Strona 580 z 692

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:21 kwie 2017, 21:26
autor: kahRmageddon
ja mam umowę na czas nieokreślony, bardzo stara taryfa przedłużana przez BUK (15,37 brutto za 240 minut bodajże)
planuję zmienić telefon na smartfon i chciałbym taryfę z internetem
dam znać jak coś będę wiedział

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:21 kwie 2017, 22:04
autor: gepard
Jeśli z telefonem to za dużo nie wyszarpiesz. Play ma drogie słuchawki i abonamenty z nimi. Chyba, że zapłacisz sporo na start za telefon.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:21 kwie 2017, 22:20
autor: sql
Zapytaj także o oferte bez telefonu dla firm.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 00:32
autor: kahRmageddon
nie chcę telefonu od operatora- wiem, że się nie opłaca
biorę tylko sim

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 10:02
autor: pakierhakierxd2
Ja tez raczej juz bede tylko sim bral 25 to nie 75/85 ! ,telefon lepiej za gotowke lub na raty :D

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 11:51
autor: gepard
Podejrzewam, że już cały internet wie o Twoich planach. Piszesz o tym od miesięcy z różnych kont i na różnych forach.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 12:07
autor: patrix-83
Klkent1989 pisze:Potwierdzam że po zgłoszeniu na play24 w ofercie solo z tvII tidal został przywrócony i działa, i niech ktoś mi powie że play nie ma najlepszej oferty.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Mnie nie chcieli przywrócić TIDALA i nie przywrócili go, będę musiał skarżyć się do UKE, podważają swój własny regulamin twierdząc że promocji na darmowy TIDAL już nie ma bo zakończyła się w grudniu 2016 i nie mają jak tego przywrócić. Oto ich odpowiedź: "dziękuję za miłą rozmowę, podczas której poinformowałem o warunkach nowej oferty bez Tidala oraz braku zgody na podłączenie go ponownie ze względu na prawidłowe odłączenie w momencie zmiany oferty na nową".

Klkent1989
Czy podałbyś mi Twój numer zgłoszenia na PW to bym się ewentualnie powołał na niego przy odwołaniu na moje zgłoszenie żeby mi przywrócili TIDAL? Bardzo Cię proszę.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 13:00
autor: iPlus
kahRmageddon pisze:ja mam umowę na czas nieokreślony, bardzo stara taryfa przedłużana przez BUK (15,37 brutto za 240 minut bodajże)
planuję zmienić telefon na smartfon i chciałbym taryfę z internetem
dam znać jak coś będę wiedział

najbardziej opłacalna taryfa za 25 zł wszystko nielimitowane, 10 GB i lejek 1 mega po wykorzystaniu 10 GB

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 20:39
autor: gepard
U mnie też Tidal wrócił po niecałych 24h od aneksu a zarazem jego wyłączeniu.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 22:18
autor: piter20020
gepard pisze:U mnie też Tidal wrócił po niecałych 24h od aneksu a zarazem jego wyłączeniu.

Robiłeś zgłoszenie czy zrobili to z automatu?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:22 kwie 2017, 22:42
autor: gepard
Za dobrze by było kolego by sami z siebie ogarnęli :)
Aneks i już po 1,5h w P24 brak Tidala w promocji, choć smsa nie było. Poczekałem do północy aby się wsio aktywowało i od razu zgłoszenie do pakiety/usługi (chyba :) )
Rano patrzę a tu paczka sms o wyłączeniu Tidala, jakieś poczty głosowe itd..
Po kilku h kontakt z BOK, bez problemu aktywacja, niby do 24h, a tu 30-40min po rozmowie sms z hasłem. Zalogować mi się jednak udało dopiero po 4h, no ale wiadomo muszą to przemielić.
Dawno nie było tak in plus w Play :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 08:50
autor: pakierhakierxd2
dobrze ze sie udalo :)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 12:39
autor: sprintek
Bok pracuje w niedzielę? A ma tygodniu w jakich godzinach pracują?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 12:44
autor: iPlus
po jakim czasie od przedłużenia aktywował się Wam pakiet 10 GB ?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 13:06
autor: gepard
Pewnie po północy, ale przy NGB nie wyświetla się ile masz netu. Na P24 masz 0, a pod *107# u mnie 32BYTES.
Tak ponoć ma być, w końcu nielimitowany pakiet, a jeśli chcesz wiedzieć ile masz jeszcze z 10GB czyli z pełną prędkością licz na P24 lub aplikacją w telefonie.
sprintek pisze:Bok pracuje w niedzielę? A ma tygodniu w jakich godzinach pracują?
Pracuje 7dni w tygodniu. Nie wiem tylko czy wszystkie działy tak jak od poniedziałku do piątku czyli 7-24.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 14:38
autor: sprintek
Czyli w aplikacji p24 nie można kontrolować ilości GB? Nawet jak w historię aktywności się wejdzie?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 14:50
autor: gepard
Da się przez aktywności czyli POŁĄCZENIA, nie ma niestety ilości pozostałych GB w Stan Konta.

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 15:59
autor: iPlus
a czy w stan konta w ogóle są podane GB ?

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 16:12
autor: sprintek
Czyli wystarczy odjąć wykorzystane od 10 i masz sumę:)

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Post:23 kwie 2017, 16:23
autor: iPlus
geniusz :), tylko czy w Play24 pokazuje ilość GB skoro są nielimitowane?