lyncz8 pisze:Niestety się nie udaje w moim wypadku
Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
Dzwonić na infolinię żeby Ci podał kod do zmiany taryfy? No przecież to bez sensu. Na infolinię się dzwoni po to żeby Ci konsultant zrobił zmianę w systemie sam, a nie żeby podał kod.
Zmiana na pewno działa.
Po pierwsze musisz mieć ważne konto na wychodzące, bez tego ani rusz.
Druga rzecz. Kod na zmianę taryfy klepiemy czasem kilka razy zanim zaskoczy.
Trzecia rzecz. Jeśli z danej taryfy przeskok kodem nie działa bo z niektórych się nie da to zmieniamy taryfę najpierw na pnk rwk kodem *163*2# po czym po jakimś czasie (około 2 godziny, ale to różnie) klepiemy kod na zmianę na fakt *163*12#
Jeśli będzie komunikat że na koncie są inne oczekujące zlecenia to czekamy i próbujemy za jakiś czas. Powinno zaskoczyć za jakiś czas.
Po przejściu na fakt mamy tylko 14 dni na wychodzące.
Cała filozofia. Zresztą w pierwszym poście jest to wszystko opisane.
Swoją drogą to kody na zmianę taryfy w play/fakt/rbm zaczynają się od *163, a nie od *123