Strona 179 z 204

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:11 sty 2023, 19:13
autor: lee
Ooo... To dobrze że się wstrzymałem z ładowaniem za piątaka. W aplikacji była ważność do 09.02.2023 a dzisiaj pokazuje 09.02.2024.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:11 sty 2023, 19:46
autor: KC-KARLOS
bezmaktek451: jakie oszustwo? Promka 50% więcej do doładowania została wycofana na 2 miesiące przed przymusową migracją z taryfy 2012. Z tego powodu nie licz na żadne rekompensaty.

asdaf: sprawdź stan konta *101#, przyznawanie RWK potrwa jakiś czas. Oni wiedzą, kto był w taryfie 2012 i tylko tym osobom dają dłuższą ważność konta.

lee: mi się chyba zakup Mini3 opłacił, bo konto mam teraz ważne 2 lata, choć wolałbym aby mi te 3 zł zwrócili i pozostał ten rok. Ale na 2 lata wychodzących się nie obrażę :D

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:11 sty 2023, 20:35
autor: asdaf
Karlos20 pisze:
11 sty 2023, 19:46
asdaf: sprawdź stan konta *101#, przyznawanie RWK potrwa jakiś czas. Oni wiedzą, kto był w taryfie 2012 i tylko tym osobom dają dłuższą ważność konta.
Wczoraj zostałem "zasypany " smsami, że moja taryfa zostaje zmieniona na #chcewszystko. To raz. Drugi raz gdy zaczął się szum, że niektórym została skrócona ważność konta otrzymałem smsa , że moja taryfa zostaje zmieniona na ... "Virgin 2" .
Ps. Nie skrócili ważności dlatego się nie martwię, że nie wydłużyli. :)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:12 sty 2023, 10:59
autor: ManiacGSM
Mam nadzieję że Play szybko się upora ze swiomi pomysłami. Mam jeden leżak VM.
Po zalogowaniu do aplikacji Virgin, kręci się "kółeczko" i aplikacja niby się ładuje, ale w nieskończoność. Próba dodania numeru do Play24 kończy się komunikatem "coś poszło nie tak"
Miał/ma ktoś z Was podobne problemy?
Dzwoniłem na info Play'a, ale konsultant odpowiedział mi że VM ma swoją własną aplikację i dlatego też nie udało mi się przypisać numeru do Play24. Ehh... Rąsie opadają.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 09:27
autor: ratatam
Zauważyłem, że internet już nie idzie po IP i AS Virgin. Internet idzie bezpośrednio przez play.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 09:51
autor: KC-KARLOS
ratatam: bo Play przeniósł numery Virgin na swoją platformę billingową, przy okazji przenosząc osoby z taryfy 2012 na nowszą.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 11:27
autor: Remington
Wątpię by routing internetu zależał od systemu billingowego. Prędzej zmienili nazwę hosta lub właściciela puli adresów IP (skoro wchłonęli starą firmę).

Czy są jakieś przesłanki na to, że też numery niemigrowane z taryfy 2012 zostały przeniesione?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 11:42
autor: KC-KARLOS
Remington: komunikaty błędów połączeń są już Playowe, nie ma blokady na opcje premium (czy błędu połączeń z numerami 800), stan konta pokazuje jak w Play, wraz z kontem promocyjnym, infolinia automatyczna o cenach w roamingu też jest z lektorką dla Playa (na platformie Virgin głos był inny, też kobiecy).
Albo przenieśli na platformę billingową Play albo playową scalili z tą dla Virgin.
Sam byłem na taryfie 2012 i stare karty miały wszystko tak samo jak w Play bez dostępu do LTE. Po jej wymianie wpadłem do platformy Virgin, ale zachowałem parametry taryfowe. Teraz po przymusowej migracji niejako wróciłem do playowych parametrów sieciowych, mogli to zrobić dla wszystkich numerów, również z domyślną taryfą #ChcęWszystko.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 12:09
autor: Remington
I to masz na numerze będącym dotąd w taryfie Wszystko? Tak, to by znaczyło, że zmigrowali nomen omen wszystko :)

Czy coś odpowiada kod *163# ?

Próbowałeś może włożyć SIM do iPhone i zobaczyć czy da się aktywować WiFi Calling (ekran z regulaminem)?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 14:42
autor: KC-KARLOS
Remington:
> Kod *163# nie działa (zwraca komunikat o błędnym kodzie).
> Wysłałem START na 282 aby na numerze spróbować włączyć IMSa. Wysłali w odpowiedzi, że realizują moje zlecenie. Ręczna próba włączenia VoWiFi kończy się komunikatem o potrzebie skontaktowania się z Play.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 sty 2023, 15:12
autor: Remington
Ale ewidentnie coś się dzieje. Dzięki za sprawdzenie!

