Strona 5 z 6

Post:25 maja 2013, 11:56
autor: KA
Jemu chodziło o to, że Play rozłącza po 2 godzinach - wtedy taki wynik.

Post:25 maja 2013, 12:36
autor: Sahim
Sig pisze:Reklamacje były, czy tylko takie puste gadanie?
Czy tylko złożenie reklamacji uwiarygadnia w twoich oczach wystąpienie błędnego rozliczania?
To wszystko to tylko takie nasze gadanie/pisanie. Czy napiszę tak lub nie ty i tak nie musisz wierzyć. Odrobina krytycyzmu w stosunku do wszystkich operatorów by się przydała. Zwróćcie uwagę na klientów za którymi nie stoją sztaby prawników.

Post:25 maja 2013, 14:07
autor: Blank
Sahim, a słyszałeś o różnego rodzaju organizacjach i instytucjach pomagających konsumentom?

Co do drugiego - mam uwierzyć, że coś źle było gdziekolwiek rozliczane i sobie odpuściłeś, bo po co składać reklamację? Jak tak, to gratulacje. Ten naród jest zatem głupszy niż myślałem...

Post:25 maja 2013, 14:09
autor: DejwiD
Jest jeden sposób, który rozjebie system. Orange daje w swoich prepaidach ZM. W max 2-3 miechy Play wyłączy ZM wszystkim prepaidom :twisted:

Post:25 maja 2013, 16:15
autor: Niezgodna7
DejwiD. Tym właśnie różni się Orange od plejaka cwaniaka, że daje minuty , gdy się zadzwoni z Orange do innych sieci.

Post:25 maja 2013, 17:59
autor: Sahim
divhashmorex pisze:Sahim, a słyszałeś o różnego rodzaju organizacjach i instytucjach pomagających konsumentom?
Haha, ale mnie rozweseliłeś. Już widzę te setki organizacji bijących się zaciekle o to abym odzyskał moje 20 złotych. Twoją idealistyczną wizję świata zrzucam na karb młodego wieku (bez urazy). :D
divhashmorex pisze:mam uwierzyć, że coś źle było gdziekolwiek rozliczane i sobie odpuściłeś, bo po co składać reklamację? Jak tak, to gratulacje.
Moje działanie było podyktowane wcześniejszymi doświadczeniami a kwota była znacznie wyższa. Kasę wtedy odzyskałem ale co się naszarpałem to moje.

Post:25 maja 2013, 18:37
autor: Sig
Sahim pisze:
Sig pisze:Reklamacje były, czy tylko takie puste gadanie?
Czy tylko złożenie reklamacji uwiarygadnia w twoich oczach wystąpienie błędnego rozliczania?
....
TAK. Błędy się zdarzają, choć nie powinny. Brak reakcji klienta świadczy o tym, że mu nic nie przeszkadza i uznaje potraktowanie za sprawiedliwe. Nie każdy błąd musi też być zauważony przez firmę. Brak reklamacji - brak sprawy i narzekanie bez sensu. Reklmacja i odpowiedź firmy na nią - jest się do czego ustosunkować.

Post:26 maja 2013, 09:00
autor: seba12a
Spoko. Idąc twoim beznadziejnym tokiem rozumowania jęzli ktoś nie zgłosi kradzieży roweru to znaczy, że jest ok i mozna go okradać :D

Post:26 maja 2013, 09:31
autor: Sig
seba12a pisze:Spoko. Idąc twoim beznadziejnym tokiem rozumowania jęzli ktoś nie zgłosi kradzieży roweru to znaczy, że jest ok i mozna go okradać :D
To twoja ocena i masz do niej prawo. Zamiast bezproduktywnie narzekać wolę działać, a działaniem w tej sytuacji jest złożenie reklamacji. Bez niej twoje forumowe żale są bezcelowe i bezpodstawne, bo nie dałeś szansy na poprawę potencjalnego błędu.
Chyba, że doskonale wiesz, że reklamacja nie byłaby uznana, ale na takich to mam inne określenie...

Aha i na tym forum nie stosujemy określeń jak z ostatniej linijki... Nawet jak się z kimś nie zgadzasz - zachowaj szacunek.

