Strona 173 z 204

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:31 lip 2022, 17:54
autor: AgnieszkaMalkowska
A do kiedy mają wsparcie platformy? Bo nie ukrywam, że czekam na możliwość migracji kodem pomiędzy Virgin - Play i Faktem. ;)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:31 lip 2022, 19:30
autor: Window
A mnie zastanawia kiedy zrezygnują z ograniczenia do 70mbps w sieci Play na VM?

Re: [Virgin Mobile] - Jak wyłączyć tani roaming???

Post:05 sie 2022, 22:40
autor: TeleCypisek
Już krew mnie zalewa na tę sieć-widmo, w której nic nie działa!
Przyjechałem do Chorwacji i tutaj okazało się, że chociaż w pakiecie mam jeszcze niewykorzystane 275 minut oraz mam środki na koncie, to jednak nie mam możliwości wykonywania żadnych połączeń!.
Można się do mnie dodzwonić, ale przy próbie wykonania połączenia z mojej strony, wyświetla się komunikat "Niedozwolone przez kartę SIM", a w tle jest jeszcze inne okno z napisem: "Tani roaming, Wciśnij OK by potwierdzić połączenie".
Gdy wcisnę OK, to czasami wyświetla się komunikat "Wysyłanie kodu USSD" i na tym się kończy, a czasami w ogóle kompletnie nic się nie dzieje.
Walczę z tym problemem już trzeci dzień, wczoraj zgłosiłem problem na stronie CMOK i w dalszym ciągu cisza, kompletnie żadnej odpowiedzi.
Doszedłem do wniosku, że przyczyna problemów prawdopodobnie jest aktywna u mnie usługa "Tani roaming", ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak ten tani roaming wyłączyć!
W systemie Pomocy znalazłem zapytanie "Co to jest Tani roaming", ale odpowiedź nie wyjaśniła ani jak go włączyć, a ni jak wyłączyć!
Googlając znalazłem tylko albo zapytania bez odpowiedzi, albo całkowicie bezwartościowe podpowiedzi, jak np. że "Opcję można bezpłatnie aktywować lub dezaktywować wyłącznie z pozycji telefonu" lub żeby "zadzwonić na *222 lub 799 555 222", co jeszcze bardziej mnie wkurzyło, jeśli ja nie jestem w stanie wykonać żadnych połączeń!
Czy znacie jakiś sposób na wyłączenie tego "Taniego roamingu" jeśli jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania połączeń ze swojego numeru?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:05 sie 2022, 23:17
autor: Remington
Mailowanie tylko wydłuża, zadzwoń (oczywiscie z innego telefonu) do CMOK, może wiedzą. Ciekawe jak sobie to aktywowałeś, u mnie w rodzinie 3 osoby korzystają z Virgina za granicą i nikt z nich nie ma problemów.

Tani roaming ma rację bytu poza eurostrefą, tym bardziej dziwi mnie, że działa Ci w Chorwacji.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:05 sie 2022, 23:26
autor: TeleCypisek
Ja ten Tani Roaming włączyłem sobie bardzo dawno temu, gdy jeszcze rozmowy w roamingu kosztowały majątek, i przez lata całkowicie zapomniałem o tym, że taka usługa w ogóle istnieje.
Dopiero jak pogooglałem za hasłem "Tani roaming" to sobie przypomniałem, że ja prawdopodobnie taką usługę kiedyś sobie włączyłem.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:05 sie 2022, 23:29
autor: Remington
Play na swojej stronie pisze:

"Włącz aplikację Tani Roaming – w zależności od modelu telefonu – w ustawieniach w menu „Play" lub w menu „Aplikacje SIM / na karcie SIM”. W tym samym miejscu także wyłączysz usługę."

Jeśli masz starą czyli playową kartę, to pewnie to tak działa. Musisz znaleźć w menu telefonu listę aplikacji karty SIM (nigdy nie wiem jak to znaleźć, ale da się) i tam spróbować wyłączyć.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:22 sie 2022, 18:17
autor: marcz123456
Wiadomo coś czy będzie można doładować kodem Play konto?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 sie 2022, 14:37
autor: TeleCypisek
Remington pisze:
05 sie 2022, 23:29
Play na swojej stronie pisze:

"Włącz aplikację Tani Roaming – w zależności od modelu telefonu – w ustawieniach w menu „Play" lub w menu „Aplikacje SIM / na karcie SIM”. W tym samym miejscu także wyłączysz usługę."

