Strona 578 z 692

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 17:26
autor: Cichy51
Masz przypisane usługi do taryfy SOLO w regulaminie ( tabela nr 1 ).

Już nie szalejcie z tą TV , że jeszcze byście chcieli obniżyć cenę do 15 PLN bez TV :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 17:51
autor: nasa32
iPlus pisze:czyli twierdzisz, że abonament da się obniżyć z 25 zł do 15 zł po wyłączniu TV ?
W świetle postanowień wynikających z Regulaminu brak jest podstaw do uniemożliwienia wyłączenia usługi TV. Gdyby miało to być zakazane, to takie zastrzeżenie Play zawarłby w punkcie dotyczącym tej usługi, podobnie jak zrobił to przy innych usługach takich jak: sms/mms, internet, rozmowy.
Cichy51 pisze:Masz przypisane usługi do taryfy SOLO w regulaminie ( tabela nr 1 ).
Fakt ich przypisania nie oznacza automatycznie, że nie można ich wyłączyć. Wyłączyć nie można jedynie tych usług przy których zawarto stosowne zastrzeżenie. Kolejna odsłona tego Regulaminu z pewnością będzie już miała takie zastrzeżenie.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 17:54
autor: kitas5
Przecież w regulaminie jest opisane, że klient w ofercie z TV otrzymuje specjalny rabat na abonament. Rabat ten wynosi tyle ile kosztuje TV.
W ofercie bez TV nie ma rabatu. Tak więc nie ma opcji wyłączenia tego i zaoszczędzenia. Janusze biznesu nie zrobią z tego oferty za 15zł.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 17:54
autor: Klkent1989
W takim razie przejdź na tą taryfę, później wyłącz usługę tv i daj znać jak Ci poszło

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 18:00
autor: nasa32
kitas5 pisze:Przecież w regulaminie jest opisane, że klient w ofercie z TV otrzymuje specjalny rabat na abonament. Rabat ten wynosi tyle ile kosztuje TV.
W ofercie bez TV nie ma rabatu. Tak więc nie ma opcji wyłączenia tego i zaoszczędzenia. Janusze biznesu nie zrobią z tego oferty za 15zł.
Skoro tak twierdzisz, to zacytuj proszę zapis z Regulaminu, który potwierdza Twoje stanowisko.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 18:01
autor: Cichy51
kitas5 Dokładnie. Tym co nie chcą to niech nie walczą o tą taryfę.

Mnie tam nie interesowała TV , tylko nielimitowane GB.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 18:06
autor: nasa32
Cichy51 pisze:Już nie szalejcie z tą TV , że jeszcze byście chcieli obniżyć cenę do 15 PLN bez TV :)
Tu nie chodzi o szaleństwo, tylko o zasady. Zdaję sobie sprawę, że konsultanci Play będą musieli tłumaczyć klientom, że tego wyłączyć nie można. Proszę ich wtedy zapytać o wskazanie zapisu z Regulaminu, który tego zabrania.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 18:11
autor: Wiola_K
Wysłałam zgłoszenie że chcę zmienić ofertę na tą z telewizją. Zobaczymy co zrobią czy się obejdzie bez wypowiedzenia.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 19:24
autor: kitas5
nasa32 pisze:
kitas5 pisze:Przecież w regulaminie jest opisane, że klient w ofercie z TV otrzymuje specjalny rabat na abonament. Rabat ten wynosi tyle ile kosztuje TV.
W ofercie bez TV nie ma rabatu. Tak więc nie ma opcji wyłączenia tego i zaoszczędzenia. Janusze biznesu nie zrobią z tego oferty za 15zł.
Skoro tak twierdzisz, to zacytuj proszę zapis z Regulaminu, który potwierdza Twoje stanowisko.
W ofercie wcześniejszej którą mam tak było opisane.
W tej rzeczywiście zapisu nie ma, ale masz zapis, że:
usługi i pakiety przypisane do taryfy.
Tam wszystkie wyszczególnione.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 19:47
autor: Cichy51
Wiola_K pisze:Wysłałam zgłoszenie że chcę zmienić ofertę na tą z telewizją. Zobaczymy co zrobią czy się obejdzie bez wypowiedzenia.
Lepiej zadzwoń , może od ręki dostaniesz. A tak będziesz czekać.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 20:02
autor: Wiola_K
Trochę mi się nie chce płacić ponad 2 zł.za rozmowę. Niech zadzwonią. Mnie się nie spieszy.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 20:08
autor: Cichy51
Weż telefon od kogoś z innej sieci. Wtedy zapłacisz jak za zwykłą rozmowę na komórkę ( chyba , że ktoś ma no limit to za free ). Ja tak robię.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 20:32
autor: Wiola_K
Trochę to dziwne że będąc w play, mając no limit trzeba płacić dzwoniąc do własnej sieci. Nie to że mi żal ale liczy się sam fakt.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 21:38
autor: sprintek
Zgadzam się. Play Już mógłby sobie darować te opłaty...