Post:26 maja 2013, 10:45
autor: solidburn
seba12a pisze:Spoko. Idąc twoim beznadziejnym tokiem rozumowania jęzli ktoś nie zgłosi kradzieży roweru to znaczy, że jest ok i mozna go okradać :D
W świecie korporacji ,procedur,wykresów ,słupków , itd itd tak to wygląda nie ma odpowiedzi klienta znaczy jest OK nie potrzeba działań naprawczych do danej procedury

Zgłoszenie każdej kradzieży jest wręcz obowiązkowe co z tego ze to stary rower , ze masz inny ze i tak go nigdy nie znajdą ale dzięki temu że to zgłosisz zrobi to jeszcze xxx ludzi i nagle
z drobnego przedmiotu zrobi się wielki problem całej dzielnicy a to już nie wygląda różowo w statystykach

Post:26 maja 2013, 11:25
autor: Tomash
A podsumowując - któraś z osób z tego tematu, której zablokowano numer złożyła reklamację? Chętnie przeczytałbym odpowiedź operatora, bo póki co ten cały temat to jałowe bicie piany.

Post:26 maja 2013, 11:41
autor: NJU to syf
Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .

Post:26 maja 2013, 11:47
autor: user_delete27
NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Nowe wcielenie wypasionego ;) oni nigdy nie zloza reklamacji bo wiedza ze bedzie bezpodstawna. W przyszlym tygodniu kupie prepaida nju i sprobuje troche podzwonic, zobaczymy czy zablokuja uczciwie dzwoniacemu ;)

Post:26 maja 2013, 11:51
autor: NJU to syf
dziadek186 pisze:
NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Nowe wcielenie wypasionego ;) oni nigdy nie zloza reklamacji bo wiedza ze bedzie bezpodstawna. W przyszlym tygodniu kupie prepaida nju i sprobuje troche podzwonic, zobaczymy czy zablokuja uczciwie dzwoniacemu ;)
cZŁOWIEKU CZY TY MOŻESZ CHOĆ RAZ NAPISAĆ COŚ NA TEMAT ? :smt011

Post:26 maja 2013, 11:58
autor: user_delete27
A co niby w mojej wypowiedzi bylo nie na temat ? Ty pierniczysz tutaj glupoty, placzesz na forum co to niby nju ci zabralo... jezeli zabralo to reklamuj i tyle. Jezeli zabrali bezpodstawnie to napewno to zwroca. Polecam ci zalozyc jeszcze 5 profili i pisanie glupot na forum. Ostatnio mocno w polsce grzalo wiec moze dlatego tak sie zachowujesz ;)

Post:26 maja 2013, 12:02
autor: NJU to syf
dziadek186 pisze:A co niby w mojej wypowiedzi bylo nie na temat ? Ty pierniczysz tutaj glupoty, placzesz na forum co to niby nju ci zabralo... jezeli zabralo to reklamuj i tyle. Jezeli zabrali bezpodstawnie to napewno to zwroca. Polecam ci zalozyc jeszcze 5 profili i pisanie glupot na forum. Ostatnio mocno w polsce grzalo wiec moze dlatego tak sie zachowujesz ;)
Napisałem że zlewają na reklamację , czytaj ze zrozumieniem a nie czepiasz się nie wiem czego . :smt009

Post:26 maja 2013, 12:07
autor: user_delete27
NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Napisales ze zlewaja kazda reklamacje ... a wiec ile ich wyslales ? 5? 10? Moze jakies potwierdzenie ? Swoja droga jak moga rozpatrzec reklamacje skoro numer byl niezarejestrowany ? Pomysl troche a pozniej sie produkuj z zalami ;)

Post:26 maja 2013, 12:08
autor: kamil1221
NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Masz dowody na to, że tak jest ? Jeśli tak - proszę o przedstawienie.

Post:26 maja 2013, 12:15
autor: NJU to syf
Oczywiście że mam dowody . Reklamacji było siedem i szykują się kolejne w grupowym pozwie . Ten zapis odnośnie generowania sztucznego ruchu nie ma zastosowania w stosunku do moich reklamacji . Ale to już w sadzie się wyjaśni . A co do reklamacji nie musisz mieć zarejestrowanej karty prepaid to by było wyłudzanie danych osobowych . Kaskę z zablokowanej karty powinni pozostawić na karcie do wykorzystania a blokować wyłącznie pakiet darmowych rozmów . Tak widzi to prawnik . :lol:

[ Dodano: 2013-05-26, 12:15 ]
kamil1221 pisze:
NJU to syf pisze:Oni zlewają każdą reklamację . Czekają na pozwy za kradzież kaski z karty .
Masz dowody na to, że tak jest ? Jeśli tak - proszę o przedstawienie.
Dowody , jeśli nie wiesz przedstawia się wyłącznie w sądzie .

Post:26 maja 2013, 12:22
autor: user_delete27
A jak ten prawnik widzi nazywanie kogos zlodziejem bez prawomocnego wyroku sądu ? Moze go zapytaj :)