Post:14 lis 2014, 16:34
Kiedy ja przenosiłem swój numer do Virgin Mobile miesiąc temu, to we wniosku widniał tylko mój nr PESEL, bez nr dowodu. Dzwoniłem do BOK Virgin i konsultant powiedział, że nie jest już wymagany nr dowodu, gdyż wysyłając dane do drugiego operatora identyfikują osobę tylko poprzez nr PESEL.kamaz222 pisze:dzisiaj przyszedł do mneie wniosek i mam pytanie.
1. Czy w tym wniosku mam sam wpisać numer dowodu osobistego? pytam się bo obok jest 5 myślników i nie wiem czy wpisywac czy zostawić puste?
2. Czy to muszę podpisać czy nie ? Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych udostępnionych dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w związku z realizacją uprawnienia do przeniesienia numeru, w szczególności adresu korespondencyjnego lub adresu poczty elektronicznej, w celu realizacji tego uprawnienia.