Strona 6 z 139

Post:15 lis 2014, 13:44
autor: RBM 200GB LTE
greg.x pisze:na forumplay.pl w dziale pomoc admin podał link do strony, z której wynika, ze w taryle red Bull Energy nie ma bonusów w postaci pakietów danych.
Bo pewnie ten bonus za doładowanie w Energy to radosna twórczość osoby która wprowadzała dane na stronę www. Jak się zorientowali to zmienili ale mimo wszystko zamieszali z dwoma najstarszymi taryfami. Teraz ja widzę 3 taryfy w RBM.

Post:15 lis 2014, 20:08
autor: ŁukaszK
poziom pisze:I jak? Migrował ktoś od innego opa do RBM prepaid bez problemów?

Oprócz poprzedniej dramy http://forumplay.pl/showthread.php/1980 ... nie-do-RBM

jest kolejna: http://forumplay.pl/showthread.php/2087 ... -z-TMobile
Ten drugi temat to mój. W końcu mi przenieśli numer ale i tak będę wnosil o odszkodowanie. ktoś juz tak robił?

A co do RBM Energy to może by tak program:

https://play.google.com/store/apps/deta ... l.schedule

i w wersji pelnej ustalamy dokladnie kiedy co i jak i wybiera nam bez naszej ingerencji numer do aktywowania pakietu i po problemie :)

Post:15 lis 2014, 20:26
autor: bolek2004
Po przeniesieniu numeru w której taryfie się ląduje? W Energy? Czy tak jak dotychczas było?

Post:15 lis 2014, 20:35
autor: mkkot
Jest jeszcze coś takiego jak tasker na androida. Jest także regulamin do pakietu minut za 20zł:
http://www.redbullmobile.pl/fileadmin/f ... 1_2014.pdf
Karlos20 pisze:
mkkot pisze:Mam pytanie do forumowiczów. Czy w tej taryfie uruchomię usługę kopia wiadomości na e-mail? Pewnie tak, ale wolę dopytać.
Usługa jest dostępna w tej taryfie. Pierwszy miesiąc za darmo, potem 1,99 zł / miesięcznie.
Karlos, ale oficjalnie czy nie? Bo mi zależy na tej usłudze. W regulaminie nie ma słowa czy ona działa w RBM czy nie. W zasadzie regulamin jest tak stworzony, że równie dobrze może z niego skorzystać klient plusa ;)
regulamin pisze:Z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej, z usługi „Wiadomości na e-mail” (dalej „Usługa"), mogą
skorzystać Abonenci, Abonenci ofert typu Mix oraz Użytkownicy, zwani dalej łącznie
„Użytkownikami”.
2. Usługa nie dotyczy ofert na podstawie których świadczone są Usługi Telekomunikacyjne
dostępu do Internetu (oferty Play Online oraz Play Online na Kartę).
//edit jest i odpowiedź play4you: https://www.facebook.com/Play4You/posts/799945730063263
Nie ma ;p

Post:15 lis 2014, 20:37
autor: ŁukaszK
Do RBM na karte 7zl MNP czy jakoś tak.

A do automatycznego wysylania są aplikacje darmowe w których mozna samemu zdefiniować dni wysylania? Bo nie znalazlem oprócz tego platnego..

Post:15 lis 2014, 20:42
autor: mofom
a da się z RBM II (50 zł=100 dni) przejść do RBM starego (50 zł=150 dni)???

Post:15 lis 2014, 20:57
autor: bolek2004
Nie ma takiej możliwości, możesz zmienić taryfę ale na nowszą jedynie.

Post:15 lis 2014, 21:17
autor: KC-KARLOS
mkkot, Usługa Wiadomości na e-mail jest dostępna w Red Bull Mobile na kartę i każdej innej taryfie GŁOSOWEJ w Play / MIX / Abonament.
SZUKAJ i CZYTAJ dobrze, a potem komentuj.
"wszystkich użytkowników" dotyczy ofert głosowych na kartę.
Info: http://www.play.pl/uslugi/wiadomosci-na-email/
Usługę włączysz kodem, albo w Play24.

Post:15 lis 2014, 21:37
autor: mkkot
Oki, ale Play to jest marka. Play != RBM. Właśnie sprzeczam się o to z P4U na fb ;p

Gdyby było napisane, że dla wszystkich użytkowników czy abonentów usług głosowych P4, to inna sprawa. Ale moim zdaniem właśnie to wynika z regulaminów.

