Strona 24 z 204

Post:17 lis 2014, 05:41
autor: Przemix
Już od paru lat nie trzeba mieć konta na allegro żeby kupować, a klucz sprzedaje startery za 5zł z darmową wysyłką więc dla chcącego nic trudnego a i pod drzwi.

Post:17 lis 2014, 06:02
autor: 111
@Zacksu22 teraz w Virgin jest promocja,która polega na tym,że jak kupisz starter i doładujesz za 5 zł, to ten pakiet za 19 zł dostaniesz za darmo na miesiąc.
Co do Klucza to na ich stronie można znaleźć listę punktów ,które w danej miejscowości prowadzą dystrybucję ich starterów.

Post:17 lis 2014, 07:22
autor: bazooka
mi80, rozumiem, że chcesz postawić kropkę nad "i", jednak "mitem" nazwałem przewrotnie tezę, którą wskazał nam problem kolegi pauvre. Nikt nie kwapił się tego obalić (nawet słoneczny, nie wstawił linka do regulaminu - sam se doczytałem) - zatem dalej fura leniwych nie wie o co w ogóle kaman... wyda 19zl, wydzwoni 100minut i...
Jak zwykle, to co napiszę działa jak płachta na byka dla sporej rzeszy piszących tu (forum opanowane jest przez zwolenników P4 i pochodnych im MVNO - tego jest statystycznie najwięcej teraz chyba).
słoneczny, ja też umiem opisać swój profil użytkowania i to zrobiłem (!), ale nie oto chodzi - "odwrócił" się od opa nawet kolega DanielR, także jak byście nie patrzeli nie jest z Virgin cud-malina jak to wskazują np polubienia profilu na fb (gwarantuje, bo śledziłem to swego czasu - kupionych jest bardzo wiele tysięcy lajków - widziałem jak "rosło to pozytywne zainteresowanie" po 100 na dzień, wraz ze WZROSTEM krytycznych opinii w komentarzach).
Prosta oferta skierowana do pewnej grupy ludzi stała się zupełnie inną, zbliżoną do Vikingów - tego nie oszukacie, a w swoich postach zawsze odpiszecie tylko na tę część mojego postu, którą Wam łatwiej zripostować....
...choćby kwestia zapotrzebowania na GB w telefonie...bo tu chodzi o profil użytkowania.
Faktycznie zawsze mógłbym przerzucić się na VOIP i mieć w dupie te 100 minut (SMSów w ogóle nie pisze), ale wtedy chciałbym więcej neta, a więc szukałbym oferty z większym transferem neta - przeliczeniowo tańszej niż 19zł* i stabilniej działającej w mojej lokalizacji niż zasięg P4...i tu robi się temat rzeka, do której nie wkraczajmy - proszę.
*wtedy mamy chyba najlepiej w nju z rachunkiem 10GB za 29zł/m-c i elastycznie 19gr/min do tylu co wydzwonię - czy znowu coś w P4 jest tańsze - napiszcie, bo nie śledzę tego nontoper :)
...peace & calm :)

Post:17 lis 2014, 11:11
autor: everymen
Sebusy, dla mnie sprawa jest zupełnie prosta.
Wydaje mi się, że niewielu się znajdzie takich, co pójdą drogą kolegi pauvre;) Mając świadomość, że wydają więcej niż 300 minut, raczej nie wezmą "na próbę" pakietu #pełenluz, bo im się to nie będzie opłacało;)
Tak jak pisałem, dla mnie to sytuacja wyjątkowa, wręcz głupia i nie ma powodu, by na jej podstawie budować tezy o "porażce" obecnej oferty.
Korzystasz z oferty #pełenluz i okazuje się w trakcie, że kończą Ci się minuty albo transfer danych - dokupujesz pakiety. Jeśli zauważasz, że za te same (albo mniejsze) pieniądze możesz mieć wyższy pakiet, przechodzisz na niego po zakończeniu obecnego.
To chyba nie jest zbyt skomplikowane?

