Re: [ORANGE] Nowa forma kontaktu - czat (prepaid)
Post:03 lut 2016, 21:21
Jest, ale pojawia się rzadziej. Wczoraj odświeżałem pare razy, zanim wyskoczył. Też mnie to zdziwiło
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Jeśli sobie nie życzysz, to możesz zwrócić uwagę, będziesz Panp2225 pisze:Ciekawe, że podczas kontaktu konsultanci nie mówią per Pan tylko na "ty". Nie żeby mi to przeszkadzało, ale może taką mają formę komunikacji poprzez czat.
Obecnie czat umożliwia obsługę:Od teraz ułatwiamy Ci kontakt z doradcą dzięki:
- przyciskowi kontaktu, dostępnemu na każdym ekranie
- BEZPŁATNEMU połączeniu z doradcą po zalogowaniu loginem i hasłem
- chatowi - pisz z doradcą i szybko rozwiąż sprawę
Oprócz tego masz wygodny dostęp z bocznego menu do Oferty i informacje o ratach za sprzęt (w szczegółach faktury).
Poprawiliśmy też kilka zgłoszonych przez Was błędów (dziękujemy) i zwiększyliśmy szybkość i niezawodność aplikacji.
Sprawy techniczne - z wyj. usług stacjonarnych nie są obsługiwane na czacie.Zgłoszeń dla klientów indywidualnych w obszarze:
-- PREPAID (zlecenia)
-- MIX i POSTPAID (zlecenia)
-- STACJONARNE (uszkodzenia Neostrady, kwestie techniczne)
Zgłoszeń dla klientów biznesowych w obszarze:
-- PREPAID (oferta internetu na kartę dla firm)
-- POSTPAID (zlecenia)
AMEN!!!divhashmorex pisze: zmień sieć
Jestem jak najdalszy od chwalenia Orange, lecz mam wręcz przeciwne zdanie co do kontaktu na chat z Orange (również prepaid)Rebeliant pisze:Korzystałem dziś i moje wrażenia są raczej średnie.
Muszę potwierdzić. Nie wiem kto konkretnie pracuje na chacie prepaidowym, ale ogólnie rzecz biorąc całą lokalizacja, w której się znajduje... powiedzmy, że bywają tam ciekawe przypadkislawekt pisze:Poszło jak z płatka, także jak widać wszystko zależy od tego, z kim się połączymy
Lipca którego roku?Blank pisze:Z tego co wiem, od lipca, prepaid i postpaid dostali oficjalną zgodę na KAŻDORAZOWE odsyłanie klientów z sprawami technicznymi na w zależności od problemu *100, *900 (1,99 zł za minutę) i nasz orange.