Strona 573 z 692

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:26 mar 2017, 15:19
autor: pakierhakierxd
25zl no limit do wszystkich +sms MMS +7 GB na czas nie określony lub to samo za 40 ale 10gb z lejkiem po 10gb 1mb

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:26 mar 2017, 16:36
autor: piotrzet
To drogo spójrz co konkurencja oferuje w cenie 25 zł co prawda bez MMS ale aplikacje nolimis tj. fb, insta itd i 10 GB internetu.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:26 mar 2017, 16:59
autor: pakierhakierxd
Ja tam używam czasem MMS, zresztą jak no limit to jednak wolę mieć wszystko. Ja mam plan z no limit netu też.

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:27 mar 2017, 11:58
autor: antekwars
piotrzet pisze:To drogo spójrz co konkurencja oferuje w cenie 25 zł co prawda bez MMS ale aplikacje nolimis tj. fb, insta itd i 10 GB internetu.
w pluszu na kartę np za 25 dają i mms także oprócz 10 giga i reszty no limit

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:27 mar 2017, 13:45
autor: Mr.Pelisa
...radek... pisze:Witam. Czy oferta na przedluzenia abo 55zł no limit polaczenia, sms, 2GB internetu oraz 6 miesiecy za 15zł. xperia xa za 179 zł to dobra oferta???? da sie jeszcze cos ugrać??? rezygnacja wysłana.
Co to za oferta SOLO S czy M? Za 55 na stronie jest M i tam masz 5GB - wychodzi jakby obniżyli Ci cenę tel o 180zł i abo o 40zł na 6mcy ale lepiej jakby dali 5GB i 6 mcy abo za free ;)

Możesz sobie porównać z abo tylko SIM za 25zł - suma abo przez 24 mce wychodzi 600zł + tel około 829zł na wolnym rynku w znanym sklepie internetowym (na aukcji zapewne taniej) co daje 1429zł - a biorąc to co Ci Play zaproponował zapłacisz 1259zł więc o 170zł mniej - różnica jest w internecie 2 do 7 GB.

Powiedz, że T-mobile daje Ci 6 mcy abo za free, 5GB i taniej telefon ze stacją dokującą - suma wychodzi o 125zł większa ale nie musisz im o tym mówić ;) - może uda się coś wynegocjować ;)

Powodzenia!

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:01 kwie 2017, 01:18
autor: phone
Przedłużając kolejną umowę z play, zostałem oszukany przez konsultanta. Wystąpiłem o przesłanie nagranej rozmowy i po weryfikacji jej stwierdziłem że złożę reklamację. Otrzymałem odpowiedź tej treści:

Szanowny Panie,

18 lutego 2017 roku otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, zarejestrowane poprzez portal Play24. Pana sprawa dotyczy warunków aneksu.
Dziękuję za miłą rozmowę z 1 marca 2017 roku, w trakcie której przedstawiłam Panu szczegóły sprawy.
Decyzja
Pana reklamację uznałam za zasadną. Przepraszam za zaistniałą sytuację.
Zalecane czynności
Poniżej przedstawiam Panu propozycję rozwiązania Pana sprawy.
Może Pan wycofać warunki aneksu i powrócić do poprzedniej oferty promocyjnej. Opłaty będą naliczane zgodnie z poprzednią ofertą.
Może Pan również pozostać przy obecnych warunkach aneksu. Przyznamy Panu upust na abonament w wysokości 13 zł. Będzie on obowiązywał przez sześć okresów rozliczeniowych. Łącznie 78 zł. Oznacza to, że aneks będzie obowiązywał zgodnie z regulaminem.

Pomocne informacje
Proszę żeby przekazał nam Pan swoją decyzję w ciągu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na zgłoszenie. Proszę żeby powołał się Pan na numer *********.
W trakcie rozmowy telefoniczną wyraził Pan zgodę na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym.
Osobiście zajmowałam się Pana sprawą. Będę wdzięczna, jeśli oceni Pan moją odpowiedź na Pana zgłoszenie. Wystarczy, że odeśle Pan
odpowiedź na wiadomość SMS albo wypełni Pan ankietę na Play24.


Przedstawionych propozycji rozwiązania sprawy nie przyjąłem przedstawiając swoje.
Sieć play nie zgodziła się na moje warunki.
Co w takiej sytuacji proponujecie zrobić? Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:01 kwie 2017, 10:03
autor: pakierhakierxd
Nic nie zrobisz oprócz rezygnacji chyba ze zmiany :/

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:02 kwie 2017, 01:51
autor: phone
pakierhakierxd pisze:Nic nie zrobisz oprócz rezygnacji chyba ze zmiany :/
Zrobię bo muszę :D
Opcje są następujące:
- mogę wycofać warunki aneksu i powrócić do poprzedniej oferty promocyjnej
- mogę pozostać przy obecnych warunkach aneksu. Przyznany zostanie mi upust na abonament w wysokości 13 zł. Będzie on obowiązywał przez sześć okresów rozliczeniowych. Łącznie 78 zł.
- mogę wnieść odwołanie od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma.
- mogę dalszych roszczeń dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym, a w przypadku konsumentów, zgodnie z art. 109 i art. 110 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z późn.zm.), także w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem UKE lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE, ale niestety :roll: P4 sp. z o.o. odmawia wzięcia udziału w ewentualnym postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- mogę zmienić operatora!!! :smt008 :smt006