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 22:04
autor: nasa32
kitas5 pisze:W ofercie wcześniejszej którą mam tak było opisane.
W tej rzeczywiście zapisu nie ma, ale masz zapis, że:
usługi i pakiety przypisane do taryfy.
Tam wszystkie wyszczególnione.
Fakt przypisania o niczym nie świadczy. Nielimitowane rozmowy, smsy, mmsy, internet też są przypisane a mimo to zawarto przy nich zastrzeżenie, że nie można z nich zrezygnować. Idąc Twoim tokiem rozumowania nasuwa się od razu pytanie: skoro ww. elementy składowe też są przypisane do taryfy, to w jakim celu czterokrotnie pojawia się zapis, że nie można z nich zrezygnować? Natomiast przy usłudze TV takiego zastrzeżenia nie ma. Być może jest to niedopatrzenie działu prawnego. Obecny stan prawny jest jednak taki, że brak jest podstaw do uniemożliwienia klientowi rezygnacji z usługi TV przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych składowych elementów taryfy. Zdaję sobie sprawę, że Play nie będzie zachęcał klientów do rezygnacji z TV, bo wiązać się to będzie z pomniejszeniem abonamentu o 10 zł.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 22:15
autor: nasa32
Wiola_K pisze:Trochę to dziwne że będąc w play, mając no limit trzeba płacić dzwoniąc do własnej sieci. Nie to że mi żal ale liczy się sam fakt.
Lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci do BOK Play niż tej będącej w Play nie można nazwać eleganckim. Ta praktyka dotyczy większości krajowych operatorów więc Play nie jest sam w tym towarzystwie. Zgadzam się, tu nie chodzi o kwotę a o pewne zasady.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 22:31
autor: iPlus
nasa32 pisze:
Wiola_K pisze:Trochę to dziwne że będąc w play, mając no limit trzeba płacić dzwoniąc do własnej sieci. Nie to że mi żal ale liczy się sam fakt.
Lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci do BOK Play niż tej będącej w Play nie można nazwać eleganckim. Ta praktyka dotyczy większości krajowych operatorów więc Play nie jest sam w tym towarzystwie. Zgadzam się, tu nie chodzi o kwotę a o pewne zasady.

w jakim sensie lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci - żeby skorzystała taka osoba z przeniesienia numeru z innej sieci ?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:19 kwie 2017, 23:55
autor: bombi1981
WITAM.
dziś około 13:30 rozmowa z DUK
Warunki:
REPLAY FORMUŁA SOLO TYLKO SIM + Z TV II
za 25zł (po 12 miesiącach można wyłączyć "opcje dodatkowe" które od 13-go miesiąca będą płatne 2 zł)
umowa na czas nieoznaczony

godz 15:30 warunki weszły w życie

(ofertę dostałem bez problemu po złozeniu wypowiedzenia)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:20 kwie 2017, 00:21
autor: nasa32
iPlus pisze: w jakim sensie lepsze traktowanie osoby dzwoniącej z innej sieci - żeby skorzystała taka osoba z przeniesienia numeru z innej sieci ?
Ten prosty przykład powinien to wyjaśnić: mamy dwóch użytkowników jeden w Play a drugi w sieci Plus. Każdy z nich posiada nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i płaci identyczną kwotę abonamentu. Uzytkownik sieci Play chcąc skontaktować się ze swojego telefonu ze swoim własnym BOK musi ponieść opłatę, która zostanie mu doliczona do abonamentu. Jeśli jednak będzie miał pod ręką telefon w sieci Plus, to takie połączenie będzie darmowe. W związku z tym osoby spoza Play są lepiej traktowane niż te w Play.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:20 kwie 2017, 06:44
autor: Adriano
bombi1981 pisze:WITAM.
dziś około 13:30 rozmowa z DUK
Warunki:
REPLAY FORMUŁA SOLO TYLKO SIM + Z TV II
za 25zł (po 12 miesiącach można wyłączyć "opcje dodatkowe" które od 13-go miesiąca będą płatne 2 zł)
umowa na czas nieoznaczony

godz 15:30 warunki weszły w życie

(ofertę dostałem bez problemu po złozeniu wypowiedzenia)
Co się wyświetla u Ciebie po wybraniu *107#?

Sent from my m2 using Tapatalk