Strona 14 z 16

Post:30 gru 2011, 14:05
autor: bolek2004
Z tego co pisze na blogu to trzeba napisać na adres: [email protected] z opisem sytuacji kiedy było doładowywane, jakiego numeru to dotyczy, najlepiej poprzeć to skrinami z historii fanty i czekać aż przeanalizują sytuacje, ja tak zrobiłem i czekam, bo oficjalnej reklamacji nie składałem w play
Z tego co pisze play4you każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie także nie ma możliwości żeby wszystkim automatycznie przywróciło zaległe doładowania także trzeba napisać do nich

Post:30 gru 2011, 14:58
autor: wiktor
tomektg pisze:
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli




Witaj,


Dziękujemy za zgłoszenie.

Jeżeli konto nie zostało doładowane, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Play, w celu wyjaśnienia sytuacji.


Pozdrawiamy


Fanta, Sprite i Play

Post:30 gru 2011, 18:49
autor: mPablo
Wypowiedź play4you1 na blogplay.pl:
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że wszystkie zaległe doładowania zostaną w najbliższym czasie dokonane.

Post:30 gru 2011, 22:40
autor: zoltan666
Mnie dzis jeden numer doładowało. Kod wysłałem 28.12. W dalszym ciagu jednak oczekuje na doładowanie dwóch innych numerów, gdzie kody wysłałem w podobnym okresie czasu.

Post:30 gru 2011, 23:25
autor: bolek2004
U mnie po interwencji na maila doładowali 3 numery na które doładowania nie było, wyszli z twarzą jakoś, ale niesmak pozostaje, wiem że awarie się zdarzają ale wystarczyło by słuchać ludzi na forum czy na blogu i można by to było inaczej załatwić a nie w ten sposób, wg mnie jeszcze oliwy do ognia dodał wpis rzecznika na blogu co by doładowywać bo się promo kończy, ale było minęło, mam nadzieje że play wyciągnie z tej sytuacji jakąś lekcje

Post:31 gru 2011, 00:12
autor: zoltan666
Na 7 kodów które wysłałem na kilku numerach 5 zostało juz zrealizowanych. Wszystkie w przeciągu tych regualminowych 72 godzin. Niestety z racji tego, że trwało to dłużej niż zazwyczaj musiałem w inny sposób (mniej korzystny) ratować promocyjne złotówki.

Post:31 gru 2011, 02:47
autor: nav
Właśnie z ciekawości sprawdziłam i moje doładowanie też doszło, więc trwało to więcej niż 72h i straciłam 5 zł z konta głównego.

Post:31 gru 2011, 11:20
autor: paku2005
U mnie bylo wszystko w porządku z kodami z nakretek. Kod wpisałem na stronie fanty wczoraj, a dzisiaj w nocy przyszlo te 2 zł na konto promocyjne :). Z tej akcji nakretkowej jestem zadowolony :) 1 kod wpisywałem kazdego miesiąca, to zawsze do 2 dni max przyszlo te doladowanie. Troche mnie dziwi ze przedluzyli do 29, a nie jak doladowalem 30, ale coz, tylko sie czepiam drobnych szczegółow :).

Mam nadzieje, ze jeszcze kiedys bedzie podobna akcja z doladowaniami na konto promocyjne.

Post:31 gru 2011, 13:54
autor: forum_tg
U mnie na dwóch numerach wszystkie doładowania zostały w dniu dzisiejszym rano dokonane (rano odczytałem smsy - ilość się zgadzała z dokonanymi doładowaniami) - trzeba było poczekać dłużej, ale jest, może i lepiej bo konta dłużej z ekstra kasą są ważne ;)

Post:31 gru 2011, 14:56
autor: zainteresowany
Jak by komuś nie były potrzebne kody to chętnie je wykorzystam :)

Post:31 gru 2011, 18:44
autor: zoltan666
paku2005 pisze:Troche mnie dziwi ze przedluzyli do 29, a nie jak doladowalem 30, ale coz, tylko sie czepiam drobnych szczegółow :).
Kwota z doładowania jest ważna przez 30 dni, a że grudzien ma dni 31 stąd ten 29, a nie 30.

Post:31 gru 2011, 20:38
autor: paku2005
Fakt, dopiero godzine po napisaniu posta uswiadomilem sobie ze to 30 dni wazne. Ahh, jak mi sie myla waznosci doladowan. Dzieki stary za przypomnienie :P

Post:02 sty 2012, 14:38
autor: play4you2
Potwierdzam, że mieliśmy opóźnienie w realizowaniu doładowań z kodów Fanty i Sprita. Pszepraszam za to. Ale już wszystkie zaległe doladowania pownny być przyznane. Jeżeli ktoś jeszcze nie dostal to bardzo proszę o przesłanie zgłoszenia do OK.

