Strona 22 z 204

Post:07 lis 2014, 15:09
autor: kamaz222
Właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru do virgin i czekam na dokumenty od nich. W związku z tym mam pytanie. Czy koperta zwrotna, którą trzeba wysłać do nich z wypełnionionymi dokumentami jest wysyłana listem poleconym czy zwykłym?

PS. Jeżeli zwykłym, to czy jest taka możliwość aby na poczcie zrobić z tej koperty list polecony dopłacając bodajże 1.90zł?

Post:07 lis 2014, 15:17
autor: dyzioo
Listem zwykłym, priorytetem. Za zrobienie z tego poleconego zapłacisz 4,20 eko lub 5,50 priorytet.

Post:07 lis 2014, 15:59
autor: bazooka
kamaz222, można o ile urząd pocztowy na który się udasz będzie miał różne nominały znaczków - do tego który jest na kopercie (jeśli całkowicie zwykły to 1,75) - musisz dokleić znaczki do kwoty 4.20zł i wypełnić potwierdzenie nadania.
Jest jedno, ale - na kopercie istnieje nadruk (chyba że coś zmienili teraz) że wysyła to Virgin Mobile, tzn Ty nie nadajesz tego listu. Jak zmienisz na polecony to musisz podać swoje dane, a tamte wykreślić - takie pokreślenie listu nie sprzyja skutecznemu i szybkiemu doręczeniu, uwierz mi.
Poza tym ten list zwykły raczej powinien dojść do firmy szybko - Oni mają tam tego masę więc mają stałego doręczyciela i wszystko odbyć się powinno sprawnie.
Ja to się zawsze martwię przesyłając listem zwykłym swoje dane, tzn np ksero dowodu itp - bo taki list nie jest ubezpieczony, nie ma na niego dowodu nadania, i jak zginie nie masz szans by złożyć reklamacje i dochodzić jakiś roszczeń. Twój wybór, ja zaryzykowałem i nie dopłacałem do poleconego.

Post:07 lis 2014, 17:28
autor: Dolnopłuk Wiesław
kamaz222 pisze: W związku z tym mam pytanie. Czy koperta zwrotna, którą trzeba wysłać do nich z wypełnionionymi dokumentami jest wysyłana listem poleconym czy zwykłym?
Jest to priorytet:
Obrazek

Post:07 lis 2014, 18:52
autor: bazooka
Priorytet nie jest listem poleconym tylko zwykłym "szybszym".
...czyli się zmieniło - więc nie ma mowy o dolepianiu znaczków.

Post:07 lis 2014, 19:37
autor: adik
ale zdarza się niestety że te dokumenty giną w czarnej dziurze,mnie za pierwszym zaginęły wysyłając to w kopercie od virgin,za drugim razem doszło.

Post:08 lis 2014, 17:03
autor: kamaz222
Wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do virgin, przyszedł sms z kodem potwierdającym przeniesienie numeru, jednak żadna informacja/wiadomość ani na maila, ani przez sms nie przyszło. Czy tak ma być?

Post:08 lis 2014, 18:22
autor: adik
jeśli złożyłeś wniosek to dopiero przyjdą do ciebie papiery od virgin,czy ty myślałeś że numer przenoszą w 1 dzień ?

Post:08 lis 2014, 18:28
autor: kamaz222
Nie ale myślałem, że jakas wiadomość przez sms albo na maila powinna przyjsc.

Post:08 lis 2014, 18:54
autor: adik
przyjdzie ale dopiero po odesłaniu dokumentów od virgin.

Post:10 lis 2014, 11:19
autor: maniek89
cyanoone pisze:daniel.z, złóż reklamacje, może coś się naprawi. Spójrz na ofertę Plusha.

Pozdrawiam
Korzystałem ze służbowego telefonu w Plusie - Jakosć rozmowy w 3G gorsza ostatnio niż na 2G w Play. Tyle się mówi o jakości Play ale ostatnio zauważam że to Plus jest na samym końcu jeśli chodzi o jakość sieci. No i brak HD Voice - to się wyraźnie czuje.

Post:10 lis 2014, 15:19
autor: Wulo
kamaz222 pisze:Właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru do virgin i czekam na dokumenty od nich. W związku z tym mam pytanie. Czy koperta zwrotna, którą trzeba wysłać do nich z wypełnionionymi dokumentami jest wysyłana listem poleconym czy zwykłym?

PS. Jeżeli zwykłym, to czy jest taka możliwość aby na poczcie zrobić z tej koperty list polecony dopłacając bodajże 1.90zł?
List jest zwykły polecony. Chcąc dodatkowo "polecony" trzeba niestety zapłacić za polecony i priorytet również, pomimo że priorytet był opłacony przez Virgin :?

