Strona 1 z 1
Przeniesienie numeru z simplusa do play
Post:13 lis 2009, 23:00
autor: zaq22
1. Czy trzeba mieć aktywne połaczenia wychodzące kiedy będę przenosił numer z simplusa do play ?
2. Salon play jest czynny w supermarkecie w niedzielę - czy w ten dzień mogę złożyć wniosek o przeniesienie numeru ? - w takim wypadku kiedy mi go przeniosą ?
Post:15 lis 2009, 13:02
autor: b@sho
odp. na #1:
Nie trzeba mieć aktywnych połączeń wychodzących aby przenieść numer do innej sieci. Zniesiono to jakiś czas temu, zatem nie musisz specjalnie doładowywać numeru.
odp. na #2:
W przypadku gdy dokonujesz przeniesienia numeru w weekend (składasz wniosek w punkcie operatora), dojdzie do niego dopiero w poniedziałek, gdyż operator daje sobie na tą operację 1 dzień, w tygodniu roboczym, czyli od poniedziałku do piątku.
Post:15 lis 2009, 23:13
autor: zaq22
Dzięki za odpowiedź. Kobieta z tipsami w salonie play powiedziała, że trzeba mieć wychodzace aktywne, facet stojący za biurkiem obok niej nie miał na ten tamat zdania.
Pytanie było dla mnie o tyle istotne, że ostatni dzień wychodzących przypada w niedzielę. Teraz wiem że spokojnie mogę iść w poniedziałek.
Post:16 lis 2009, 00:40
autor: Prometo
b@sho pisze:odp. na #1:
Nie trzeba mieć aktywnych połączeń wychodzących aby przenieść numer do innej sieci. Zniesiono to jakiś czas temu, zatem nie musisz specjalnie doładowywać numeru.
b@sho wiem że tutaj jest mowa o przeniesieniu z Simplusa do Play ale np. a stronie mBank mobile jest coś takiego
klick.
Post:16 lis 2009, 01:17
autor: nemo2009
Przenosiłem jeden z numerów Simplusa do Play Fresh. Karta leżała kilka miesięcy w szufladzie. Połączenia przychodzące też straciły ważność,ale logowała się ciągle do sieci. Przenoszenie numeru przebiegło bez najmniejszego problemu. Prometo,przeczytałem stronę mBank,trochę to dziwne. Pani z tipsami nie miała racji. Nie od dziś wiadomo,że obsługa w salonach Play delikatnie mówiąc jest niedoinformowana.
Post:16 lis 2009, 01:36
autor: Sig
Podpinając się niejako do pytania.
Także planuję przenieść numer, w zakłądce promocji na stronie Play Fresh jest napisane, że SIMPLUS musi być zarejestrowany (co jest oczywiste). Dają odnośnik do formularza w PDF który trzeba wysłać.
Pytanie:
Wystarczy rejestracja elektroniczna w e-bok? W zasadzie podaje się tam wszystkie dane takie jak na formularzu (pewnie PESEL i tak jest najważnieszy), ALE w e-bok nie ma rubryki na: Numer seryjny karty Simplus
To będzie jakaś przeszkoda?
Post:16 lis 2009, 18:51
autor: b@sho
Prometo wcześniej było to wymagane i takie zapisy znajdowały się we wszystkich regulaminach dotyczących przenoszenia numeru u wszystkich opów. Teraz już tak nie jest. Zatem ktoś w mBanku zaspał nie poprawiając tego na stronie.
Żeby Was uspokoić napiszę tak. Ostatnio przenosiłem numer z heyah z wyzerowanym kontem, a moja dziewczyna tak taka, który leżał pusty już przed wakacjami. Wszystko odbyło się bez problemów.
Sig musisz to zrobić na piśmie. Zatem odwiedź najbliższą placówkę plusa. Rejestracja w e-bok nie jest jednoznaczna z rejestracją karty sim.
Post:16 lis 2009, 22:55
autor: Prometo
b@sho mnie to też trochę zdziwiło bo jak przenosiłem nr z Simplusa do mBank mobile to nie miałem ważnych połączeń wychodzących a wszystko odbyło się bez problemu.
Post:20 lis 2009, 09:38
autor: barteks2
Witam!
Mam taki problem: przeniosłem wczoraj numer z Ery (TakTak) do Play Fresh. Otrzymałem SMS-a, że Era wyraziła zgodę i numer zostanie dzisiaj włączony. O północy karta Ery przestała działać, natomiast karta SIM Playa jest wciąż nieaktywna. Cały czas mam komunikat "Nieudana rejestracja karty SIM"
Co z tym fantem zrobić?
Post:20 lis 2009, 09:43
autor: Btk_Tomas
Co jakiś czas wyłącz i włącz telefon.
Post:20 lis 2009, 11:20
autor: barteks2
Dzięki! Działa