Strona 25 z 204

Post:18 lis 2014, 00:20
autor: Zacksu22
Dobra kupiłem dziś ostatni starter Virgin Mobile u mnie w sklepie (za 8 zł).
I doładowanie 10 zł.
Mam rozumieć że jak włożę kartę sim do telefonu z Androidem to sama mi konfiguracja przyjdzie?
I ten pakiet #pełenluz również mi włącza za darmo na miesiąc?
Tak tylko pytam.
Bo obecnie sprawdzić jak nie mam.
Czekam aż kurier z paczką z nowym telefonem przyjdzie.
Bo obecnie mam telefon z Simlockiem Orange.
Wiecie zmieniam Orangutana bo szopki z internetem u mnie są. I dlatego tak Wypytuje.
Pozdrawiam

Post:18 lis 2014, 07:01
autor: kamaz222
Wczoraj przyszedł do mnie sms od virgin "milo nam poinformowac, iz przeniesienie twojego numeru do virgin mobile nastąpi 18.11.2014 00:00-2:00" i mam problem. Simka poprzedniego operatora została wyłączona a simka Virgin jest nieaktywna. Kiedy nastąpi aktywacja karty virgin? Czy nie powinna być karta aktywna do godziny 2:00 18.11.14?

EDIT: Właśnie przed momentem karta została aktywowana.

EDIT 2: Dlaczego do wyboru mam tylko zasięg Play i ERA (t mobile). Czy virgin nie korzysta również z zasiegu Orange?

Post:18 lis 2014, 11:22
autor: maniek89
Już nie. Wcześniej można było napisać do CMOKu i poprosić o aktywację zasięgu orange ale zrezygnowali z tego i tak jak Play nastawiają się na siec własną i T-Mobile.

Post:18 lis 2014, 11:47
autor: LOOPO
kamaz222, A zasięgu Plusa też nie masz? Wczoraj dzwoniłem do Cmok w sprawie aktywacji zasięgu Orange i powiedzieli że nie da rady włączyć. Powinien być zasięg Networks który równa się Orange + T-mobile.

Post:18 lis 2014, 11:54
autor: lee
Nie rowna sie orange i tmobile tylko networks czyki wspolne pasmo u900

Caly czas ta sama spiewka w cmoku...

Post:18 lis 2014, 12:03
autor: everymen
sebusy pisze: Nie wdaje się już jednak z Tobą w dalszą dyskusję, bo zacząłeś wchodzić w sfery personalne, czyli co mi przeszkadza, czego nie rozumiem itp - a to nie jest dobry kierunek na dyskusję na poziomie.
Sebusy, tu Ci muszę przyznać rację. Puściły mi nerwy;) I tak jak zazwyczaj piętnuję wszelkie "ad personam" w dyskusji, tak tutaj trochę mnie poniosło, za co przepraszam.
Dalsza dyskusja jest rzeczywiście bezcelowa, jak niestety większość na tego typu forach. Mam nadzieję jednak, że chociaż nadal idziesz w zaparte i kurczowo trzymasz się swojej radykalnej i nieuzasadnionej tezy, gdzieś tam w środku masz świadomość, że jedyne o czym mogłeś napisać to "to nie jest oferta dla mnie". Sam korzystam nadal z BK i jestem mega zadowolony, co nie przeszkadza mi docenić walory nowej oferty w obecnej formie. Pakiety #wszystko należy porównywać raczej do abonamentu niż do tradycyjnych pakietów. I tak jak w abonamencie należy rozsądnie dobrać ofertę pod kątem swoich potrzeb. To rozwiązanie nie jest atrakcyjne ani dla mnie, ani dla Ciebie, co nie znaczy, że nie może być dla odpowiedniego profilu użytkownika. Czy Virgin znajdzie odpowiednią ilość takowych klientów i klientek, tego nie wiem. Wiem za to jedno. Virgin nie straci starych klientów, dla których nadal aktywna jest oferta BK. Może natomiast pozyskać sporo nowych, atrakcyjniejszych klientów.
Bez odbioru;P

Post:18 lis 2014, 13:31
autor: kamaz222
LOOPO Plusa nie mam (tel SE c702). Jak chce wybrać zasięg PLUS to wyskakuje komunikat "sieć zabroniona". Zresztą to samo tyczy się zasiegu Orange.

