Strona 188 z 206

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 mar 2023, 20:10
autor: Michuuuu
Te śmieszne ograniczenie prędkości do 70Mb/s zostało zniesione czy dalej jest? Przeglądałem cały regulamin i nie znalazłem wpisu na ten temat, może coś zmienili po migracji.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 mar 2023, 20:32
autor: lollpaff
Z tego co zauważyłem to nie ma limitów prędkości ani na Play ani na Orange, ale w regulaminach i cennikach nadal się pojawiają.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:15 mar 2023, 20:36
autor: Jary
Sprawdzanie stanu pakietów kodem *222# nie działa, nagłówek jest "Wybierz i aktywuj pakiet:" i dalej 5 pakietów do wyboru.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 07:45
autor: adrjannn
Jary pisze:
15 mar 2023, 20:36
Sprawdzanie stanu pakietów kodem *222# nie działa, nagłówek jest "Wybierz i aktywuj pakiet:" i dalej 5 pakietów do wyboru.
Dokładnie o tym samym pisałem kilka dni temu

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 08:34
autor: MariuszY
Jary pisze:
15 mar 2023, 20:36
Sprawdzanie stanu pakietów kodem *222# nie działa, nagłówek jest "Wybierz i aktywuj pakiet:" i dalej 5 pakietów do wyboru.
Sprawdzenie pakietu nie działa u Ciebie, bo u mnie działa po wybraniu *222#, wejściu w "Konto" i wybraniu właściwego kodu w submenu. Jesteś pewien, że masz aktywny pakiet mini?
U mnie przy aktywnym mini3 wszystko jest jak opisałem. *222# nie działa tak jak przed integracją systemów - nie pokazuje stanu pakietów od razu po wybraniu kodu - wyłącznie przez kody dodatkowe, w submenu.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 09:38
autor: Jary
Wydaje mi się, nie nie piszemy o tym samym. A więc od początku.
W kontaktach mam zapisany numer *222# po nazwą "stan pakietów. Dotykam i otrzymuję SMS o treści "Wybierz i aktywuj pakiet:" Dalej nazwy pięciu różnych pakietów do aktywacji i okno dialogowe z kursorem .Jaki mam pakiet i jego stan, to widzę na pececie w zakładce "stan konta" . Przed połączeniem VM z Playem wszystko z kodem działało normalnie.
Aplikacji Play24 nie mogę uruchomić na telefonie, zawsze wyskakuje błąd po wpisaniu numeru. Auto konfiguracja telefonu też nie działa, wyskakuje błąd. Telefonu zmieniać nie chcę, bo wszystko pozostałe działa bardzo dobrze. Tak to wygląda :-)

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 11:23
autor: MariuszY
@Jary: Piszemy o tym samym. Sposób wyboru (z kontaktów czy z klawiatury) nie ma tutaj znaczenia. Info o treści którą podałeś mam na numerach VM bez aktywowanego pakietu mini. Na numerze z aktywnym pakietem mini3, po wybraniu kodu *222# otwiera się menu z wyborem dalszych opcji - jak opisałem. Tak trudno upewnić się czy stan konta wskazuje na pobraną opłatę za pakiet? Jeśli takowy nie jest aktywny to info zwrotne będzie jak opisujesz.
Dodatkowo po aktywacji/odnowieniu pakietu mini przychodzą SMS'y. Czy otrzymałeś takie?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 14:17
autor: Jary
Na ich stronie, na kompie, na stanie konta widzę przecież, pakiet aktywny do 10 kwietnia. Na jeden dzień przed aktywacją nowego powiadamiali. że pobiorą 3 złote.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 17:45
autor: ruki101
U Was też występuje problem z zarejestrowaniem prepaida VM korzystając z systemu bankowości internetowej bądź moblinej ? :roll: bo coś mi się wydaje, że skopali to co kiedyś działało dobrze :!:

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 17:49
autor: Remington
Wybierz Play jako operatora i daj znać.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:16 mar 2023, 18:04
autor: ruki101
@Remington " Rejestracja numeru nie powiodła się
Wybrany operator jest nieprawidłowy "

EDIT: Powyższy komunikat występuje zarówno przy próbie rejestracji podając : Virgin Mobile bądź Play.
Dzwoniłem do VM i muszę iść do salonu PLAY aby zarejestrować numer ( powiedziano mi, że mają problem z rejestracją przez bankowość internetową ) - no dosłownie cyrk :shock:

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:17 mar 2023, 16:12
autor: bogna22
Aplikacja Bank Millennium od strzała zarejestruje numer VM, wybierasz z listy VM...

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:17 mar 2023, 16:16
autor: ruki101
@bogna22 , jesteś tego pewna ? :) kiedy ostatnio próbowałaś zarejestrować numer w VM korzystając z Millennium ? używałaś tylko apki czy rejestrowałaś na komputerze ?
EDIT : Wczoraj wybrałem VM i nic to nie dało, komunikat jak powyżej .
EDIT2 : Przez apke także nie udało mi się wczoraj i dzisiaj zarejestrować, przez apke odrobinę inny komunikat, ale także piszą, że nie udało się zarejestrować karty SIM.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:18 mar 2023, 15:48
autor: bogna22
apka millennium, 27 czy 28 luty

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:18 mar 2023, 18:43
autor: ruki101
@bogna22 i wszystko stało się jasne w tym momencie :) , po słynnych zmianach "systemowych " począwszy od 28 lutego / 1 marca został spaprany system rejestracji prepaidów w VM.
Oczywiście w dalszym ciągu nienaprawiony ( dzisiejsze próby rejestracji zakończone fiaskiem ) , zastanawiam się czy da się / jest sens reklamowania "tego czegoś" .

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:18 mar 2023, 19:59
autor: Jary
Będzie odpowiedź - "Pracujemy nad tym" :mrgreen:

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:19 mar 2023, 07:57
autor: lee
A da się dodać nowy numer przez www playa? Testował ktoś może?

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:19 mar 2023, 23:07
autor: darkangel
Da się jakoś przedłużyć ten pakiet 150GB na nową kartę? (mimo że karta nie jest nowa).

Czy ten pakiet bonusowy co dali 20GB je przedłuży?

A może pakiet ukraiński 10GB, 120 min i rozmowy na ukraine?

Co ciekawe w lutym miałem aktywowany pakiet Mini9, a wchodząc na Play24 w DlaCiebie->Pakiety (pokazuje jakbym żadnego nie miał aktywowanego), a mam jeszcze ważne 2-3 dni.

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 mar 2023, 14:20
autor: MariuszY
Czyżby coś się zmieniło w temacie przedłużalności paczek neta w VM?
U mnie dziś nastąpiło automatyczne odnowienie pakietu mini3, do którego w poprzednim okresie dodałem 1GB za złotówkę. Z tego pozostało około 0,5GB nie wykorzystane. Patrzę w Play24 i widzę 808MB po odnowieniu pakietu. Wygląda tak jakby Virgin dodał nie wykorzystanego neta na kolejny okres :o

Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3

Post:24 mar 2023, 14:24
autor: KC-KARLOS
darkangel: pisałem już o tym, GB nie przedłużysz, gdyż realnie GB są umieszczane osobno, pomimo, że widzisz całą ich pulę z późniejszą datą ich ważności na tym samym saldzie (co jest fikcją - znaną z innych ofert Playa).