Strona 4 z 205

Post:11 wrz 2014, 17:22
autor: bazooka
Aktywacja za 19zł dostępna tylko poprzez stronę:
:arrow: https://www.virginmobile.pl/oferta-mam-numer :!:

Post:11 wrz 2014, 18:24
autor: garfield-
Z regulaminu:
Oferta Promocyjna „Pakiet #MiWystarcza za 19zł” (zwana dalej „Ofertą” lub „Promocją”)
przeznaczona jest dla:
a. Abonentów sieci Virgin Mobile Polska korzystających z Oferty #ChcęWszystko, którzy
dokonują zakupu Pakietu Zintegrowanego #MiWystarcza za pośrednictwem sklepu
internetowego na stronie https://www.virginmobile.pl/oferta-mam-numer/;
b. osób, które dokonują zakupu Startera wraz z Pakietem Zintegrowanym #MiWystarcza
za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie www.virginmobile.pl.
Co do timeoutu PayU - to coraz częściej się zdarza. Wczoraj zaliczyłem to samo podczas zakupów na alledrogo.

Post:11 wrz 2014, 18:27
autor: asffaf
Bardzo ciekawa oferta. Nawet Vikin jest teraz gorszy. Nie dało się tak od razu ?!

Post:12 wrz 2014, 08:56
autor: lee
Jezrli obecny klient ma cene stara tego pakietu to niezle leca w kulki w tym vm

Post:12 wrz 2014, 08:59
autor: swiatus85
właśnie wysłałem papiery do virgin o przeniesienie numeru z Heyah.
Czy będe mógł bez problemu uaktywnić pakiet #MiWystarcza za 19zł” jak doślą karte sim ?

Post:12 wrz 2014, 10:04
autor: Blank
swiatus85,
Patrz kilka postów wyżej. Formalnie tak, w praktyce, osoby, które nie wybiorą tego podczas zamawiania, nie mogą zamówić pakietu w promocyjnej cenie.
Albo bug, albo Virgin ma ludzi za idiotów. Obstawiam oba.

Post:12 wrz 2014, 10:38
autor: lluukk
podpowiedzcie mi - jak mam starą ofertę i będę doładowywał za te np. 10 zł to dostanę dalej 15 na konto główne ?
ja Virgin używam do roamingu (wychodzi coś 17 gr za odebrane w UE).

Post:12 wrz 2014, 11:05
autor: bolek2004
Tak, chyba że sam zmienisz taryfę na nową, albo Virgin wycofa się z 50% więcej w między czasie.

Post:12 wrz 2014, 12:57
autor: sloniacz
komuś udało się zamówić ten pakiet za 19zł bez kupowania nowego numeru?

Post:12 wrz 2014, 14:32
autor: MADMAX
Odnosząc się do tego punktu regulaminu
Oferta Promocyjna „Pakiet #MiWystarcza za 19zł” (zwana dalej „Ofertą” lub „Promocją”)
przeznaczona jest dla:
a. Abonentów sieci Virgin Mobile Polska korzystających z Oferty #ChcęWszystko, którzy
dokonują zakupu Pakietu Zintegrowanego #MiWystarcza za pośrednictwem sklepu
internetowego na stronie https://www.virginmobile.pl/oferta-mam-numer/;
b. osób, które dokonują zakupu Startera wraz z Pakietem Zintegrowanym #MiWystarcza
za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie www.virginmobile.pl.
skoro można przenieść numer do standardowej oferty czyli #ChcęWszystko to na niej jak rozumiem można aktywować opcję 19zł/mc

Dobrze by było aby ktoś kto przenosił numer potwierdził czy nie było z tym problemu.

Post:12 wrz 2014, 16:20
autor: Blank
Miał ktoś problem z przenoszeniem numeru? Wiecie, czy Rozdziewica nie robi przypadkiem jakichś problemów?
Podpisałem dziś umowę z RedBull mobile i nie chciałbym, żeby przez jakieś widzimisie odrzucili mi przeniesienie.
Przed zmianą oferty na beznadziejną, w maju słyszalem, że niby niektórym odmawiał przeniesienia z powodu niezgodności danych, a później wyjaśniał, że rejestracja w klubie nie jest rejestracja karty sim...
Wiadomo wam coś?

