Strona 81 z 81
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:06 lip 2024, 15:30
autor: biala1991
@Babciagienia1p
mnie nie namówisz do szaleństw
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
mam już jeden fajny numer poza ofertą (podczas wycofywania złotówki "złapali" mnie z wyłączoną usługą) i teraz bulę co miesiąc za utrzymanie ważności konta. Nie mogę ryzykować utraty NL 1zł na pozostałych kartach
Faktem jest, że z tymi godzinami coś się w TM rozjechało, wg smsa styczniowego usługa powinna być ważna do godź 22.59, urwali jedną godzinę, która "odnalazła się"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w smsie kwietniowym wskazującym ważność do godź 00.59. Apka podawała prawidłowo pełny dzień ale system dezaktywujący działał wg godzinowych wytycznych z smsa i teraz konsultanci rzeźbią androny, że o ważności usługi decyduje nie termin wynikający z regulaminu tylko info z smsa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:06 lip 2024, 16:27
autor: Remington
biala1991 pisze: ↑06 lip 2024, 14:22
Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma
Nie musi, bo to żaden punkt zaczepienia. Odpowiedzą, że to przez błąd systemowy, za który niezmiernie przepraszają.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:06 lip 2024, 18:02
autor: aupol
Kilka dni temu odnowiłem xxs . Godziną podaną w sms była 23:59, 90 dnia od ostatniej pobranej złotówki.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:07 lip 2024, 04:27
autor: babciagienia1p
XXS
@aupol
To znaczy, że w kwietniu nie było reklamacji na Twoim numerze, tylko zwykła procedura.
We wcześniejszych postach pisałam o sytuacjach, kiedy w kwietniu oferta była wyłączana, a następnie przywracana po reklamacji. Daje to taki efekt, że SMS ostrzegawczy przychodzi w odniesieniu do nominalnego terminu ważności XXS, a nie do regulaminowego zużycia 1,- zł co 90 dni.
Zaryzykowałam. Sprawdzam co się stanie. Na kilku numerach mam już przekroczone 90 dni, ale nie doszłam do końca ważności XXS.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:08 lip 2024, 11:04
autor: vkjcsakjvcjk
biala1991 pisze: ↑06 lip 2024, 14:22
...
@vkjcsakjvcjk
O 8.29 pobrali Ci równo złotówkę? Jeśli jak twierdzi TM, aktywność została wykonana po terminie ważności usługi, który wg TM upłynął o godź. 00.59 to dlaczego naliczyli dokładnie 1zł zamiast zastosować stawkę cennikową? to się kupy nie trzyma
Dokładnie, pobrali 1zł i usługa została przedłużona. Dodałem także do reklamacji print screena na którym usługa jest włączona. Dodałem odpowiedz w stylu "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" Przerabiałem już to kiedyś z NJU ale żeby TM takie numery robiło to się zdziwiłem. Niemiecka dokładność i precyzja.
Napisałem na razie odwołanie może trafi do kogoś normalnego.
Później pomyśle do kogo to jeszcze wysłać przed UOKiK, może najpierw do Prezesa TM niech zobaczy jakich ma zdolnych pracowników.
![:mrgreen:](./images/smilies/003.gif)
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:08 lip 2024, 11:52
autor: Remington
To nie jest sprawa dla UOKiK, ale do UKE warto napisać.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:08 lip 2024, 11:59
autor: babciagienia1p
XXS
Tylko, że to jest sprawa z początku kwietnia 2024.
Rzecz była związana z brakiem regulaminowego zużycia 1,- zł, nie rzadziej niż co 90 dni, co wałkowałam z @macqmacq kilkanaście postów wcześniej. Ważność usługi była dłuższa niż 90 dni. Wynosiła 91 dni, według mnie, z powodu błędu 29 lutego. Faktycznie SMS mógł wprowadzać w błąd.
