Strona 156 z 204

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 gru 2020, 20:05
autor: PawlusG
Czy ktoś się może spotkał z tym, że co jakiś czas karta jest wyrzucana z sieci? Numer przeniesiony we wrześniu z Play, gdzie nie było takich problemów. Mniej więcej raz na tydzień na numer nie można się dodzwonić, jest komunikat o tym, że numer jest poza zasięgiem sieci, ale na telefonie widnieje pełen zasięg sieci. Mimo widocznego zasięgu z telefonu nie można dzwonić, ani nie działa internet. Wystarczy na chwilę włączyć tryb samolotowy i go wyłączyć, żeby karta się na nowo zalogowała i wtedy jest OK.
Kolejny problem, to co jakiś czas zmienia się numer centrum SMS i trzeba go ręcznie wprowadzać, żeby SMSy zaczęły działać.
Wadliwa karta SIM, czy po prostu wadliwa sieć VM :)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:01 gru 2020, 20:44
autor: Remington
windows123455860455 pisze:
01 gru 2020, 16:56
A tak przy okazji: Nowy pakiet w Virgin: #GIGAMAKS. Daje on wszystko no-limit (bez MMS) i 30 GB za 30 zł.

Nowa promocja na start: viewtopic.php?f=76&t=131119

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:08 gru 2020, 18:45
autor: kocurek123
Koledzy chciałbym zakupić starter np w żabce za 5zł - interesuje mnie ta promocja 100GB do końca marca i RWK i teraz pytania :
1. Obojętnie jaki starter zakupić?
2. Procedura to pierwsze połączenie - wklepanie kodu promocji 100GB oraz pd koniec ważności startera uruchomienie pakietu mini 3zł lub zasilenie kwotą min. 5zł - obie opcje aktywują RWK?
3. Czy w tym pakiecie mini 3zł lub 9zł można w każdej chwili dokupić 1GB za 1zł - jest jakiś limit?

pzdr.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:09 gru 2020, 21:17
autor: columbo
Czy w VM da się zarejestrować koleny nr prepaid od innego - jak w play, przez sms?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:09 gru 2020, 21:30
autor: Remington

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:09 gru 2020, 21:36
autor: babciagienia1p
Wydaje mi się, ze można zarejestrować przez konto klienta na stronie www. Najpierw zakłada się konto na aktywny numer. Mając już konto dodaje się do niego numer nieaktywny na podstawie PUK-u i numeru karty SIM.
Warto wiedzieć o pewnym niebezpieczeństwie. Po usunięciu wszystkich numerów z konta i przeniesieniu ich do innych sieci, konto nadal jest aktywne, a wśród danych osobowych widać imię, nazwisko, e-mail i ... PESEL. W świetle ostatniego wycieku danych... No cóż...

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 gru 2020, 11:54
autor: muszyna2
Takie pytanie czy ten pakiet 1 giga za 1 zł można dokupić kilka razy czy tylko raz? Zależy mi żeby była możliwość dokupienia przykładowo 4 takich pakietów w ciągu miesiąca. Myślę o pakiet mini 9 i do tego właśnie takie 4 pakiety po giga.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 gru 2020, 11:58
autor: babciagienia1p
@muszyna2:
Wielokrotnie. Trzeba tylko pamiętać, że jest ważny do końca terminu ważności bieżącego okresu rozliczeniowego.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 gru 2020, 12:03
autor: Bohann
Korzysta ktoś już z tego pakietu 100 GB? Ja od kilku dni i w porównaniu do Playa, internet z Virgin działa gorzej, mimo, że jest na infrastrukturze Playa. Korzystając z internetu Virgin strony mają problem z ładowaniem, trwa to dłużej, nawet sporo dłużej.

Problemem nie jest to, że internet z Virgin Mobile wolno mi chodzi, bo w testach mam do 50 Mb/s, filmy na YouTube szybko buforują i dobrze się odtwarzają, chodzi o samo otwieranie i ładowanie stron internetowych. Tam gdzie w Playu strony otwierają się najdłużej w 2, 3 sekundy, w Virgin mogą się ładować kilkanaście, kilkadziesiąt sekund i najlepsze jest to, że czasami ładują się szybko, szansa na szybkie otwarcie strony jest pół na pół. Nie wiem o co chodzi, czasami strona się nie ładuje, pojawia się komunikat "Ta witryna jest nieosiągalna", a po kilku sekundach strona sama się otwiera.