Post:17 lis 2014, 14:57
autor: mi80
@Sebusy,
mnie chodzi tylko to, że zamieściłeś definitywną wypowiedź - ta konstrukcja taryfy to porażka na całej linii (to tylko Twoja subiektywna ocena) i nie zyskają tym klientów (to z kolei niczym nie poparta teza). To tylko Twoja opinia, na którą kilka już osób przytoczyło kontrargumenty - choć niekoniecznie musiały Cię one przekonać, to pokazują, iż to właśnie bardziej jest rzeczony mit, bo prawda nie jest tu jednoznaczna.

Akurat do piewców P4 się nie zaliczam - mam numery u wszystkich z W4, a także w trzech MVNO :-)

Post:17 lis 2014, 17:17
autor: bazooka
mi80, okey teraz rozumiem Twój tok rozumowania, mój był inny i jeśli w niedalekiej przyszłości cały Virgin lub ta oferta zostanie zlikwidowana/całkowicie zmodyfikowana pogadamy dalej...choć zapewne zapomnisz, że jest mi o co przyznać rację, a ja się nie upomnę :)
everymen, Ty z kolei mnie nie przekonałeś, uważam, że ta oferta jest przekombinowana/przekomplikowana i wprowadzając ją zeszli na psy - wszystko co daje po troszkę ze wszystkiego jest narzucaniem usług - nie używam SMS i nie używam 2 nawet 1GB w miesiącu transferu (oscyluje w 400-500MB) - wydzwaniam więcej niż 100 i czasem więcej niż 300, ale za nie nie dam 29zł, bo kosztują mnie ok 12zł i może tutaj...podliżę się...jako odosobniony przypadek, akurat tylko mi nie podpasuje ta oferta i dlatego tak ciężko mi jest zrozumieć jak możliwa jest niemożność wykupienia kolejnego pakietu w czasie krótszym niż 30dni, który by środki sumował - to jest krok wstecz...tak samo jak 29gr/min poza pakietem :!:
Liczę jeszcze jednak, że ktoś się wypowie w podobnym tonie co ja w tej sprawie.

Post:17 lis 2014, 17:51
autor: maniek89
Dlatego było mówione - oferta jest skierowana do konkretnego świadomego odbiorcy i nie każdemu się kalkuluje, bo nie każdy potrzebuje wszystkiego - nie bez powodu ludzie patrzą wstecz z nostalgią za "bez kompromisów".

Post:17 lis 2014, 19:13
autor: Marcoo
To jak to jest tymi pakietami Virgin, jak skończy mi się w tym miesiącu pakiet GB albo wygadam minuty , to potem muszę czekać do końca miesiąca na nowy pakiet ? Nie można aktywować od razu kolejnego ?

Post:17 lis 2014, 19:22
autor: bazooka
NIE, nie możesz i koledzy tutaj twierdzą, że to nie jest skomplikowane i całkiem normalne :shock:

Post:17 lis 2014, 19:57
autor: mofom
dla nowych starterów włącza się nowa taryfa.
kto z poza czytelników portali typu telepolis, będzie wiedział że w poprzedniej było przeważnie taniej? jak play skrócił ze 150 dni do 100 dni po doładowaniu 50zł w lubię to, to aktualni marudzili, a dzisiaj nowi o tym wiedzą? Łykają 100 dni i się cieszą.

Post:17 lis 2014, 20:04
autor: bazooka
Chciałbym zobaczyć dane ilości abonentów nowej taryfy i starej - może to bym nam co nieco rozjaśniło.

Post:17 lis 2014, 20:20
autor: everymen
sebusy pisze:NIE, nie możesz i koledzy tutaj twierdzą, że to nie jest skomplikowane i całkiem normalne :shock:
Sebusy, ja rozumiem, że Ci nowa oferta wyjątkowo przeszkadza, ale nie wprowadzaj ludzi w błąd;)
Kiedy skończą się komuś minuty lub dane w ramach pakietu zintegrowanego, może skorzystać z pakietów jednorazowych, pamiętając tylko, że będą one miały ważność pakietu głównego.
Tutaj chyba jest cały problem, bo tego Sebusy chyba pojąć nie możesz;)
Moim zdaniem aktywowanie kolejnego pakietu zintegrowanego, w ramach tego samego miesiąca, jest pozbawione sensu, o czym pisałem wyżej.