Post:14 lis 2014, 01:52
autor: pauvre
Czy ktoś zna może jakiś sposób, żeby dezaktywować promocyjny pakiet #pełenluz, który niestety włączyłem niepotrzebnie na próbę, czy na prawdę nie ma takiego sposobu? Wcześniej rzuciłem okiem na regulamin migrując z BK i pamiętałem o zapisie z pkt. 15, że: "Abonent nie może dokonać dezaktywacji niniejszej Oferty", ale nie spodziewałem się, że oznacza to "uwięzienie" w tym pakiecie do końca jego trwania. Spodziewałem się, że w każdej chwili można aktywować nowy pakiet #wszystko, który automatycznie by dezaktywował dotychczasowy.
Zabrakło mi minut już po drugim dniu, internetu również nie starczy na długo, dlatego chciałbym aktywować od razu któryś z pozostałych większych pakietów #wszystko.
CMOK twierdzi, że nie ma żadnego sposobu aktywacji nowego przed upłynięciem 30 dni od aktywacji obecnego. Sugerują jedynie dokupienie pakietów minut i internetu.
Przeniesienie nr do innej sieci nie wchodzi w grę, ponieważ mam środki na koncie.

Post:14 lis 2014, 07:03
autor: bazooka
Czy ktoś jeszcze po tym wpisie kolegi pauvre, nie uważa, że taryfa #wszystko w Virgin to porażka na całej linii i nawet promocyjnym zbijaniem cen za pakiety nie uzyskają klientów :?:

Post:14 lis 2014, 09:00
autor: mi80
sebusy pisze:Czy ktoś jeszcze po tym wpisie kolegi pauvre, nie uważa, że taryfa #wszystko w Virgin to porażka na całej linii i nawet promocyjnym zbijaniem cen za pakiety nie uzyskają klientów :?:
Ja nie uważam. Pakiet za 29 zł jest świetny przy dzwonieniu do 300 min, sms i internecie, a 9 zł tańszy od nju.

Post:14 lis 2014, 09:12
autor: everymen
sebusy pisze:Czy ktoś jeszcze po tym wpisie kolegi pauvre, nie uważa, że taryfa #wszystko w Virgin to porażka na całej linii i nawet promocyjnym zbijaniem cen za pakiety nie uzyskają klientów :?:
Też nie uważam, że nowe taryfy to porażka;) Sytuacja kolegi pauvre jest moim zdaniem mocno wyjątkowa;) Zazwyczaj decydując się na poszczególny pakiet, znamy mniej więcej swoje potrzeby i raczej nie jest trudno dobrać odpowiedni. W ekstremalnych sytuacjach (w przypadku dwóch pierwszych pakietów) można skorzystać z awaryjnych pakietów minut lub danych;)

Post:14 lis 2014, 12:44
autor: maniek89
Czy ktoś jeszcze po tym wpisie kolegi pauvre, nie uważa, że taryfa #wszystko w Virgin to porażka na całej linii i nawet promocyjnym zbijaniem cen za pakiety nie uzyskają klientów


_________________
Pakiet za 19 zl jest atrakcyjniejszy niż dawna formuła S w play gdzie było 100 minut więcej ale nie było smsów i internetu (później wraz z nowymi taryfami za tę samą cenę dostawało się 100 minut) plusem był nolimit w sieci.
Za 29 zł jest ciekawa alternatywą dla nju. - ludzie maja nolimity ale nie sądze by większość osób wydzwaniało więcej niz te 300 minut w miesiącu. No ale to zależy już od konkretnego przypadku - z drugiej strony zawsze lepiej jest miec świadomość że tych minut nie zabraknie.
Za 49 zł opłaca się jeśli ktoś na prawdę dużo czasu spędza w internecie - w przeciwnym razie mocno przepłacamy. Wszystko zależy od konkretnego przypadku - taryfy są dedykowane konkretnej grupie docelowej i nie są wbrew pozorom dobre dla każdego.

Post:14 lis 2014, 14:31
autor: słoneczny
Dla mnie praktycznie 300 minut to jak "no limt". Jest jeszcze przecież 4 GB netu i sms-y, więc nie ma takiego ciśnienia na tradycyjne dzwonienie. (są komunikatory) Także pakiet za 29zł jest dla mnie nawet za duży. Dobre jest to, ze można te pakiety zmieniać co miesiąc. I tak na święta z pewnością włączę sobie ten większy pakiet, bo wtedy 100 minut może być mało. A w styczniu znów aktywuje pakiet za 19zł.

Szkoda tylko, że nie ma żadnego pakietu dedykowanego tylko dla klubowiczów. Trochę teraz bez sensu ten klub Virgin.

Post:14 lis 2014, 14:37
autor: kamaz222
dzisiaj przyszedł do mneie wniosek i mam pytanie.
1. Czy w tym wniosku mam sam wpisać numer dowodu osobistego? pytam się bo obok jest 5 myślników i nie wiem czy wpisywac czy zostawić puste?
2. Czy to muszę podpisać czy nie ? Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w związku z realizacją uprawnienia do przeniesienia numeru, w szczególności adresu korespondencyjnego lub adresu poczty elektronicznej, w celu realizacji tego uprawnienia.

Post:14 lis 2014, 15:54
autor: adik
1.Jeśli chcesz ten numer kiedyś przenieść do innej sieci to podaj prawdziwy pesel,jeśli nie zależy ci na numerze to wpisz co chcesz,byle adres się zgadzał,po założeniu konta w klubie zawsze możesz te dane dowolnie edytować gdybyś zmienił zdanie.
2.Podpisać musisz inaczej przeniesienie się nie dokona,a co do zgód to zaznaczasz "X" tylko tam gdzie masz gwiazdkę czyli te które muszą być zaznaczone,pozostałe pozostawiasz puste.