Post:02 sty 2012, 14:41
autor: wiktor
nie wszyscy czekam od 21 grudnia na 6 kodów i cisza bok odsyla mnie do cocacoli kiedy to mam na stronie cocacola ze doladowanie zostalo przyznane

Post:02 sty 2012, 14:58
autor: Golarz Filip
wiktor pisze:nie wszyscy czekam od 21 grudnia na 6 kodów i cisza bok odsyla mnie do cocacoli kiedy to mam na stronie cocacola ze doladowanie zostalo przyznane
Nikt nikogo w Play nie odsyła do Coca-coli!!!
Więcej,znajomy rozmawiał przez tel z konsultantem,który sam zadzwonił z Play z rekompensatą za brak doładowania i mógł z tym samym załatwić ten sam problem innej osoby-przekazał po prostu słuchawkę i również tej drugiej osobie zwrócono środki plus dano bonus w ramach przeprosin.
Także moim zdaniem bzdura!

Post:02 sty 2012, 15:08
autor: wiktor
Golarz Filip pisze:
wiktor pisze:nie wszyscy czekam od 21 grudnia na 6 kodów i cisza bok odsyla mnie do cocacoli kiedy to mam na stronie cocacola ze doladowanie zostalo przyznane
Nikt nikogo w Play nie odsyła do Coca-coli!!!
Więcej,znajomy rozmawiał przez tel z konsultantem,który sam zadzwonił z Play z rekompensatą za brak doładowania i mógł z tym samym załatwić ten sam problem innej osoby-przekazał po prostu słuchawkę i również tej drugiej osobie zwrócono środki plus dano bonus w ramach przeprosin.
Także moim zdaniem bzdura!



Wiec wychodzi na to że znasz treść moich emaili tak? prosze email z play

Nr zgłoszenia: 38886581
Data wpłynięcia do P4: 2011-12-29 15:46:54
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-12-31 08:58:20

Witam,

Na wstępie dziękuję za zgłoszenie dotyczące promocji Startery i doładowania za kody, które wpłynęło 29 grudnia 2011 roku poprzez pocztę elektroniczną.

Uprzejmie informuję, że P4 jest dostwacą usługi, zaś Coca Cola jest organizatorem promocji.

Zgodnie z punktem 4 Regulaminu :

" Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od ich otrzymania, przez 3 osobową
Komisję powołaną przez Organizatora i P4. "

Nadmieniam, iż jedyną drogą reklamacji jest pismo wysłane na adres :

Skrytka pocztowa 5, 01-169 Warszawa 100 z dopiskiem „Promocja startery i doładowania Play za kody” .

Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, ewentualnie nr telefonu kontaktowego,
b) dokładny opis i powód reklamacji,
c) podpis Uczestnika.

Poniżej zamieszczam Regulamin promocji :

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... doladowani a_Play_za_kody_29-04-2011.pdf

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem ...


dodam tylko że dołączyłem jeszcze potwierdzenie od cocacoli że zgłoszenie zostało przekazane do realizacji x6 a ten wspanialy bok każe mi pisać pisemną reklamacja żałosne to wszystko.

Post:02 sty 2012, 15:28
autor: Golarz Filip
No to masz po prostu P E C H A!

sorry

Post:02 sty 2012, 15:35
autor: wiktor
Golarz Filip pisze:No to masz po prostu P E C H A!

sorry
bok play to jest rosyjska ruletka zależy na kogo trafisz albo się uda albo nie... :smt005

Post:03 sty 2012, 16:22
autor: kranu
play4you2 pisze:Potwierdzam, że mieliśmy opóźnienie w realizowaniu doładowań z kodów Fanty i Sprita. Pszepraszam za to. Ale już wszystkie zaległe doladowania pownny być przyznane. Jeżeli ktoś jeszcze nie dostal to bardzo proszę o przesłanie zgłoszenia do OK.
Zgodnie z sugestią napisałem do ok pytanie o zaległe doładowanie i zostałem poinformowany, że reklamacje należy składać listem poleconym :/

Post:04 sty 2012, 12:52
autor: forum_tg
tak wszystkim odpisują, więc może Play4you2 by się do tego ustosunkował?