Post:25 maja 2013, 11:56
Jemu chodziło o to, że Play rozłącza po 2 godzinach - wtedy taki wynik.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Czy tylko złożenie reklamacji uwiarygadnia w twoich oczach wystąpienie błędnego rozliczania?Sig pisze:Reklamacje były, czy tylko takie puste gadanie?
Haha, ale mnie rozweseliłeś. Już widzę te setki organizacji bijących się zaciekle o to abym odzyskał moje 20 złotych. Twoją idealistyczną wizję świata zrzucam na karb młodego wieku (bez urazy).divhashmorex pisze:Sahim, a słyszałeś o różnego rodzaju organizacjach i instytucjach pomagających konsumentom?
Moje działanie było podyktowane wcześniejszymi doświadczeniami a kwota była znacznie wyższa. Kasę wtedy odzyskałem ale co się naszarpałem to moje.divhashmorex pisze:mam uwierzyć, że coś źle było gdziekolwiek rozliczane i sobie odpuściłeś, bo po co składać reklamację? Jak tak, to gratulacje.
TAK. Błędy się zdarzają, choć nie powinny. Brak reakcji klienta świadczy o tym, że mu nic nie przeszkadza i uznaje potraktowanie za sprawiedliwe. Nie każdy błąd musi też być zauważony przez firmę. Brak reklamacji - brak sprawy i narzekanie bez sensu. Reklmacja i odpowiedź firmy na nią - jest się do czego ustosunkować.Sahim pisze:Czy tylko złożenie reklamacji uwiarygadnia w twoich oczach wystąpienie błędnego rozliczania?Sig pisze:Reklamacje były, czy tylko takie puste gadanie?
....
To twoja ocena i masz do niej prawo. Zamiast bezproduktywnie narzekać wolę działać, a działaniem w tej sytuacji jest złożenie reklamacji. Bez niej twoje forumowe żale są bezcelowe i bezpodstawne, bo nie dałeś szansy na poprawę potencjalnego błędu.seba12a pisze:Spoko. Idąc twoim beznadziejnym tokiem rozumowania jęzli ktoś nie zgłosi kradzieży roweru to znaczy, że jest ok i mozna go okradać
W świecie korporacji ,procedur,wykresów ,słupków , itd itd tak to wygląda nie ma odpowiedzi klienta znaczy jest OK nie potrzeba działań naprawczych do danej proceduryseba12a pisze:Spoko. Idąc twoim beznadziejnym tokiem rozumowania jęzli ktoś nie zgłosi kradzieży roweru to znaczy, że jest ok i mozna go okradać
Nowe wcielenie wypasionego oni nigdy nie zloza reklamacji bo wiedza ze bedzie bezpodstawna. W przyszlym tygodniu kupie prepaida nju i sprobuje troche podzwonic, zobaczymy czy zablokuja uczciwie dzwoniacemuNJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
cZŁOWIEKU CZY TY MOŻESZ CHOĆ RAZ NAPISAĆ COŚ NA TEMAT ?dziadek186 pisze:Nowe wcielenie wypasionego oni nigdy nie zloza reklamacji bo wiedza ze bedzie bezpodstawna. W przyszlym tygodniu kupie prepaida nju i sprobuje troche podzwonic, zobaczymy czy zablokuja uczciwie dzwoniacemuNJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Napisałem że zlewają na reklamację , czytaj ze zrozumieniem a nie czepiasz się nie wiem czego .dziadek186 pisze:A co niby w mojej wypowiedzi bylo nie na temat ? Ty pierniczysz tutaj glupoty, placzesz na forum co to niby nju ci zabralo... jezeli zabralo to reklamuj i tyle. Jezeli zabrali bezpodstawnie to napewno to zwroca. Polecam ci zalozyc jeszcze 5 profili i pisanie glupot na forum. Ostatnio mocno w polsce grzalo wiec moze dlatego tak sie zachowujesz
Napisales ze zlewaja kazda reklamacje ... a wiec ile ich wyslales ? 5? 10? Moze jakies potwierdzenie ? Swoja droga jak moga rozpatrzec reklamacje skoro numer byl niezarejestrowany ? Pomysl troche a pozniej sie produkuj z zalamiNJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Masz dowody na to, że tak jest ? Jeśli tak - proszę o przedstawienie.NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Dowody , jeśli nie wiesz przedstawia się wyłącznie w sądzie .kamil1221 pisze:Masz dowody na to, że tak jest ? Jeśli tak - proszę o przedstawienie.NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .