Strona 17 z 204

Post:12 paź 2014, 23:00
autor: Blank
fuey,
Jeśli nic nie aktywowaleś, a starter masz aktywny sprzed wprowadzenia nowej taryfy, to masz BK.
Dla pewności mozesz sprawdzić logując się do Klubu

Post:13 paź 2014, 07:01
autor: mofom
ja mam tak, że jak wskoczy w roaming tmobile to już nie chce sam wracać do playa i muszę sam przełączać ręcznie.

Post:13 paź 2014, 08:37
autor: user_delete26
Chciałem zmienić maila i dostałem taką odpowiedź :
Witam,
Niestety nie ma takiej możliwości, adres email jest teraz loginem, tak więc aby korzystać z innego adresu email musi Pan założyć nowe konto.

Jeśli masz pytania, zadzwoń na nasz darmowy numer *222 w sieci Virgin Mobile lub +48 799 555 222 z telefonu innej sieci (opłata według cennika operatora).

Czekamy na Ciebie również na Facebooku. Znajdź Virgin Mobile Polska i zobacz, co u nas słychać.

Pozdrawiam,
Monika
Zespół Obsługi Klienta Virgin Mobile Polska virginmobile.pl facebook.com/virginmobilepolska
Z cyklu radź sobie sam :smt073

Post:13 paź 2014, 09:32
autor: darek638
A jaki to problem poradzić sobie samemu i założyć nowe konto? Przecież poza czasem nic nie tracisz.

Post:13 paź 2014, 14:41
autor: marcinek243
mofom pisze:ja mam tak, że jak wskoczy w roaming tmobile to już nie chce sam wracać do playa i muszę sam przełączać ręcznie.
Wraca ale po jakichś 30 min do godziny. Taka konfiguracja. Nic nie zrobisz.

Post:13 paź 2014, 15:30
autor: Flash999
mofom pisze:ja mam tak, że jak wskoczy w roaming tmobile to już nie chce sam wracać do playa i muszę sam przełączać ręcznie.
Włącz automatyczny wybór sieci, sprawdź czy nie masz na sztywno wybranego zasięgu Play.

Post:13 paź 2014, 18:13
autor: mofom
mam automatyczny i jakoś nie chce wracać z tmobile do playa. teraz już z 3 godziny i dalej w tmobile.

Post:13 paź 2014, 21:23
autor: słoneczny
Jeżeli zdecydujecie się przejść na #wszystko, to radzę uzbroić się w cierpliwość.
Aplikacja mobilna łapie zadyszkę i pokazuje bzdury, przychodzą błędne komunikaty sms o odnowionych pakietach.
Największy syf robi się gdy rezygnuje się z jednego pakietu i przechodzi na inny. Ich platforma bilingowa chyba tego nie ogarnia. :-)

Mam już chyba przerąbane w tym ich cmoku, czy jak tam to się nazywa. :)

Post:14 paź 2014, 09:06
autor: Mila89
Witam:

Przeniosłem nr do Virgin Mobile z Play nr powinien byc aktywny(tak twierdzi Pan z obslugi klienta) a mimo to pokazuje komunikat "nie zarejestrowano w sieci" efekt jest taki ze nic nie moge robic do mnie tez nie mozna zadzwonic ani na karte z Virgin(nowa) ani na karte z Play(stara) mam Samsunga S2 a podaje to dlatego ze podobny problem(tylko bez rozwiazania) znalazlem tu:

https://community.virginmobile.com.au/t ... td-p/19017

Czy ktos wie co z tym zrobic?

Post:14 paź 2014, 11:57
autor: Emsi
Mila89, trzeba poczekać. Zrestartować telefon, wyjąć kartę, odczekać chwilę, wsadzić ponownie, włączyć ... i może zaskoczy. A jak nie to trzeba chwilkę poczekać.

Post:14 paź 2014, 14:04
autor: yul69
Mi pomogło kiedyś zresetowanie fona do ustawień fabrycznych.

Post:14 paź 2014, 15:22
autor: Wulo
Dzisiaj Virgin Mobile otrzymało moje dokumenty do przeniesienia, tak więc wracam do dziewicy po ponad rocznej rozłące ;) i prawdopodobnie skuszę się na pakiet za 29 zł.

Post:14 paź 2014, 19:38
autor: janekiwan
Dwa pytania do fachowców od Virgin.
1. Czy istnieje możliwość odblokowania zasięgu Orange i co im napisać aby został odblokowany?
2. Czy istnieje możliwość, żeby zamiast wyświetlania jako nazwy sieci Virgin Mobile, wyświetlała mi się nazwa sieci do której jestem aktualnie przyłączony? Telefon z najnowszym androidem.

Post:14 paź 2014, 19:47
autor: cyanoone
janekiwan pisze:2. Czy istnieje możliwość, żeby zamiast wyświetlania jako nazwy sieci Virgin Mobile, wyświetlała mi się nazwa sieci do której jestem aktualnie przyłączony? Telefon z najnowszym androidem.
Jane trzeba ustawić pustą etykietkę.
http://www.play.pl/uslugi/etykietka/
To jest dla Playa, ale w Virgin tez działa.
Pozdrawiam ;)

Post:14 paź 2014, 19:57
autor: Kryniczanin
cyanoone, Nie zawsze.

Post:14 paź 2014, 20:00
autor: cyanoone
Kryniczanin, Mi i wielu osobom zadziałało, więc napisałem, że działa. Podobnie jest z usługą stop spam.
Pozdrawiam ;)

Post:14 paź 2014, 20:38
autor: Ricki1980
Jak to jest z internetem w Virgin? Na stronie jest podział na rozmowy i zasięg w całym kraju i internet, ale ten to tak jakby tylko na sieci własnej Play?

Post:14 paź 2014, 21:19
autor: cyanoone
Ricki1980, Internet działa też w roamingu krajowym (T mobile). Być może kiedyś virgin będzie miał taryfę typowo internetową dlatego ta mapa.
Pozdrawiam ;)

Post:15 paź 2014, 12:37
autor: janekiwan
Dzięki za informację.
Dzisiaj przeniosłem numer, sztuczka z etykietką zadziałała.
Natomiast co do zasięgów to zarówno Orange jak i Plus są zablokowane :(

Post:15 paź 2014, 12:57
autor: user_delete26
darek638,
Taki to problem że nie założysz dwóch kont na jeden numer, a z pozycji użytkownika nie ma opcji usunięcia konta samemu.