Post:18 lis 2014, 15:54
autor: mofom
kamaz222: obecnie dla nowych virgin to tylko zasięg własny play i roaming krajowy tmobile. Do orange i plusa nie wpuszcza.

Post:18 lis 2014, 17:32
autor: mi80
sebusy,
jak VM się za jakiś czas zwinie, nie przyznam Ci racji - bo niezależnie od wyników uważam to przedsięwzięcie za start up, w który ktoś pompuje kasę (szczególnie w taryfie BK) aby albo ją wyprać, albo sprzedać ze stratą, względnie jedno i drugie. Choć przyznam, szkoda mi będzie obecnej oferty, bo mnie się ona bardzo podoba i gdybym kiedyś nie trafił dobrego abo, tobym dziś do VM za 29 zł się przeniósł.

Post:18 lis 2014, 18:13
autor: mofom
właściciel virgin daje pracownikom nieograniczony urlop...

Post:18 lis 2014, 18:22
autor: LOOPO
kamaz222 pisze:LOOPO Plusa nie mam (tel SE c702). Jak chce wybrać zasięg PLUS to wyskakuje komunikat "sieć zabroniona". Zresztą to samo tyczy się zasiegu Orange.
Dla przeniesionego numeru powinieneś mieć dostęp do Plusa. Spróbuj jeszcze raz zalogować się (do Plusa oczywiście, bo na zasięg Orange nie ma szans).

Post:18 lis 2014, 18:27
autor: bazooka
everymen, ok, ale wystarczyło zgodzić się ze mną, że to niepotrzebna komplikacja - ale starczy mi, że nazwałeś to bardziej abo - a ja chcę korzystać z prepaid.
Czym jest bliżej do abo tym jest dalej od prepaid - proste co nie!?
mi80 pisze:bo niezależnie od wyników uważam to przedsięwzięcie za start up
Czyli jak mówi klasyka: "każdy ch... na swój strój" :) ...bez urazy, ale nie mamy już o czym gadać.

Post:18 lis 2014, 18:37
autor: mofom
LOOPO, jeżeli numer był przeniesiony z plusa...

Post:18 lis 2014, 20:03
autor: LOOPO
Mam numer przeniesiony z Play i mogę się zalogować do Plus. Tylko, że numer był przenoszony w pierwszym miesiącu po przybyciu Virgin do Polski.

Post:19 lis 2014, 10:33
autor: mi80
sebusy pisze:everymen, ok, ale wystarczyło zgodzić się ze mną, że to niepotrzebna komplikacja - ale starczy mi, że nazwałeś to bardziej abo - a ja chcę korzystać z prepaid.
Czym jest bliżej do abo tym jest dalej od prepaid - proste co nie!?
Heh, to ja to samo stwierdziłem już 2014-11-17, 00:45.
sebusy pisze:
mi80 pisze:bo niezależnie od wyników uważam to przedsięwzięcie za start up
Czyli jak mówi klasyka: "każdy ch... na swój strój" :) ...bez urazy, ale nie mamy już o czym gadać.
A tu się z Tobą wreszcie z zgadzam. Ale z tym cudzysłowem to już wypowiadasz się tylko za siebie.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 lis 2014, 00:02
autor: everymen
Teraz trochę z innej beczki... Od jakiegoś czasu próbuję dowiedzieć się, dlaczego Virgin blokuje pełną wersję strony na smartfonach, jednak ekipa fejsbukowa konsekwetnie robi uniki i odpowiedzi brak;) Może ktoś z Was ma jakąś wiedzę na ten temat albo jakieś przypuszczenia?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 lis 2014, 00:16
autor: Emsi
Ja to na mobilnej wersji miałem kilka chińskich znaków. :-)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 lis 2014, 05:50
autor: maxplastic
everymen pisze:Teraz trochę z innej beczki... Od jakiegoś czasu próbuję dowiedzieć się, dlaczego Virgin blokuje pełną wersję strony na smartfonach, jednak ekipa fejsbukowa konsekwetnie robi uniki i odpowiedzi brak;) Może ktoś z Was ma jakąś wiedzę na ten temat albo jakieś przypuszczenia?
Widzę, że tutaj też się pojawiłeś, rzuciło mi się w oczy Twoje pytanie na ich fejsie. Dam Ci moje przypuszczenie. Może dlatego, że dzisiaj wszyscy starają się robić strony mobilne i nie posiadanie takiej jest opóźnieniem w rozwoju? Oczywiście nie muszą blokować opcji powrotu na stronę klasyczną, ale rzadko kiedy taka opcja jest potrzebna. No bo ile razy można czytać te regulaminy? Nie możesz tego zrobić na komputerze? Albo sobie wrzuć pdfy na telefon i będziesz mógł je czytać w wolnej chwili. Dęta afera, a Ty piszesz tam w taki sposób jakby Twoim następnym krokiem miało być zgłoszenie sprawy do UOK...