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 22:07
autor: klaudia123
Karlos20 pisze:
13 sty 2023, 09:51
ratatam: bo Play przeniósł numery Virgin na swoją platformę billingową, przy okazji przenosząc osoby z taryfy 2012 na nowszą.
To bardzo dobra informacja :) Oby odpalił usługi VoLte/Wifi i odkopali aplikację jak w Folx/Play Next, zyskując samodzielne MNP...
Zyskają ogarnięty bałagan, samo Virgin będzie w systemie na zasadzie Faktu, a i oferta konkurencją dla Flex/Nju. Sama marka będzie "ta tańsza", jak u pozostałych z Plush/Heyah/Nju...
Stracili trochę w MNP, a tutaj ładnie można naciągnąć statystyki.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 22:28
autor: KC-KARLOS
klaudia123: na razie na to daleka droga. VoLTE / VoWiFi w Virgin nadal nie działa.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 22:45
autor: klaudia123
Karlos20 pisze:
15 sty 2023, 22:28
klaudia123: na razie na to daleka droga. VoLTE / VoWiFi w Virgin nadal nie działa.
Problem z kartami sim z czasów platformy VM, czy systemowy?
Na już, to nowa taryfa w systemie PLAY, reklama 5G, VoLte/WiFi z aplikacją PLAY w kolorach VM :mrgreen:
Marketing zapewne chciałby aplikację, subskrypcje z karty płatniczej i już wszystko się wydłuża...
Jedna wtopa wizerunkowa więcej/mniej dla PLAY, nic nie zmieni :)
Najprościej im będzie, dla nowych aktywacji, zapewnić komplet usług z swobodą przejścia pomiędzy taryfami pre-paid z oferty PLAY. A starzy jakoś przeżyją :D heyah01 też startował jako eksperyment na użytkownikach :D

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 22:51
autor: KC-KARLOS
klaudia123: raczej systemowy. Będąc jeszcze na starej taryfie 2012 wymieniłem kartę SIM, aby na niej działało LTE (na tych starych w taryfie 2012 nie było LTE). I dzięki temu po jej wymianie, karta trafiła do platformy billingowej Virgin.
Po przymusowej migracji, numer wrócił do platformy Playa, ale ustawienia taryfowe i usługowe się tylko minimalnie zmieniły (komumikat o stanie konta jak w Play [na VM nie było salda promo i środki były ważne do godz.00:00:00], głos komunikatów jak w Play, info o roamingu - jak w Play [w VM był inny damski głos], połączenia na numery 800 - zaczęły działać [w VM był komunikat, iż takie połączenie nie może być zrealizowane z przyczyn technicznych]).

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 22:56
autor: klaudia123
Czyli idąc po kosztach i na szybko... Nowa aktywacja to nowa/ta sama oferta, ale sim w systemach PLAY z kompletem usług. A dla obecnych, wymiana karty sim na koszt użytkownika czy z rabatem na FV.
Abonament łatwiej im migrować, a pre-paid właśnie przenieśli...

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 22:59
autor: KC-KARLOS
klaudia123: wymiana karty jest darmowa. Operator nawet gdzieś na stronie czy w regulaminach informuje, że jeśli ktoś będzie mieć kłopoty z aktywacją pakietów zintegrowanych (czy to ze środków z konta czy poprzez płatność online), powinien zamówić darmowy duplikat karty SIM, np. poprzez Selfcare Virgin lub na infolinii.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 sty 2023, 23:03
autor: klaudia123
Należy dopytać kogoś, kto teraz zamówił usługi VM, jaki MCC/MNC ma sim.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:20 sty 2023, 18:07
autor: lee
Minęło trochę czasu a ja nadal nie mogę zmienić ustawień premium na dwóch numerach.
Ustawili sobie na sztywno blokadę przychodzących prenumerat próg kwotowy 35pln i brak blokady maksymalnej jednorazowego zdarzenia.
Limit 0 nie działa. Wyłączenie całkowite premium też nie działa.
Przed zmianami miałem włączone opcje z Play właśnie z tymi blokadami a teraz lipa.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:20 sty 2023, 18:37
autor: ratatam
Remington pisze:
13 sty 2023, 11:27
Wątpię by routing internetu zależał od systemu billingowego. Prędzej zmienili nazwę hosta lub właściciela puli adresów IP (skoro wchłonęli starą firmę).
Tak jak pisałem ruch internetowy kierowany jest już bezpośrednio po infrastrukturze sieciowej Playa. Stare adresy IP i AS nie są już używane.
I niekoniecznie musi mieć to związek ze zmianą systemu billingowego.