Jeśli masz starą czyli playową kartę, to pewnie to tak działa. Musisz znaleźć w menu telefonu listę aplikacji karty SIM (nigdy nie wiem jak to znaleźć, ale da się) i tam spróbować wyłączyć.
Dzięki za podpowiedź!
Okazuje się, że w moim A52s 5G jest zainstalowana aplikacja o nazwie "Tani roaming" i uruchamiając ją można ten tani roaming albo włączyć, albo wyłączyć.
Ja obecnie już jestem w Polsce, więc nie mam możliwości sprawdzić czy to włączenie i wyłączanie faktycznie działa. Na razie "Tani roaming" wyłączyłem, ale na wszelki wypadek aplikacji nie de-instaluję.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 sie 2022, 15:00
autor: KC-KARLOS
TeleCypisek: to nie jest apka w telefonie, a na karcie SIM.
Sprawdzenie, czy "Tani Roaming" działa jest mega proste. Wyłącz i ponownie włącz swój telefon. Po jego uruchomieniu zgłosi się komunikat "Tani roaming jest włączony". Jeśli tak się nie stanie - usługa jest nieaktywna.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:23 sie 2022, 15:29
autor: TeleCypisek
Karlos20 pisze:
23 sie 2022, 15:00
TeleCypisek: to nie jest apka w telefonie, a na karcie SIM.
Dzięki, nie miałem pojęcia, że istnieje coś takiego jak "apka SIM".
Po restarcie faktycznie już ten komunikat więcej się nie pojawił.
Szkoda, że w CMOK-u tego nie wiedzieli :)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:27 sie 2022, 22:27
autor: Mniszek45
Mam problem z jednym z numerów w Virgin Mobile. Idzie się z niego wszędzie dodzwonić ale nikt nie zadzwoni do mnie. Na numerze pojawia się komunikat Nie ma takiego numeru. Co może być nie tak? Zgłosiłem problem na infolinii i cisza.
Nie ma na nim założonych zadnych blokad.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:11 wrz 2022, 12:58
autor: drozda
Czy możecie aktywować pakiet 1 GB do pakietu Mini 9 ? Dwa razy kasę pobrało ale stan pakietu się nie zmienił.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:12 wrz 2022, 15:25
autor: koszalineo941268
Czy "Mini 3" jeszcze działa?

Na stronie www Virgina nie ma tej oferty, ale jest regulamin https://virginmobile.pl/media/documents ... -01-01.pdf i nigdzie nie widzę, by oferta była wycofana.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:12 wrz 2022, 16:37
autor: macqmacq
Skoro jest regulamin, to chyba powinien działać...
W aplikacji jest odnośnik do jego włączenia :)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:12 wrz 2022, 16:37
autor: neotele
Działa.
Logujesz się do konta, wybierasz Sprawdź Pakiety #WSZYSTKO i tam znajdziesz Mini3.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 wrz 2022, 11:24
autor: neotele
A poza tym to info o Mini 3 jest na stronie https://virginmobile.pl/oferty/karta

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 wrz 2022, 09:12
autor: asdaf
Przed chwilą otrzymałem taki SMS: "Informujemy, ze z dniem 24 pazdziernika 2022 roku przestaniemy swiadczyc uslugi w ramach Ofert Promocyjnych: 50% Extra za Doladowanie dla uzytkownikow serwisu samoobslugowego Virgin, Bez Kompromisu 4, Pakiety Internetowe z Lejkiem oraz SIM + 3GB. Pakiety aktywowane przed 24 pazdziernika beda dzialac do konca okresu waznosci. W razie pytan skontaktuj sie z naszym Biurem Obslugi Klienta *222. Pozdrawiamy, Zespol Virgin Mobile."

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 wrz 2022, 11:12
autor: KC-KARLOS
asdaf: czyżby chcieli zlikwidować taryfę 2012, która jest na platformie billingowej Playa?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 wrz 2022, 12:28
autor: asdaf
Na to wygląda.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 wrz 2022, 14:17
autor: KC-KARLOS
Powiem jedno: bezsensowna decyzja. Skoro Virgin należy do Play, po co mają kombinować z "nową", gorszą platformą billingową, którą dostali w spadku po przejętej spółce? Jakoś sobie z Faktem czy Red Bull Mobile radzą i wszystko jest na tej samej platformie.
A może mają plany, aby ją ulepszyć i obsługiwać wszystkich swoich Playowych klientów?