Sprawdzałem to na routerze Huawei B315 i smartfonie Lenovo Z5s, na obu ten sam problem. Na smartfonie stworzyłem nowy punkt dostępu ustawiając typ APN (default), protokół APN (IPv4 / IPv6), typ uwierzytelniania (PAP lub CHAP), APN (virgin-internet) i nic to nie pomogło.

Często nie udaje mi się wykonać testu prędkości na stronie speedtest.net/pl i pojawia się komunikat "A socket error occurred during Download test." Wystąpił błąd gniazda podczas pobierania.

Ktoś wie o co tu chodzi?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 gru 2020, 14:44
autor: surface123
Virgin ma lejek na max 70 Mb/s

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 gru 2020, 17:39
autor: Remington
Bohann pisze:
10 gru 2020, 12:03
w porównaniu do Playa, internet z Virgin działa gorzej, mimo, że jest na infrastrukturze Playa.

Nie całej, skoro IP Virgin ma własne.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:10 gru 2020, 21:29
autor: muchakk
Panowie pytanko. Czy aktywując załóżmy pakiet mini i pozostawiając jego cykliczność niewykorzystane minuty/sms/transmisja danych przechodzą na kolejne miesiące czy przy aktywacji pakietu na kolejny okres są one resetowane?

Edit:
Sam sobie odpowiem. Środki przepadają, szkoda :)

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:11 gru 2020, 13:40
autor: columbo
babciagienia1p pisze:
09 gru 2020, 21:36
Wydaje mi się, ze można zarejestrować przez konto klienta na stronie www.
Wg infolinii - nie można.

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:11 gru 2020, 15:29
autor: muchakk
Z tego co widzę z poziomu banku millenium można zarejestrować numer virgin mobile (nawet mobile vikings jest :) )

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:11 gru 2020, 15:55
autor: kocurek123
zawsze to lepsze niż paradowanie z dowodem osobistym w żabce...

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:12 gru 2020, 17:00
autor: babciagienia1p
columbo pisze:
11 gru 2020, 13:40
babciagienia1p pisze:
09 gru 2020, 21:36
Wydaje mi się, ze można zarejestrować przez konto klienta na stronie www.
Wg infolinii - nie można.

Są dwie możliwości dodania numeru do konta:
1) dla aktywnej karty SIM za pomocą SMS-a
2) dla nieaktywnej karty SIM na podstawie PUK-u i numeru karty SIM. Dane osobowe są przypisane do konta BARDZO trwale (łącznie z widocznym Peselem). Nie próbowałam rejestrować w drugi sposób. Być może nie można, chociaż taki sposób rejestracji wydaje się oczywisty. Może ktoś sprawdzi...

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:13 gru 2020, 14:41
autor: Window
A ile czasu jest na aktywację startera po aktywacji?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:13 gru 2020, 14:49
autor: 24bis24
babciagienia1p pisze:
12 gru 2020, 17:00
2) dla nieaktywnej karty SIM na podstawie PUK-u i numeru karty SIM. Dane osobowe są przypisane do konta BARDZO trwale (łącznie z widocznym Peselem). Nie próbowałam rejestrować w drugi sposób. Być może nie można, chociaż taki sposób rejestracji wydaje się oczywisty. Może ktoś sprawdzi...
Anno a gdzie to wyczytałaś?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:13 gru 2020, 15:52
autor: Remington
Window pisze:
13 gru 2020, 14:41
A ile czasu jest na aktywację startera po aktywacji?

Jakiej aktywacji po aktywacji?

Re: [VIRGIN Mobile] - Dyskusja ogólna cz.3

Post:13 gru 2020, 15:58
autor: rymi
O jak się zdziwiłem, że na https://virginmobile.pl/logowanie po zalogowaniu zobaczyłem swój PESEL - po prostu świetne to jest w związku z wyciekiem danych do nich. Co ciekawe jak biorę zmianę hasła to przyjmuje, ale zalogować mogę się tylko starym, którego hash krąży w sieci :-(

W piątek przez Millennium zarejestrowałem numer ale nie ma go w https://virginmobile.pl/logowanie - jak się na niego dzwoni komunikat nie ma takiego numeru [jeszcze lepiej ;-) ].

Jak biorę na https://virginmobile.pl/selfcare/uslugi/dodaj-numer opcję "Przez PUK i numera karty SIM" [Wybierz tę opcję, jeśli karta SIM jest nieaktywna, tzn. nie możesz wykonywać żadnych połączeń.] to mam komunikat, że numer zarejestrowany na innym koncie abonenckim. No po prostu już w ogóle świetnie :-/