Post:15 lis 2014, 21:49
autor: KC-KARLOS
mkkot, w Play24 na każdym z moich podpiętych do konta numerów - także MIX (z wyjątkiem Play Online na Kartę 4G LTE) - również RBM jest dostępna ta usługa.
Uniwersalny kod do niej w ofertach głosowych dla karty i MIX to: *111*504*1#, a info o ofercie: *111*504*4#

Post:15 lis 2014, 21:55
autor: mkkot
Oki, dzięki. Skoro tak, to działa ;)

Mnie chodzi o coś innego. Ostatnio był problem z MMS-ami: zwyczajnie nie dochodziły na maila, zauważyłem po 2 tygodniach. Zgłosiłem ja, odpisali że wszystko ok, zgłosiła dziewczyna dzień później, jej już odpisali że był problem i że został naprawiony, no i faktycznie, działa.

A teraz dajmy na to jestem klientem RBM, zgłaszam, i co? No właśnie. Usługa nie działa w tej ofercie, cmoknij nas.

Polecam też ten sam wątek na fejsie, rozwinął się: https://www.facebook.com/Play4You/posts ... ed_comment

Post:15 lis 2014, 21:58
autor: KC-KARLOS
mkkot, usługa działa, bo RBM to taryfa Play'a. Jeśli nie działa, od czego jest opcja REKLAMACYJNA? Konsultanci nie zawsze mają rację, na FB mogą różne cuda pisać, aby zlać pytającego.

Post:15 lis 2014, 22:03
autor: mkkot
Ja wiem, że to jest taryfa Playa technicznie, w systemie. Ale w przyszłości może im coś nie wyjść z dziedziczeniem i stwierdzą, że nie chce im się utrzymywać pełnej zgodności, przez co pewnego pięknego dnia to może przestać działać. Jeśli oficjalnie to nie działa w RBM, to reklamacja zostanie odrzucona. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno o co mi chodzi. Robimy trochę OT, proponuję przejść na priv.

Post:15 lis 2014, 22:10
autor: KC-KARLOS
mkkot, powiem tak: usługi dodane i dodatkowe są raczej wspólne dla większości taryf, nawet, jeśli oferta przestanie być wspierana. Tak jest właśnie w Play. Więc, jeśli coś nie zadziała, dajemy operatorowi znać na ten temat. A że konsultanci o tym nie mają bladego pojęcia - trudno. Widocznie to założenie władz spółki. Myślę, że ja również w tej kwestii wyraziłem się jasno.

To określmy: czy w RBM ENERGY już po zasileniu konta NIE otrzymamy promocyjnych MB?

Post:15 lis 2014, 22:54
autor: bolek2004
Raczej na pewno tak jest, wystarczy zajrzeć do cennika. Swoją drogą to by było zbyt piękne. No limit za 20zł i do tego jeszcze darmowy pakiet internetu za doładowanie konta.
Chcesz korzystać z netu, wykup dodatkowy pakiet.

Post:15 lis 2014, 23:22
autor: 111
@bolek2004 aktywując co cztery dni no limit za 3 zł wychodzi niewiele więcej niż 22 zł za no limit SMS,voice i prawie 2,5 giga neta.Czyli jest pięknie.

@111

Post:16 lis 2014, 10:26
autor: shdster
Ja bym uważał z tym 3 dni bez limitów. Bo może być tak, że tylko raz w miesiącu możesz to włączyć... lepiej przeczytać regulamin. W końcu nie jest powiedziane ile razy to działa :)

Post:16 lis 2014, 12:07
autor: 111
@shdster słuszna racja.Najlepiej niech jakiś praktyk się wypowie, który tego już używa.

Post:17 lis 2014, 08:33
autor: Dziedzic Pruski
Mam stary RBM 150 dni/50 zł. Używam tylko do darmowego neta LTE na iPadzie. Od stycznia chyba już nie będzie darmowego LTE?
Co zrobić ze skarbonką 100 zł, która mi się nazbierała? Jak to wykorzystać na internet przy założeniu że nie chcę wydawać więcej niż 20 zł na miesiąc i korzystam nieregularnie. Np. 20 MB przez miesiąc, a później 3 GB przez tydzień.

Nie potrzebuję rozmów, bo tu taniej mi wychodzi stary Virgin i NJU na kartę.
Kupiłbym pakiet 500 MB na roaming EU, ale 0 1/3 taniej wychodzi Aldi Talk.

Post:17 lis 2014, 09:15
autor: 111
@Dziedzic Pruski promocja jest przedłużona " do odwołania" ,tylko zasady się zmieniły.
Teraz w miesiącu można wykorzystać nie 200 a 100 giga z pełną prędkością a potem może ,ale nie musi włączyć się lejek 2 mega.

[ Dodano: 2014-11-17, 09:20 ]
Za 20 zł możesz kupić pakiet 3 giga a za 9 zł 1 giga.