Post:12 wrz 2014, 17:04
autor: sloniacz
Jakby ktoś jeszcze nie wiedział to można kupić pakiet 'miwystarcza' za 19zł posiadając już numer w Virgin. Na stronie głównej na górze wybieramy OFERTA potem NA KARTĘ i na dole pojawia się MASZ JUŻ NUMER KUP SAM PAKIET

Post:12 wrz 2014, 20:25
autor: macc
divhashmorex pisze:.
Przed zmianą oferty na beznadziejną, w maju słyszalem, że niby niektórym odmawiał przeniesienia z powodu niezgodności danych, a później wyjaśniał, że rejestracja w klubie nie jest rejestracja karty sim...
Wiadomo wam coś?
Ja miałem problemy właśnie w maju z przeniesieniem numeru z virgin do klucza. O 2 tygodnie opóźniło mi się przeniesienie do klucza. Miałem 2 numery przypisane do jednego konta zarejestrowanego.Ten drugi numer właśnie co przenosiłem do klucza był subnumerem. A według ich dziwnego myślenia subnumeru przenieść się nie da bo rzekomo taki numer jest niezarejestrowany.

Post:12 wrz 2014, 22:06
autor: Blank
macc,
Ano, coś mi świtało, ale nie wiedziałem, z której latarki :D

W każdym razie, dostalem potwierdzenie, że wyrazili zgodę. Żegnam Rozdziewiczona Panno ;]

Swoją drogą, jak rozdziewiczyli sami siebie, to ta panna nadal jest dziewicą, czy już nie? ;D

Post:13 wrz 2014, 10:34
autor: lee
sam pakiet za 19 da sie kupic niemniej jednak nalezy pamietac ze kolejny jak zejdzie z konta to poleci 29

Post:13 wrz 2014, 13:08
autor: słoneczny
No to moim zdaniem, najlepiej już brać 6paka z 10% rabatu. Fakt, że to już robi się wtedy abonament, ale z drugiej strony - za mniej niż 19zł/miesiąc, mamy święty spokój przez pół roku i całkiem dużo MB i sms.

Post:13 wrz 2014, 13:29
autor: piotras
divhashmorex pisze:Miał ktoś problem z przenoszeniem numeru? Wiecie, czy Rozdziewica nie robi przypadkiem jakichś problemów?
Domyślam się, że masz na dzisiaj wyznaczone przeniesienie. Puściła dziewica Twój numer do RBM czy trzyma? Mi trzyma i nie chce oddać ;).

Post:13 wrz 2014, 14:59
autor: Blank
piotras,
Wiadomość z wczoraj:
Witamy,
Z przyjemnością informujemy, że dnia 2014-09-12 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do Red Bull MOBILE. Data aktywacji Twojego numeru w Red Bull MOBILE została wyznaczona na 2014-09-13. W tym dniu na karcie Red Bull MOBILE zostanie włączony Twój dotychczasowy numer.
O zbliżającym się terminie przeniesienia Twojego numeru zostaniesz przez nas poinformowany na www.play.pl
, przez SMS lub e-mail.

Pozdrawiamy
Niestety, pomimo rzekomej akceptacji, numer cały czas w Virgin.

Post:13 wrz 2014, 15:30
autor: macc
coś się nie udało musisz zadzwonić i się zapytać najpierw w rbm a potem w virgin.Jedni na drugich będą zganiać.

Post:13 wrz 2014, 15:49
autor: Blank
macc,

Złożyłem zgłoszenie przez Play24. Co ciekawe... Play24 pozwoliło na dodanie numeru do już posiadanego przeze mnie konta (wczoraj było to nie możliwe, gdyż "numer nie należał do P4"), ale żadne informacje nie są wyświetlane ("Przepraszamy.

W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana."), oraz ("Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z administratorem serwisu.").