A teraz ciekawostka :D
26 dni :shock: zajęło sieci PLAY sporządzenie takiej odpowiedzi:
Szanowny Panie,
5 marca 2017 roku otrzymałam Pana zgłoszenie zarejestrowane e-mailem. Pana sprawa jest odwołaniem od odpowiedzi, której udzieliliśmy Panu w zgłoszeniu reklamacyjnym **********. Pana zgłoszenie dotyczy warunków aneksu. Oczekuje Pan, że wycofamy warunki aneksu i prześlemy Panu dodatkowe urządzenie.
Szczegóły sprawy
W reklamacji zaproponowaliśmy Panu dwie możliwości rozwiązania sprawy:
- wycofanie aneksu,
- włączenie rekompensaty.
Nie mam możliwości przesłania dodatkowego urządzenia w ramach rekompensaty.
Decyzja
Pana odwołanie uznałam za niezasadne.
Podjęte działania
Podtrzymuję propozycje rozwiązania Pana sprawy, które otrzymał Pan w zgłoszeniu *********.
Zalecane czynności
Swoją decyzję dotyczącą sposobu rozwiązania sprawy może Pan przekazać nam w ciągu 14 dni od daty otrzymania tej odpowiedzi.
Podczas kontaktu z nami proszę, aby powołał się Pan na numer zgłoszenia **********.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historii połączeń oraz dostępnych usług, może Pan zobaczyć na Play24 (http://www.24.play.pl). Tam również skontaktuje się Pan bezpłatnie z naszą obsługą klienta i przeczyta nasze odpowiedzi na Pana zgłoszenia.
Może Pan wyrazić zgodę na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym. Dzięki temu nasze odpowiedzi otrzyma Pan zawsze w ciągu kilku minut od momentu zamknięcia zgłoszenia. Wyślemy je na Pana adres e-mail lub na Play24. W celu dokonania zmiany proszę o kontakt z naszą obsługą klienta.

Zamiast użycia 20 razy słowa Pan/Panu/Pana/Panie mogli podać chociaż powód odmowy. :D

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:03 kwie 2017, 18:08
autor: pawlikd
Orientuje się ktoś czy są oferty na przedłużenie z telefonem ale bez tej niby telewizji PLAY NOW?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:03 kwie 2017, 18:28
autor: pakierhakierxd
Chyba jednak tylko z tv a co ci to przeszkadza skoro to jest za darmo ? :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:04 kwie 2017, 07:11
autor: dawidb3
Czy aby na pewno ta tv jest za darmo?

http://www.play.pl/dokumenty/2016/92922 ... -12-20.pdf

W regulaminie jest informacja o koszcie 20 zł miesięcznie. Na infolinii podczas zawierania umowy konsultant twierdził że jest to już w ramach abonamentu jednak w regulaminie nie widzę takiej informacji.
Dodatkowo :
"Pakiety i usługi dodatkowe wysokość zobowiązania:
(uwzględnia wysokość abonamentu oraz opłaty za pakiety i usługi dodatkowe)
35 zł przez 12 miesiące
37 zł od 13 miesiąca do końca trwania umowy"
Czy to oznacza że przez tą TV nie można zrezygnować z umowy przed 12 miesiącami?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:04 kwie 2017, 08:19
autor: pakierhakierxd
w ramach abo ;) ,do kazdego abo to jest dorzucane gratis.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:04 kwie 2017, 08:29
autor: piw444
Umowa przedłużona: wszystko no limit + 250MB internet umowa 6 miesięcy za 19,99
przy zapytaniu o większą paczkę internetu cena rośnie do 25zł

Inne propozycje: darmowe tylko do play za 15 zł,

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:04 kwie 2017, 13:12
autor: wibra
piw444 pisze:Umowa przedłużona: wszystko no limit + 250MB internet umowa 6 miesięcy za 19,99
przy zapytaniu o większą paczkę internetu cena rośnie do 25zł

Inne propozycje: darmowe tylko do play za 15 zł,
Szału nie zrobili.Taką umowe dostałem 2 latat temu i własnie czekalem ze chociaz z 15zł bede za to samo płacił.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:04 kwie 2017, 22:00
autor: Grzesiek9663
Witam potrzebuję zasięgąć informacji czy komuś udało się wyrwać SOLO S na czas nieokreślony? Jeśli tak to w jakiej cenie :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 kwie 2017, 20:07
autor: pakierhakierxd
Aero2 przebił ofertę Playa w prepaid
20zl
no limit rozmowy
no limit sms mms
no limit net po 15 gb 512 kb :)
gdybym nie mial abo chyba bym przeniosl nr ,teraz to testuje jako 2 karta sim i dziala calkiem ok :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 kwie 2017, 20:14
autor: Kryniczanin
Żeby A2 miało HD Voice...

Największa wada, no i ten roaming (dla karty Aero 2 sieć Plusa GSM 900/1800, UMTS 2100, LTE 2600 i Sferii LTE 800) jest siecią roamingową.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 kwie 2017, 21:06
autor: habish
Kryniczanin, jesteś pewny że nic się w kwestii roamingu a2mobile nie zmieniło?
Poczytaj wątek o a2mobile.

Zawsze pozostaje Plush, kasa taka sama + HD Voice.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:05 kwie 2017, 21:06
autor: pakierhakierxd
Nie pokazuje roamingu :)
wiem bo używam :P

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:07 kwie 2017, 18:09
autor: Wiola_K
Witam. Co byście doradzili w Play by mieć jak najwięcej Internetu a minut nie musi być za dużo. Kończy się teściowej mix i nie wiem na co przejść.