W znanych mi przypadkach, reklamacje były rozpatrywane pozytywnie. Pewnie jakaś nadgorliwa osoba wysłała odpowiedź. Normalni uznawali reklamacje, przywracali XXS i jeszcze dzwonili z pytaniem czy wszystko w porządku.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:08 lip 2024, 12:48
autor: vkjcsakjvcjk
Remington pisze: ↑08 lip 2024, 11:52
To nie jest sprawa dla UOKiK, ale do UKE warto napisać.
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.
Przecież w tym przykładzie aż w oczy razi, że celowo ustawili godzinę na 00:59 żeby klientowi wyłączyła się usługa którą w wakacje usunęli. Poczekam na odpowiedz od TM może pójdą po rozum do głowy. Do UKE oczywiście też pisemko wyślę.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:08 lip 2024, 13:28
autor: Remington
vkjcsakjvcjk pisze: ↑08 lip 2024, 12:48
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.
Musiałoby to dotyczyć ogółu, aby UOKiK się tym zainteresował - i to nie jego widzimisię, lecz prawo. A tu mamy niewielką grupę konsumentów posiadających niszową usługę.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:09 lip 2024, 11:31
autor: babciagienia1p
XXS
babciagienia1p pisze: ↑04 lip 2024, 13:25
...Jeśli ktoś nie chce bawić się w reklamacje, powinien odliczyć 90 dni i najpóźniej w 90 dniu od ostatniego zużycia 1,- zł, zużyć regulaminowe 1,- zł.
macqmacq pisze: ↑04 lip 2024, 17:09
...Nic nie trzeba liczyć!... Teraz przychodzi SMS, że oferta jest ważna do godz. 23.59 danego dnia, a nie tak, jak ostatnio po zmianie czasu...
babciagienia1p pisze: ↑06 lip 2024, 14:35
...Kierując się wieloletnim doświadczeniem @macqmacq, zastosowałam się do jego wskazówek...
biala1991 pisze: ↑06 lip 2024, 15:30
...mnie nie namówisz do szaleństw...
Wygląda, że @macqmacq miał rację. Odstęp między moimi zużyciami wyniósł (niezgodnie z regulaminem) 92 dni. Można brać pod uwagę datę ważności oferty XXS. Nic - jak na razie - nie wydarzyło się. Oferty przedłużone do 6 października.
Następne numery będę testowała - 12 lipca - 96 i 97 dni od ostatniego zużycia 1,- zł, zgodnie z ważnoscią oferty XXS po reklamacjach.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:11 lip 2024, 10:18
autor: vkjcsakjvcjk
Remington pisze: ↑08 lip 2024, 13:28
vkjcsakjvcjk pisze: ↑08 lip 2024, 12:48
A co szkodzi napisać o UOKiK informacje, że TM jawnie uderza w interesy konsumentów.
Musiałoby to dotyczyć ogółu, aby UOKiK się tym zainteresował - i to nie jego widzimisię, lecz prawo. A tu mamy niewielką grupę konsumentów posiadających niszową usługę.
Ok, też tak myślę, dzięki za wskazówki.
Na razie czekam na odpowiedz od odwołania później pomyślę i być może dla zasady wyślę do UKE.
Jednak utrzymywanie tego na dłużej poza ilość dostępnych na koncie złotówek traci sens przy dzisiejszej szczodrości Orange dającego na start 1TB.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:13 lip 2024, 06:31
autor: babciagienia1p
XXS
babciagienia1p pisze: ↑09 lip 2024, 11:31
...Następne numery będę testowała - 12 lipca - 96 i 97 dni od ostatniego zużycia 1,- zł, zgodnie z ważnoscią oferty XXS po reklamacjach.
Wszystko działa. Oferty XXS nie zniknęły. Ważne kolejne dziewięćdziesiąt dni.
Re: [T-Mobile] T-Mobile Go! - dyskusja ogólna
Post:13 lip 2024, 07:14
autor: biala1991
Dobra wiadomość, to unikalna oferta przypominająca na czym polegają usługi na kartę, które operatorzy upodobnili do abonamentu, chyba tylko Orange może się równać ze swoimi kilkudniowymi NLtami, w Plusie czy Play mamy "do wyboru" tylko NLty miesięczne.