE i UOKiK. To znaczy jedno. System działa i numer jest już w Fakt Mobile, a przyczyną braku migracji przez kod i BOK jest sama niechęć do tego przez Play. Jak nie wiadomo o co chodzi, to zapewne o jedno. Biznes musi się spinać.
Odnośnie przeniesienia, to w sierpniu przeniosłem normalnie kodem jeden z moich numerów i wszystko się fajnie zaczytało w Play24. We wrześniu przeniosłem dwa numery kolejne i niby systemowo czytało je jako FM, to w play24 były głupoty jak PKN start czy coś takiego. Zrobiłem zgłoszenie i to poprawili. Natomiast na starym przejściu i numerze przenoszonym w sierpniu mam szczegóły taryfy w Play24, a w tych dwóch pozostałych system nie może pobrać informacji. Jeszcze chwila i nic nie będzie.
 #1179799  autor: Grzebek1
 22 wrz 2024, 17:45
Dzisiaj próbowałem przenieść na FaktMobile z mojej oferty na kartę w Play "Rok ważności konta" za pomocą kodów, niestety odrzuca. Macie jakieś sposoby, jak można poprawnie przenieść się na taryfę Faktu?
 #1179802  autor: babciagienia1p
 22 wrz 2024, 17:54
@Grzebek1
Do niedawna była możliwość migracji z właściwego Playa do Faktu przez infolinię 799 599 999. Prawdopodobnie też zostało to zablokowane. Warto sprawdzić. Może są jakieś zmiany?
 #1179823  autor: sdd1975
 23 wrz 2024, 12:17
kszaq pisze:
17 wrz 2024, 11:14

Na pewno nie zmieniaj taryfy na "Play na Kartę 3.0", bo z niej nie ma ucieczki.
Jeśli nie ma na koncie zbyt wiele kasy z doładowań to zawsze jest ucieczka - poprzez zmianę operatora ;)
Właśnie będę testował w ten sposób zmianę Play 3.0 na Fakt Mobile. Bo ani na infolinii ani w salonie nie chcą zmienić, bo twierdzą, że "coś im wyskakuje". Kod oczywiście nie działa. Jutro numer powinien przejść do Orange i spróbuję go stamtąd przenieść do Fakt Mobile.

Dodam tylko, że w salonie Playa gość sprawdził mi wstępnie, że system jak najbardziej pozwala mu na przyjęcie numeru od innego operatora i aktywację w Fakt Mobile, ale jutro będę wiedział pewnie więcej ;)
 #1179852  autor: matitati
 23 wrz 2024, 21:57
Ricki1980 pisze:
14 wrz 2024, 15:03
Jednak reklamacja została przyjęta po postraszeniu UKE i UOKiK. To znaczy jedno. System działa i numer jest już w Fakt Mobile, a przyczyną braku migracji przez kod i BOK jest sama niechęć do tego przez Play. Jak nie wiadomo o co chodzi, to zapewne o jedno. Biznes musi się spinać.
Gdzie i jakim kanałem przesłać reklamację?
Dziś chciałem przenieść z PNK lubię to! do FM przez infolinie to konsultant zaproponował przeniesienie kodem, a jak się nie uda to możliwość przeniesienia poprzez infolinie będzie możliwa na początku października. Sprawdziłem kodem na dwóch nr z tą samą taryfą i nie działa :(
 #1179928  autor: stan789
 24 wrz 2024, 23:38
Dziś zadzwoniłem na infolinię FM w zupełnie innej sprawie i przy okazji zapytałem czy będzie jeszcze możliwa migracja z Play do FM. Bardzo miła konsultantka odpowiedziała że od 1 października taka zmiana będzie możliwa, więc trochę cierpliwości, pewnie za parę dni będzie można migrować. Tylko obawiam się że coś zmieniają w tej taryfie. Pytanie tylko czy na lepsze.
 #1179955  autor: cebulorz
 25 wrz 2024, 10:34
Przenoszenie numeru od innego operatora działa. W pierwszym salonie powiedzieli mi, że nie mają od nich kart i absolutnie nie ma takiej możliwości. Zadzwoniłem na infolinię, dostałem podobną informację od pana konsultanta o problemach oraz żebym spróbował na początku października. Sprawdziłem w drugim salonie i też nie chciano, ale po moim naleganiu udało się to zrobić od ręki. Numer przeniesiony z Orange Free, kartę sim dali od Playa, bez żadnych logotypów Fakt Mobile. Aktywował się w ciągu 1 dnia roboczego, chwilę po północy. 1,50 zł na koncie głównym oraz 3,50 zł na promocyjnym ważne miesiąc bez żadnego doładowania z mojej strony. Oprócz tego 0 minut i sms-ów oraz 50 MB internetu ważne 2 dni. Wprowadzanie kodów z gazety działa, 5G również, w Play24 taryfa wyświetla się jako Fakt Mobile.
 #1180043  autor: zdzichu123
 26 wrz 2024, 17:19
stan789 pisze:
24 wrz 2024, 23:38
Dziś zadzwoniłem na infolinię FM w zupełnie innej sprawie i przy okazji zapytałem czy będzie jeszcze możliwa migracja z Play do FM. Bardzo miła konsultantka odpowiedziała że od 1 października taka zmiana będzie możliwa, więc trochę cierpliwości, pewnie za parę dni będzie można migrować. Tylko obawiam się że coś zmieniają w tej taryfie. Pytanie tylko czy na lepsze.
to samo mi dzis powiedziala o tym 1. pazdziernika konsultantka bezposrednio w samym fakt mobile, maja swoja dedykowana infolinie 799 599 999, bo w samym playu twierdza ze nic nie wiedza..

kupilem swieza karte sim w playu i kod *111*800*1# ani *163*12# nie dzialaja, przy pierwszym wyswietla sie "ilosc GB w roamingu UE" a w drugim ze usluga jest dla mnie niedostepna,

jakis inny kod?
 #1180048  autor: zdzichu123
 26 wrz 2024, 17:41
cebulorz pisze:
25 wrz 2024, 10:34
(...) ale po moim naleganiu udało się to zrobić od ręki. (...)
tak z ciekawosci jakich argumentow uzyles? w salonie playa gdzie kupilem karte sim gosc nie mial bladego pojecia jak przejsc do fakt mobile albo udawał takiego..
na infolinii fakt zlozylem reklamacje ale sciemniaja ze albo prace techniczne albo bład systemu..
  • Strona 422 z 423
  • 1
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
  • 1
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423