Strona 187 z 204

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:10 mar 2023, 15:31
autor: lee
Może masz rację a może będzie tak że startery nie będą dostępne i nie będzie opcji przeniesienia do virgin.
Dowiedziałem się że jak chcę esim i obowiązkowa migracja do taryfy Play która esim obsługuje. No chyba że... w salonie nie mają wiedzy co będzie dalej....
Próbowałem i system nie przepuścił numeru do wymiany. Tyle w temacie.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:10 mar 2023, 15:59
autor: Window
babciagienia1p pisze:
10 mar 2023, 15:25
@lee
Czyli co? Zmienią nazwę Virgin na inną?
W przypadku RBM przemianowali taryfy na Play 2.0, Play 2.1, Play Energy.
Albo mogą zmienić na play #chcewszystko
Dziwne że na stronie jest informacja że można przenieść numer w 5k punktach

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:10 mar 2023, 17:41
autor: Remington
LuiN-owi właśnie Play potwierdził, że nie ma możliwości zmiany taryfy NA Virgin.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:10 mar 2023, 19:35
autor: Michuuuu
Karlos20 pisze:
10 mar 2023, 08:52
Michuuuu: cały czas tak jest.
Myślałem, że po przejściu na systemy Playa coś się zmieniło, wolałem dopytać, żeby nie stracić 5zł na starter :D.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:11 mar 2023, 14:07
autor: bogna22
Czy ktoś był fizycznie w salonie PLAY i przeniósł się do VM?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 mar 2023, 14:45
autor: DarioS
W nocy nr z NJU przeniósł się Virgin ,ale nie idzie go doładować ani w Virgin ani na play24, dzwoniłem na *22 ale tam człowiek twierdzi że nr nie jest w Virgin tylko w Play, ale ja przeniosłem do Virgin i kartę przysłano mi z Virgin, napisał jakieś zgłoszenie da się coś jeszcze zrobić czy trzeba czekać ?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:13 mar 2023, 21:11
autor: adrjannn
Działa Wam kod do sprawdzenia pozostałych minut w pakiecie Mini3 lub Mini9?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 00:22
autor: darkangel
A jaki to kod? *104#? *105#?

Jeśli ten to nie ;)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 07:04
autor: MariuszY
adrjannn pisze:
13 mar 2023, 21:11
Działa Wam kod do sprawdzenia pozostałych minut w pakiecie Mini3 lub Mini9?
Ostatnio wyklikałem to przez menu po *222# - nie tak wprost jak kiedyś, tylko trzeba było jeszcze dodatkowe cyfry wysłać. Nie mam VM z pakietem pod ręką, więc nie podam dokładnie jakie. Na minuty to było "coś dużego" (7, 8 albo 9), bo pamiętam, że nie zmieściło się na pierwszej stronie menu i musiałem przejść "dalej".

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 07:18
autor: adrjannn
*222# wcześniej działał i pozwalał wyświetlić stan pakietów :(

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 07:24
autor: MariuszY
@adrjannn: Teraz też działa - kilka dni temu tak sprawdzałem. Tylko teraz nie podaje "wyniku" od razu po wbiciu kodu, ale otwiera menu wyboru "co chcesz sprawdzić" - tam wybrałem "dalej", właściwą cyfrę i "wyślij". Wtedy przychodzi wartość minut w pakiecie. Jak poczekasz do wieczora to sprawdzę jeszcze raz - teraz nie mam karty z aktywnym mini pod ręką.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 08:23
autor: adrjannn
I po co zmieniali coś, co działało :cry:
Babcia miała ustawiony na szybkim wybieraniu ten kod (telefon, nie smartfon) i miała podgląd pozostałych minut bez kombinacji...

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 09:00
autor: KC-KARLOS
Zamiast marudzić, polecam skorzystać z Play24, tam teraz pokazywane są wszystkie parametry usług czy pakietów. Przyzwyczajcie się do tego, bo operatorzy ruch obsługowy będą kierować do aplikacji mobilnych.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 09:28
autor: neotele
Karlos20 pisze:korzystać z Play24, tam teraz pokazywane są wszystkie parametry usług czy pakietów. Przyzwyczajcie się do tego, bo operatorzy ruch obsługowy będą kierować do aplikacji mobilnych.
Niestety, to wymuszane kierowanie klienta do aplikacji mobilnych, to chore podejście P4 (a także pozostałych operatorów), albowiem:
- nie każdy użytkownik P4 dysponuje smartfonem,
- aplikacji nie da się uruchomić na starszych smartfonach,
- poruszanie się po aplikacji mobilnej, ze względu na wielkość ekranu, jest toporne w porównaniu do przeglądarki w komputerze,
- funkcjonalność aplikacji mobilnej jest ograniczona w porównaniu do wersji przeglądarkowej.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 10:25
autor: adrjannn
Karlos20 pisze:
14 mar 2023, 09:00
Zamiast marudzić, polecam skorzystać z Play24, tam teraz pokazywane są wszystkie parametry usług czy pakietów. Przyzwyczajcie się do tego, bo operatorzy ruch obsługowy będą kierować do aplikacji mobilnych.
Szczególnie ma to zrobić babcia, która posiada telefon Manty Senior z 2G/3G z klawiszami :)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 10:50
autor: KC-KARLOS
adrjannn: jeśli ten numer Ty obsługujesz, to babcia nic ze swojej strony nie musi robić.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 11:47
autor: Window
Mnie bardziej od obowiązku logowania się na aplikacje Play24 irytuje mnie sposób logowania że trzeba podać kod SMS za każdym razem na komputerze albo na smartfonie

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:14 mar 2023, 12:55
autor: babciagienia1p
@Window
Nie zawsze.
W aplikacji mobilnej Play24 można posługiwać się PIN-em lub odciskiem palca. W aplikacji komputerowej... spróbuj logować się e-mailem i hasłem przez adres konto.play.pl (copyright by @abrams). U mnie obydwa sposoby działają.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 mar 2023, 18:52
autor: Jary
Tak ogólnie, to VM schodzi na psy. Sprawdzanie kodem *222# stanu pakietów - nie działa, logowanie z peceta do konta przez adres mailowy - nie działa.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 mar 2023, 19:59
autor: MariuszY
Jary pisze:
15 mar 2023, 18:52
Tak ogólnie, to VM schodzi na psy. Sprawdzanie kodem *222# stanu pakietów - nie działa, logowanie z peceta do konta przez adres mailowy - nie działa.
To nie VM schodzi na psy, tylko Play rozpoczął proces marginalizacji tej oferty. Sprawdzanie pakietów *222# działa, ale nie daje teraz wyniku łącznie wprost, a po dalszym "wyklikaniu" osobno dla min/sms/dane. Logowanie przez przeglądarkę/apkę VM pozostało tylko dla ofert abo - prepaid przeniesiony do Play24.
Jeszcze sobie popłaczemy po starym, dobrym VM... :smt056