Strona 8 z 140

Post:27 mar 2013, 12:06
autor: macc
lee pisze:Mnie w VM brakuje jedynie lejka
na nieograniczone smsy raczej nie ma co liczyć ale.. myślę że mogą pojawić się pakiety sms kilka różnych xd
jak dużo piszecie sms to bierzecie 2-3 karty to jest ponad 6000 sms .Powinno Wam to wystarczyc.

Post:27 mar 2013, 12:11
autor: lee
Ja pisałem ogólnie sam prawie nie używam smsów :mrgreen:
dla mnie jedynie lejek do pakietów internetowych i wystarczy xd

Post:27 mar 2013, 14:09
autor: Creator
Ale mi możliwość kupna jakieś paczki do 400,500 smsow by była zadowalająca.
Używanie kilku kart sim jest dla mnie pośrednim rozwiązaniem, nie wchodzącym w rachubę.

Post:28 mar 2013, 11:19
autor: macc
Wbij *62*790998725# i zielona sluchawka potem wbij *67*790998725# i zielona sluchawka
a wlaczysz w virgin mobile powiadomienia sms o probie polaczenia, gdy bedziesz mial/a wylączony telefon
działa....

Post:28 mar 2013, 11:28
autor: lee
macc... a czyj to był pomysł z tym przekierowaniem ?? hehe xd

:mrgreen: :mrgreen:

EDIT:

nie żebym się czepiał podpisu hehe xd

ale teraz tak na serio... to nie złą lipę virgin odstawił tym całym powiadomieniem :D a reczej jego brakiem 8)

Post:28 mar 2013, 11:31
autor: macc
wiem wiem no Twój :notworthy: Nie gniewam się :lol: bardzo fajnie ,że to wyczaiłeś. Pożyteczna funkcja.

Post:28 mar 2013, 11:36
autor: lee
jest tylko jedno ale co do tego przekierowania :mrgreen:

w sierpniu numer do tego powiadomienia w VM był chyba inny niż ten play

i jestem ciekawy jak oni to rozwiążą jak już oficjalnie włączą czy będzie nr 799XXXXXX czy ten z play

bo o ile mnie pamięć nie myli to numer był inny.

:mrgreen:

Post:28 mar 2013, 11:43
autor: macc
lee pisze:jest tylko jedno ale co do tego przekierowania :mrgreen:

w sierpniu numer do tego powiadomienia w VM był chyba inny niż ten play

i jestem ciekawy jak oni to rozwiążą jak już oficjalnie włączą czy będzie nr 799XXXXXX czy ten z play

bo o ile mnie pamięć nie myli to numer był inny.

:mrgreen:
to śledź kolego ten temat i na bieżąco nas informuj co i jak. Na razie wszystko chodzi jak coś zmienią to pisz.

Post:28 mar 2013, 13:24
autor: Paszirg
lee pisze:a Ja z innej bajki lub beczki

jak chcecie miec powiadomienie o tym ze.ktos dzwonil

wystarczy przekierowac recznie
*62*790998725#
*67*790998725#

wielce w boku robia problem ze usluga nie dziala albo mowia ze ja testuja a faktycznie dziala i ma sie dobrze xd

w razie gdy ktos do nas dzwonil przychodzi sms bez numeru a z sama.nazwa Virgin o tym jaki nr probowal sie polaczyc

owocnego korzystania z uslugi xd xd
Potwierdzam dział to !!! Lee jesteś wielki. Skąd Ty masz takie informacje?
Szkoda tylko, że podobna usługa nie działa poprawnie w mBanku mobile.

Post:28 mar 2013, 20:34
autor: lee
hehe :mrgreen: metodą prób i błedów hehe :mrgreen:

w mbanku jest o ile dobrze pamiętam bo miałem ale niedawno wywaliłem do kosza bo nic tam się nie dzieje nowego stara bida z nędą hehe :twisted:

może masz to powiadomienie po prostu wyłączone ? nie pamiętam ale była taka opcja wysyłało się smsa na jakiś nr trzeba by dogłębniej w to wniknąć :P

Post:28 mar 2013, 21:01
autor: DanielR
Mnie także działają powiadomienia. Zarówno o próbie połączenia - "normalny" SMS, jaki o tym, że jestem już w sieci, na czyjś telefon - SMS Flash. Tylko ja nie wiem z jakich przekierowań korzystam, bo nie przypominam sobie, bym je w ogóle ustawiał. Działały od razu po przeniesieniu, od tak. :wink:

Powiadomienia przychodzą w takiej samej formie, jak w Play.

Post:28 mar 2013, 21:46
autor: lee
tak moze dlatego ze masz nr inny niz 799
oficjalnie nie ma ponoc jakies osobniki testuja xd ale kto o gdzie nie wiadomo

Post:28 mar 2013, 23:06
autor: słoneczny
Ja mam oryginalny 799 bez MNP i mi powiadomienia typu sms flash działają bez żadnej ingerencji - podobnie jak u Daniela. Starter kupiony jeszcze w sierpniu 2012, zaraz po starcie Virgin.

Post:29 mar 2013, 07:05
autor: Paszirg
lee pisze:hehe :mrgreen: metodą prób i błedów hehe :mrgreen:

w mbanku jest o ile dobrze pamiętam bo miałem ale niedawno wywaliłem do kosza bo nic tam się nie dzieje nowego stara bida z nędą hehe :twisted:

może masz to powiadomienie po prostu wyłączone ? nie pamiętam ale była taka opcja wysyłało się smsa na jakiś nr trzeba by dogłębniej w to wniknąć :P


Usługę "Kto dzwonił?" w mBank mobile mam aktywną ale i tak nie działa, nie przychodzą powiadomienia.

Post:29 mar 2013, 07:57
autor: lee
no to niewim czemu mnie wylaczyli??

a nawet nie tyle xd co od sierpnia nie dzialaly xd

Post:29 mar 2013, 13:41
autor: Creator
mogliby się wreszcie takimi pierdołami zająć i to dopieścić.
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do nich. Mam nadzieję że podstawowe usługi działać będą jak powinny.

Post:31 mar 2013, 21:27
autor: lee
a tak z ciekawości napiszcie czy macie ten sam 790 numer czy jakiś inny

bo jak przenosiliście się z play to ustawienia na centrali mogły zostać takie jak w tej ofercie z której korzystaliście wcześniej

:-D

Post:31 mar 2013, 21:40
autor: DanielR
Ja już pisałem kilkukrotnie, zresztą widać to też w moim podpisie. Numer z prefiksem 602 przeniosłem z Play, który to numer był zresztą wcześniej w ówczesnej Erze.

Post:31 mar 2013, 22:10
autor: macc
z plusa 661

Post:31 mar 2013, 23:21
autor: lee
aha xd
testuje roaming z orange aktualnie
jakis czas temu robilem zgloszenie bo dziwnie sie siec zachowywala przy transmisji danych i na razie wyglada dobrze