Strona 176 z 204

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:07 gru 2022, 01:39
autor: pewues
No i 10 stycznia 2023 będzie definitywny koniec "Oferty 2012".
https://virginmobile.pl/media/documents ... Mobile.pdf

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:12 gru 2022, 08:17
autor: 7xx654465
Szybko odłączają nr, konto na poł wychodzące ważne było do 12.10.22, przedłużyli do 12.12.22, dziś już nie ma takiego numeru.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 gru 2022, 19:17
autor: gringo
Zapytam jeszcze raz czy po 10 stycznia będzie lejek?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 gru 2022, 19:19
autor: Remington
Zamiast ponawiać pytanie mogłeś zajrzeć do cennika taryfy Wszystko. Tam jest określona predkość lejka.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 gru 2022, 22:19
autor: gringo
Nie łapie się w tych cennikach, wolę żeby ktoś potwierdził.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 gru 2022, 23:35
autor: Remington
Bardziej to wygląda, że wolisz dostać gotowca zamiast do nich zajrzeć. Odpowiedź już dostałeś, więc już nie musisz wertować cennika.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 13:21
autor: Remington
Dostał ktoś już może jakieś info o zmianach?

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... yzsze-ceny

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 15:33
autor: MariuszY
U mnie na kilka aktywnych numerów póki co głucho, ale widząc jasny trend Play'a do uśmiercenia rocznej ważności konta to spodziewam się powtórki z już ogłoszonych zmian w cennikach fioletowych, a wtedy VM straci sens istnienia (podobnie jak odNowa w Play).

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 16:13
autor: KC-KARLOS
Info o zmianach w ofercie Virgin było 2 tygodnie temu.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 16:18
autor: lee
Karlos20

Czy w virgin da się płacić z salda konta za gry programy itp. może wiesz coś na ten temat?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 16:20
autor: KC-KARLOS
lee: nie ma takiej możliwości. Virgin działa na innej platformie, która jest uboga w takie dobrodziejstwa.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 16:38
autor: Remington
Na pewno nie o podwyżkach i nie o wycofaniu RWK.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:01
autor: lee
No tak. O tym poinformują w następnym komunikacie. Ups.... Oby nie! Nie mniej jednak w tym przypadku to już nie moje podstawowe numery. Jeden wywalę drugi przeniosę i odzyskam skarbonkę. Jak jesteś chamie chytry to.....

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:09
autor: KC-KARLOS
A pomyśleć, że to Play zaczął rewolucję na rynku telko. Jak im pouciekają klienci, zrozumieją swój błąd - chyba, że dalej będą namawiać na abonamenty, to przeżyją.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:09
autor: AgnieszkaMalkowska
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 16:13
Info o zmianach w ofercie Virgin było 2 tygodnie temu.
Wysyłali e-maila? Bo nie kojarzę ale może usunęłam z rozpędu bo Virgin mam na mailu wp którego od dawna nie używam.
Właściwie to bym chętnie pozbyła się tego numeru a więc jak wysłali to tam zawsze jest możliwość niezaakceptowania zmian co bym chętnie zrobiła.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:12
autor: KC-KARLOS
AgnieszkaMalkowska: informowali o likwidacji taryfy 2012 wraz z towarzyszącymi promocjami i usługami. Komunikat był wydany na miesiąc przed dokonaniem zmian - to wymóg prawny.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:13
autor: lee
Wysyłali. Ale w sprawie że będzie obowiązkowa migracja starej taryfy 2012.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:14
autor: AgnieszkaMalkowska
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 17:12
AgnieszkaMalkowska: informowali o likwidacji taryfy 2012 wraz z towarzyszącymi promocjami i usługami. Komunikat był wydany na miesiąc przed dokonaniem zmian - to wymóg prawny.
Dzisiaj jest jeszcze mowa o zmianie cenników i powiązaniu ważności konta z wartością doładowania to już zmiany dotyczące wszystkich. Niby mają wejść 24 stycznia 2023 a nic mi nie przysłali choć mają jeszcze 2 dni. ;)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:18
autor: KC-KARLOS
AgnieszkaMalkowska: Telepolis zrobił aferkę. Ja wiem, że Virgin jest już jako MNO w Play, ale ma swoją platformę billingową i nie musi w tym samym czasie zmieniać stawek cennikowych. Komunikat / artykuł dotyczył wyłącznie Play Na Kartę, Internet Na Kartę oraz RBM na kartę.

W Fakt Mobile - brak zmian, za wyjątkiem podniesienia limitów GB na neta w UE + maksymalna stawka 15 gr/min za połączenie z BOK PLAY.

Spójrz na poprzednią podstronę wątku o Virgin, jest link do komunikatu o likwidacji taryfy 2012 i przymusowej migracji do taryfy #ChcęWszystko.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:21 gru 2022, 17:34
autor: AgnieszkaMalkowska
Karlos20 pisze:
21 gru 2022, 17:18
AgnieszkaMalkowska: Telepolis zrobił aferkę. Ja wiem, że Virgin jest już jako MNO w Play, ale ma swoją platformę billingową i nie musi w tym samym czasie zmieniać stawek cennikowych. Komunikat / artykuł dotyczył wyłącznie Play Na Kartę, Internet Na Kartę oraz RBM na kartę.

W Fakt Mobile - brak zmian, za wyjątkiem podniesienia limitów GB na neta w UE + maksymalna stawka 15 gr/min za połączenie z BOK PLAY.

Spójrz na poprzednią podstronę wątku o Virgin, jest link do komunikatu o likwidacji taryfy 2012 i przymusowej migracji do taryfy #ChcęWszystko.
Ja tylko szukam możliwości likwidacji numeru szybciej niż pod koniec 2023 w Virgin. Mam go ponad 7 lat i starczy. ;) Jak będą jakieś zmiany regulaminu to mogę ich nie zaakceptować i muszą to przyjąć i tylko o to chodzi bo inaczej się z nimi nie da dogadać. Odpowiedzą po ~10 dniach że trzeba czekać do końca, wiem bo już jeden w zeszłym roku likwidowałam. A teraz mam dwa złote numery w Fakcie i ten w Virgin jest mi już zbędny.
Tak wiem mogę przeciąć sim i olać ale jednak lubię jak jest "nie ma takiego numeru". I wiem, ze mogę ustawić przekierowanie aby uzyskać taki efekt ale skoro da się szybciej zlikwidować to chętnie skorzystam. ;)