Post:17 lis 2014, 20:32
autor: bazooka
everymen pisze:Sebusy, ja rozumiem, że Ci nowa oferta wyjątkowo przeszkadza, ale nie wprowadzaj ludzi w błąd;)
A kto nie czyta ze zrozumieniem o co pyta Marcoo :?:
Jak zapyta następnym razem o pakiety jednorazowe to mu odpisze to samo co Ty, a tymczasem odpowiedz mu na pytanie i spróbuj odpowiedzieć inaczej niż ja :-D
Chyba nie korzystałeś kolego jeszcze z porządnej oferty, w której coś może się zsumować i można z tego korzystać w bardziej przemyślany sposób, a nie uzależniony od tego czy trafiłem z minutami na ten miesiąc czy nie... ale zdaje się powtarzam...

Nie wdaje się już jednak z Tobą w dalszą dyskusję, bo zacząłeś wchodzić w sfery personalne, czyli co mi przeszkadza, czego nie rozumiem itp - a to nie jest dobry kierunek na dyskusję na poziomie.

Post:17 lis 2014, 21:29
autor: Marcoo
Kurczę tego nie wiedziałem ale pewnie pisze to dopiero w regulaminie...
Oferta Virgina jest na prawdę dobra jednak uważam, że pakiety jednorazowe są trochę przestarzałe, zresztą ja nie korzystam miesiąc w miesiąc tyle samo, żeby przewidzieć ile będę dzwonić czy korzystać z pakietu danych. Mam potrzebę dzwonie lub siedzę na necie.
Jeśli dobrze zrozumiałem, to aktywacja pakiety 19/29 zł daje mi 30 dni ważności pakietu tyle, że jeśli po powiedzmy 15 dniach aktywuje pakiet jednorazowy, jego ważność wynosi 15 dni , tak ?

Jeśli tak jest to nie widzę sensu dokupywania tych pakietów...

Post:17 lis 2014, 21:41
autor: adik
Marcoo dokładnie tak jak piszesz.

Post:17 lis 2014, 22:05
autor: maniek89
NIE, nie możesz i koledzy tutaj twierdzą, że to nie jest skomplikowane i całkiem normalne
Po to masz dodatkowe pakiety minut i danych do wykupienia.

Post:17 lis 2014, 22:10
autor: lee
to ograniczenie ma sens tylko dla vm
sprawa banalna... im wiecej przepadnie tym lepiej dla operatora
ja trzymam sie dalej taryfy 2012 i kropka xd

Post:17 lis 2014, 22:40
autor: Marcoo
No właśnie nie popieram takich działań, to zagranie znane mi z czasów ORANGE (sprzed roku)gdzie tylko zachęcali mnie do aktywacji pakietów, które to były na kilka dni albo tydzień i zawsze coś przepadało. Suma sumarum płaciłem dużo za dużo.

Post:17 lis 2014, 23:08
autor: Luctus
Czy ktoś posiadający taryfę #wszystko mógłby zajrzeć do aplikacji Virgin Mobile? Wyskoczyła mi dzisiaj aktualizacja i w opisie: "CO NOWEGO: Zmiany w ofercie, usprawnienia."
Przejrzałem na szybko pakiety 3w1, minut i nie widzę zmian. Może coś w pakietach internetowych?

Post:18 lis 2014, 00:08
autor: słoneczny
Nie ma żadnych zmian cenowych w aplikacji. Co najwyżej w klubie Virgin mogli zaktualizować jakieś zniżki na ciuchy czy coś podobnego. :lol:

Nie nadążam zawsze za całą dyskusją i często tez jestem na urządzeniu mobilnym.

Wiem, ze ktoś prosił o link do regulaminu, którego wcześniej nie wkleiłem...

Taram.... :-)

http://m.telepolis.pl/grafika/newsy/201 ... stko-1.pdf