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 lis 2014, 07:12
autor: everymen
maxplastic pisze:Widzę, że tutaj też się pojawiłeś, rzuciło mi się w oczy Twoje pytanie na ich fejsie. Dam Ci moje przypuszczenie. Może dlatego, że dzisiaj wszyscy starają się robić strony mobilne i nie posiadanie takiej jest opóźnieniem w rozwoju? Oczywiście nie muszą blokować opcji powrotu na stronę klasyczną, ale rzadko kiedy taka opcja jest potrzebna. No bo ile razy można czytać te regulaminy? Nie możesz tego zrobić na komputerze? Albo sobie wrzuć pdfy na telefon i będziesz mógł je czytać w wolnej chwili. Dęta afera, a Ty piszesz tam w taki sposób jakby Twoim następnym krokiem miało być zgłoszenie sprawy do UOK...
Po pierwsze po co ten agresywno-protekcjonalny ton? Napisałem gdzieś tysiące postów na ten temat i wzywam wszystkich do pisania petycji? Baardzo źle trafiłeś...
Odniosę się teraz merytorycznie do tego, co napisałeś, zagryzając zęby, żeby nie odpowiedzieć w podobnym tonie;)
Jeśli ktoś tworzy stronę mobilną, która nie zawiera pełnego kontentu strony właściwej, blokując jednocześnie do niej dostęp, to to jest opóźnienie w rozwoju. Teraz brakuje treści, dwa miesiące temu nie można było w ogóle wejść na pełną stronę, a wersji mobilnej jeszcze nie było. To wtedy zadałem pierwsze pytanie, bo tego typu sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy i wydawała mi się mega dziwna. Nie uzyskałem odpowiedzi i to też wydało mi się dziwne, bo pytanie było raczej proste.
Kilka dni temu próbowałem dotrzeć do regulaminów i okazało się, że nie ma do nich dostępu. Musiałem szukać ich na innych stronach, co było absurdalne. Zadałem kolejne pytanie i kolejny brak odpowiedzi;)
Napisałem więc tutaj w nadziei, że ktoś mądrzejszy ode mnie rozjaśni mi w głowie;) Niestety nikt taki się nie odezwał, jak na razie;P

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:21 lis 2014, 09:46
autor: Zacksu22
@everymen no mnie właśnie też dziwi brak możliwości przeglądania strony Virgin w normalnej wersji .
Na poprzednim telefonie i obecnym za cholerę w operze mini odtworzyć ich strony nie mogę.
Teraz to już mam całkiem pod górkę bo symbian w Nokii C7 i jedyna w miarę porządna przeglądarka to opera .
Na Androidzie jeszcze jako tako mogłem ich stronę przejrzeć przez Next Browser.
Heh dali by wybór którą wersję strony odwiedzający chcę zobaczyć.
Tyle z mojej strony.