DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #17118  autor: Piotr
 14 wrz 2005, 15:01
Czy w Samych Swoich jest jakaś awaria? Od samego rana nie można sprawdzić ważności konta. Na ekraniku telefonu pokazuje się komunikat, że usługa chwilowo jest niedostępna... Czym to może być podyktowane?

Pozdrawiam.

 #17128  autor: kulboj
 14 wrz 2005, 16:14
No rzeczywiście - nie działa :-(
Mi to specjalnie do szczęście nie jest potrzebne,bo zawsze wygadam wszystko przed terminem :-)
Sporadycznie korzystam z tego kodu,ale fakt jest fakt - cuś się popsuło :-(

 #17133  autor: Piotr
 14 wrz 2005, 16:26
Może Witek ma jakieś newsy na ten temat bądź też wiem skąd może wynikać taka awaria...

Pozdrawiam.

 #17136  autor: Irek
 14 wrz 2005, 16:29
O chyba pierwszy raz im coś padło! Taka historia często była w POPie. Ale zazwyczaj trwało to około jednej do dwóch godzin, a nie podnad pół dnia!

"And one more thing..."

 #17138  autor: Piotr
 14 wrz 2005, 16:33
Jesito masz zupełną rację. To jest chyba pierwsza awaria w Samych Swoich (miejmy nadzieję, że ostatnia)...
Kto wie może to już wcześniej nie działało. Ja chciałem dzisiaj sprawdzić jak się sprawy mają z moim kontem ale jak wiadomo było to niemożliwe.

Miejmy nadzieję, że owa awaria nie będzie długo trwała.

Pozdrawiam.

 #17144  autor: Irek
 14 wrz 2005, 16:48
oooo... to nie jest chyba za ciekawie jak jeszcze tego nie naprawili.... zobaczymy.... jak naprawią daj znać....

"And one more thing..."

 #17155  autor: Piotr
 14 wrz 2005, 17:03
Masz to jak w banku Jesito :-D

 #17274  autor: D@rio
 14 wrz 2005, 20:01
zadzwonie na BOK i powiedzccie o calej sytuacji...

 #17400  autor: Piotr
 15 wrz 2005, 12:18
Postanowiłem zadzwonic na 8877 i obadać jak się sprawy mają. Odczekałem w kolejczce swoje i w końcu mogłem wypytać konsultantkę (pozdrawiam przemiłą Panią Małgosię z Call - Center Sami Swoi 8) ). Z rozmowy z nią dowiedziałem się, że Sami Swoi już od trzech dni pracują nad usunięciem tej awarii i wszystko wskazuje na to, że już po południu dnia dzisiejszego wszystko powinno działać.

Poczekamy zobaczymy :!: 8) :D

Pozdrawiam.

 #17461  autor: Piotr
 15 wrz 2005, 16:18
Minęło południe. Zgodnie z zapowiedzą miłej Pani z centrum obsługi klienta awaria miała być usunięta właśnie po południu. Jakieś 20 minut temu postanowiłem zobaczyć jak się sprawy mają. Byłem mile zaskoczony kiedy na moim ekranie pokazał się napis, że usługa jest obecnie niedostępna ale proszą o spróbowanie nie później ale za kilka minut - o widzę, że idzie lepsze...

Jakie jednak było moje zdziwienie kiedy przed chwilą postanowiłem sprawdzić czy rzeczywiście po tych kilkuminutach awaria została usunięta.
Zdziwiłem się jeszcze bardziej. Bo na ekraniku na powrót wrócił tekscik, że usługa jest obecnie niedostępna, prosimy spróbować później :? :shock:

Dziwna sprawa...

Pozdrawiam.

 #17463  autor: Irek
 15 wrz 2005, 16:23
Co cały czas od wczoraj nie ma? :shock: To chyba coś im poważnie padło! ;-)

"And one more thing..."

 #17466  autor: D@rio
 15 wrz 2005, 16:27
Piotr pisze:Minęło południe. Zgodnie z zapowiedzą miłej Pani z centrum obsługi klienta awaria miała być usunięta właśnie po południu. Jakieś 20 minut temu postanowiłem zobaczyć jak się sprawy mają. Byłem mile zaskoczony kiedy na moim ekranie pokazał się napis, że usługa jest obecnie niedostępna ale proszą o spróbowanie nie później ale za kilka minut - o widzę, że idzie lepsze...

Jakie jednak było moje zdziwienie kiedy przed chwilą postanowiłem sprawdzić czy rzeczywiście po tych kilkuminutach awaria została usunięta.
Zdziwiłem się jeszcze bardziej. Bo na ekraniku na powrót wrócił tekscik, że usługa jest obecnie niedostępna, prosimy spróbować później :? :shock:

Dziwna sprawa...

Pozdrawiam.
A przepraszam....problem dotyczy tylko SS czy Simplus'a takze? i problem wystepuje na nowej platformie ktora dziala za pomoca kodow USSD, czy tak?

 #17523  autor: Piotr
 15 wrz 2005, 17:34
jesito pisze:Co cały czas od wczoraj nie ma? :shock: To chyba coś im poważnie padło! ;-)
Mnie to już zaczyna troszeczkę irytować... :?

 #17599  autor: Irek
 15 wrz 2005, 22:09
No Piotr wcale Ci się nie dziwię. Przez cały czas byłeś zachwycony SS, a tu proszę awaria i to duża. Ale tak prawdę mówiąć tak funkacja nie jest, aż taka potrzebna, no ale sam fakt, że się coś spieprzyło może zirytować człowieka!

"And one more thing..."

 #17652  autor: Piotr
 16 wrz 2005, 09:26
@Jesti zachwycony SS jestem nadal :wink:

A co do awarii, to w dniu wczorajszym sprawdzałem jak się sprawy mają ok. 21. Wszystko działało już bez zarzutu :D

Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

 #17902  autor: kulboj
 17 wrz 2005, 20:37
Na szczęście ta awaria nie była jakaś wielce upierdliwa :-)
My to i tak w ss mamy miodzio :-)
Jak słychać,że w simplus sieć przy happy hours siada - to dopiero jest problem.

Ha-ha - to chyba mój 100 post - czy teraz awansuje ??? :-) 8) :wink: